SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 december 2018 22:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Aure, veel sterkte!
Ik ontlurkte voor Aventura. Ik kan me herinneren dat je meisje te vroeg en dysmatuur geboren is en er sprake was van placenta-insufficientie, toch? Had jij zelf ook hellp of hoge bloeddruk?
Ik wilde je namelijk even een hart onder de riem steken, maar wist niet helemaal zeker wat je voorgeschiedenis ook alweer was.dankjewel, ja klopt helemaal! Te vroeg en veel te klein inderdaad. De groeirestrictie werd in week 25 ontdekt. Ik ben al jaren hogebloeddrukpatient. Echter heb ik daarmee 7 jaar geleden na een zwangerschap van 41 weken een bijna 9-ponder mee gekregen. Het is nooit onderzocht waar de placentainsufficiëntie nou door kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb inderdaad gelezen over dat onderzoek. Haar begeleiders zijn resp mijn hoofdbehandelaar vorig jaar en de kinderarts waar we met O. periodiek nog komen. De bevindingen doen ons natuurlijk goed! Ik zal de arts er eens naar vragen bij ons éénjaarsbezoekDankje voor het delen!
Wat goed dat je het onderzoek al kende! En dat de resultaten je inderdaad goed doen. En wat apart zeg, dat het de vorige keer zo anders ging qua gewicht en termijn!quote:Op zondag 23 december 2018 22:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
dankjewel, ja klopt helemaal! Te vroeg en veel te klein inderdaad. De groeirestrictie werd in week 25 ontdekt. Ik ben al jaren hogebloeddrukpatient. Echter heb ik daarmee 7 jaar geleden na een zwangerschap van 41 weken een bijna 9-ponder mee gekregen. Het is nooit onderzocht waar de placentainsufficiëntie nou door kwam.
Ik heb inderdaad gelezen over dat onderzoek. Haar begeleiders zijn resp mijn hoofdbehandelaar vorig jaar en de kinderarts waar we met O. periodiek nog komen. De bevindingen doen ons natuurlijk goed! Ik zal de arts er eens naar vragen bij ons éénjaarsbezoekDankje voor het delen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mini's zijn leuk.quote:Op maandag 24 december 2018 19:26 schreef Songeur het volgende:
Als ze nou ook eens zou groeien... Met haar 9 maanden is ze nu net 7.1kg en 70 cm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |