Ik heb dat ook gedaan, maar dan aan de wastafel in de badkamer.quote:Op woensdag 2 januari 2019 21:52 schreef Lemijn het volgende:
Maar kan het niet zo zijn dat op je tenen staan toen was wat je nodig had? Of voelde dat toen als tegenwerken. Ik reageer erop omdat ik tijdens de ontsluiting een poos voorover heb gehangen over de commode, toen daarbij ook op mijn tenen stond op het hoogtepunt van een wee, en las later dat vrouwen dat vaker doen. Het voelde wel logisch op dat moment, strekken en een beetje wiebelen en draaien.
Ik ook haha! Profieltje zo is echt net Alexquote:Op donderdag 3 januari 2019 17:08 schreef elamanilo het volgende:
Ohh ik ben nu al zo nieuwsgierig naar een meisjesversie bij jullie!
Oh wat n mooie!quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:07 schreef pinquit het volgende:
Gymnastiekenvoetje boven haar hoofd, hahaha!
[ afbeelding ]
Dat teentje <3<3<3quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:07 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
Het pakket is nu bij mij. De jongens zijn er al uitgegroeid en staat klaar voor de volgende. Mijn beste vriendin bevalt in april van een tweeling en wilde er ook graag gebruik van maken!quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:23 schreef Fazzoletti het volgende:
met opruimen vond ik nog 3 prematuren rompers die ik voor een vriendin had gekocht (en te laat binnen kwamen
)
Wie heeft het prematuren pakket nu, kan ik deze rompertjes opsturen om bij het pakket te voegen?
Ik ben twee keer in tergooi bevallen en ze staan er voor heel veel dingen open gelukkig!quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:04 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Pinq naar de zwangerschapsyoga, veel plezier! Ik kijk er elke week weer naar uit en het is een leuk groepje. Helemaal ontspannen en contact maken met de baby.
Goede info over de cordring, ik weet niet of mijn ziekenhuis (Ter Gooi) er aan doet maar ga er denk ik wel 1 (beter 2) bestellen.
Ha, wat super mooi, dat voetje zo!quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:07 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |