Fleur, wat wordt Casper groot!

En Tink, wat een rotnacht(ten). Verschrikkelijk die krampjes, zo zielig voor de kindjes en waardeloos voor de ouders door al het slaapgebrek. Ik hoop dat het snel beter gaat met Prul! Wat fijn dat het goed gaat met de draagdoek trouwens

CG, hoe is het nu met je dochter? Ik hoop dat het niet nodig is geweest om de hap te bellen en dat het dus wat beter ging. Ik snap de zorgen, heel sneu om je kindje zo ziek te zien zonder te weten wat er precies aan de hand is. Dan kan je beter naar de hap gaan en met een gerust hart weer naar huis gestuurd worden omdat het enkel een griepje is, dan dat je je voortdurend druk blijft maken. Ze kunnen zelf nog niet praten, dat is het ellendige.
Bella, dat met die uitstaande ribben zegt mij echt helemaal niets. Als het niet goed voelt, zou ik zeker de huisarts even bellen als ik jou was!
Aure, wat heb ik met jullie te doen, al die ellende ook nog eens in de kersttijd. Ik vind dat je je sterk houdt en hoop dat er ook voor jou wordt gezorgd. Heel veel sterkte, ik denk aan je en hoop echt dat Jip snel opknapt en hij thuis verder aan mag sterken. Dan kunnen jullie lekker samen knuffelen op de bank, dat is zoveel fijner dan in een kil ziekenhuis
Even een klein vraagje tussendoor. Vlokje kwijlt als een malle en kauwt overal op. Haar ondertandjes zijn door maar ik verwacht meer tanden. Veel spuitpoepluiers ook weer en eergisteren daarmee zowel zichzelf als mij ondergepoept

Door dat gekwijl, wordt de huid onder haar mondje echter ook vreselijk rood en schraal omdat ze de speen zoveel in wil. Ik smeer het steeds in met Weleda babyolie maar steeds als het iets beter lijkt te gaan, wordt het rap weer slechter omdat het kwijlen natuurlijk aanhoudt. De speen heeft ze ook echt nodig om rustig te blijven, dus die afpakken is geen optie. Heeft iemand een gouden tip hoe we haar mondje en kinnetje wat minder pijnlijk kunnen maken en houden?