gamepass games. En soms gears of war nogquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:16 schreef Driepink het volgende:
Oja, dit bestaat ook nog..
wat speelt iedereen dan?
Netflix usa heeft meer Marvel films beschikbaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je wat dom is? Dat sommige films niet beschikbaar zijn om eenmalig te kijken via bijvoorbeeld Pathe Thuis of Google Play.
Ik zag net dat Captain Marvel volgende week uitkomt en ik loop nog drie Marvel films achter. De goedkoopste manier om dat nu in te halen is 45 euro neer te leggen om die films digitaal te kopen
Hoezo kan ik ze niet 'huren'? Gewoon voor vier euro ofzo eenmalig kijken en klaar. Ik ben bereid om hiervoor geld neer te leggen, en ze accepteren alleen koop.![]()
Zijn er nog fysieke videotheken ergens?
Is er anders nog een lekker wijf ergens die deze films op blu ray heeft en die samen met mij wil kijken?
Werkt Kazaa nog?
Niet bedchikbaar voor nl gebruikers zonder voor een vpn te betalenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Netflix usa heeft meer Marvel films beschikbaar.
Torrents zijn echt heel erg pre 2013quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:13 schreef MMaRsu het volgende:
Wat dacht je van torrents neger komop man get with the times
hij wil toch al betalen. Lap dan ook voor een VPN.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet bedchikbaar voor nl gebruikers zonder voor een vpn te betalen
Mensen die nog films op disc kopenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je wat dom is? Dat sommige films niet beschikbaar zijn om eenmalig te kijken via bijvoorbeeld Pathe Thuis of Google Play.
Ik zag net dat Captain Marvel volgende week uitkomt en ik loop nog drie Marvel films achter. De goedkoopste manier om dat nu in te halen is 45 euro neer te leggen om die films digitaal te kopen
Hoezo kan ik ze niet 'huren'? Gewoon voor vier euro ofzo eenmalig kijken en klaar. Ik ben bereid om hiervoor geld neer te leggen, en ze accepteren alleen koop.![]()
Is er anders nog een lekker wijf ergens die deze films op blu ray heeft en die samen met mij wil kijken?
Werkt Kazaa nog?
ook disney zal wel een wisselend aanbod aanhoudenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:11 schreef koei het volgende:
[..]
Mensen die nog films op disc kopenAchterlopen met Marvel films
Dat loop ik zelfs niet!
Nog even geduld hebben, dan komt Disney met zijn online service, daar hebben ze vast alles van Marvel wel gewoon op staan voor altijd.
Captain Marvel trekt me trouwens niet. Ga hem wel kijken hoor, maar lijkt me geen bioscoopfilm.
Ik gebruik mezelf en mijn man als referentie, onze filmcollectie is puur kastvulling en voor de heb. Ik kijk eerder een film die ik heb als hij op tv komt met reclame tussendoor dan dat ik de dvd uit de kast pak. Daarom zijn we een paar jaar geleden ook gestopt met films kopen en ben ik steeds meer films aan het lozen. Hetzelfde overigens met games, die koop ik ook niet meer fysiek maar alleen nog digitaal. Scheelt opbergruimte (en van de bank op staan...)quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ook disney zal wel een wisselend aanbod aanhouden
mensen die dingen op disc kopen zijn niet raar ofzo.. die zorgen voor een stukje "zekerheid"
(je hebt de film dan immers in bezit en kan hem altijd kijken)
ik heb ook films of series die ik evt (nog eens) wil kijken maar bij geen enkele streaming dienst online staan..
Rollercoaster Tycoon 2quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat zijn leuke PC games voor mijn laptop met een erg matige videokaart? Denk aan Rollercoaster tycoon
Kan je niet op system requirements lab kijken? Of heeft die alleen weer of je een specifieke game kan runnen en niet een overzicht welke.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik heb een intel hd graphics 620 zie ik. Wat kan ik hier mee
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik heb een intel hd graphics 620 zie ik. Wat kan ik hier mee
quote:
quote:Op zondag 21 april 2019 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit topic blijft naspartelen en wil niet dood gaan
een echt SLOWchatquote:Op zondag 21 april 2019 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit topic blijft naspartelen en wil niet dood gaan
quote:Op zondag 21 april 2019 10:38 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
DAT we daar maar geen last van mogen hebben
Had ik maar een Vita. Dan had ik in de tuin kunnen gamen.quote:Op zondag 21 april 2019 11:38 schreef Jimbo het volgende:
Jammer dat het zulk lekker weer is, altijd chill zn Dag als dit om te gamen...
Koop die van mij maar over. Dan ben ik er vanafquote:Op zondag 21 april 2019 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had ik maar een Vita. Dan had ik in de tuin kunnen gamen.
En dan stuur je 'm zeker met Postnl op en komt het nooit aan.quote:Op zondag 21 april 2019 11:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Koop die van mij maar over. Dan ben ik er vanaf
Dacht meer aan halen en een biertje erbij. PostNL vetrouw ik net zo ver als ik ze kan gooienquote:Op zondag 21 april 2019 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan stuur je 'm zeker met Postnl op en komt het nooit aan.![]()
Dat is wel ver weg. Biertje erbij is wel chill.quote:Op zondag 21 april 2019 16:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dacht meer aan halen en een biertje erbij. PostNL vetrouw ik net zo ver als ik ze kan gooien
gast, ik ben chill.quote:Op zondag 21 april 2019 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel ver weg. Biertje erbij is wel chill.
Daarom Switchquote:Op zondag 21 april 2019 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had ik maar een Vita. Dan had ik in de tuin kunnen gamen.
Wil je niet van die vieze dingen zeggenquote:
Dolfijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 21 april 2019 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dolfijn!Orka! En verder weet ik ff niks :’)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het hier! Behalve.. doodstil.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Hier wel lekker, beetje eieren gegeten enzo. Zo naar huis rijden. Jij dan?quote:Op zondag 21 april 2019 19:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Orka! En verder weet ik ff niks :’)
Hoe is het hier! Behalve.. doodstil.
Dagje in de tuin. Kindjes op bed. En nu niks. Zitten. Beetje studie. Beetje tv. Beetje tuin.quote:Op zondag 21 april 2019 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier wel lekker, beetje eieren gegeten enzo. Zo naar huis rijden. Jij dan?
Switch is wel beter dan 3dsquote:Op zondag 21 april 2019 17:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil je niet van die vieze dingen zeggen
M'n 3ds ligt ook al weer een eeuw stof te happen terwijl ik daar nog zat heb om op te spelen .
Mwah. Net zoveel interessante gamesquote:
Het was wel een prima weekend om in de tuin te chillen. Jammer dat de extra vrije dag inmiddels ook alweer voorbij is.quote:Op zondag 21 april 2019 19:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dagje in de tuin. Kindjes op bed. En nu niks. Zitten. Beetje studie. Beetje tv. Beetje tuin.
Ja nog even.. dan is het weer Pinksteren. En zo gaat het leven door..quote:Op maandag 22 april 2019 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was wel een prima weekend om in de tuin te chillen. Jammer dat de extra vrije dag inmiddels ook alweer voorbij is.
Gewoon op stremio kijken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Werkt Kazaa nog?
Illegale bronnenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, met ups en downs... Maar de GAM SC is er altijd voor je. Of nou, altijd, eerder sporadischquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja nog even.. dan is het weer Pinksteren. En zo gaat het leven door..
Ha. Dat is altijd leuk. Nja.. misschien gaat het wel wat meer leven.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, met ups en downs... Maar de GAM SC is er altijd voor je. Of nou, altijd, eerder sporadisch
quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik word oud :’).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Heb jou nou de UI van Poit?quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:15 schreef mschol het volgende:
omdat dit de GAM SC is:
De art style van forgotton anne
Gelukkig zie jij er 15 jaar jonger uit dan je bentquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren![]()
Je bent vast niet ouder dan mij
Nu nog wel, maar vanavond weet ik dat nog niet zekerquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig zie jij er 15 jaar jonger uit dan je bent![]()
Hopelijk voel je je ook zo
Helemaal los gaan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar vanavond weet ik dat nog niet zeker
Deze week ziek geweest en maar 1 dag gegaan. Wel wat games uitgespeeldquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helemaal los gaan?
Hoe gaat het sporten?
Een keer is beter dan geen keerquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze week ziek geweest en maar 1 dag gegaan. Wel wat games uitgespeeld![]()
Vandaag rond 12 uur bier, dus tjah, los gaan ja
Nee dat is bijna niemandquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zo voelt ze ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig zie jij er 15 jaar jonger uit dan je bent![]()
Hopelijk voel je je ook zo
Zelfs in je stoutste dromen mag je er nog niet overheenquote:
Van 1985.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is zelfs jonger dan ik benquote:
Oh vertel.quote:
Een jaartje maar hoorquote:
Hatsekidee.quote:
Dan zet je zo'n bril op je bakkes en dan kan je games in virtual reality spelen. Wel erg gaaf. Ook erg wennen. M'n maag was het er op een gegeven moment niet meer mee eens dus toen maar gestoptquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:37 schreef Kuukske het volgende:
Wat doet zon VR eigenlijk. Ik loop een beetje achter tegenwoordig..
Welk spel?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zet je zo'n bril op je bakkes en dan kan je games in virtual reality spelen. Wel erg gaaf. Ook erg wennen. M'n maag was het er op een gegeven moment niet meer mee eens dus toen maar gestopt
Heb until dawn rush of blood gedaan en the playroom vr.quote:
Wegens tijdgebrek alleen PlayStation en Nintendo. Ben eigenlijk wel fan van alle drie. Als ik later groot ben en nog maar tijd heb voor één wordt het alleen Nintendo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hatsekidee.
Wat heb jij ook alweer.. alleen Nintendo??
Jij weet dat wel. Poit had toch dezelfde UI als mschol?![]()
Ik heb dr wel aangeraaktquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfs in je stoutste dromen mag je er nog niet overheen
quote:
Je moest een wetenquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee dat is bijna niemandGodverdomme 84 and counting daar
dat is hartstikke jong nogquote:
ik heb beiden, maar speel voornamelijk op de Xboxquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:30 schreef Kuukske het volgende:
Nou vertel verder. Het is immers een SC. PS4 of Xbox (bestaan die nog??)
quote:Op zondag 28 april 2019 11:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je moest een weten
C_A is wel echt een schatje
Dat weet ikquote:Op zondag 28 april 2019 11:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je moest een weten
C_A is wel echt een schatje
quote:
Hoe ga je detoxen?quote:Op zondag 28 april 2019 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Dit is echt zo luie uitbrak dag.
Lig nu in bad en zo even snel naar winkels om eieren te halen. Morgen detoxen5 dagen lang
wat doe ik me zelf aan
![]()
En daarna gaat de Xbox aan![]()
Even life is strange 2 uitspelen voor 1000 g(nerd
)
Appel/ei detoxquote:
Klinkt speciaalquote:Op zondag 28 april 2019 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Appel/ei detox![]()
Granny smith appelsde enige appels die ik niet lust, maar ja prop ze maar naar binnen
dat klinkt alleen maar toxic..quote:Op zondag 28 april 2019 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Appel/ei detox![]()
Granny smith appelsde enige appels die ik niet lust, maar ja prop ze maar naar binnen
iedereen zijn ding (dus succes ermee) , maar imho is het alleen maar slecht voor jequote:Op zondag 28 april 2019 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eieren en appels![]()
5 dagen lang.
[..]
Als het als toxic eruit komt vind ik het goed
Het klinkt niet gezondquote:Op zondag 28 april 2019 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eieren en appels![]()
5 dagen lang.
[..]
Als het als toxic eruit komt vind ik het goed
Tja, je moet er maar zin in hebben, een paar dagen alleen dingen eten die je niet lust. Het klinkt ook niet heel gezond, zo’n eenzijdig dieet.quote:Op zondag 28 april 2019 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Appel/ei detox![]()
Ik heb oranje soesjes opquote:Op zondag 28 april 2019 19:14 schreef Kuukske het volgende:
Koningsdag is hier volledig langs me heen gegaan.
Ahh Avengers. Moet ik nog heen. Maar dat komt wel goed.. ben wel heel benieuwd!quote:Op zondag 28 april 2019 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb oranje soesjes opVerder gewoon een normale zaterdag en met een vriend van me naar Avengers. Serieus een heel toffe film
Hij wil alleen niet mee naar Detective Pikachu. Daar moet ik iemand anders voor vinden dus...
In de buurt van Delft.quote:Op zondag 28 april 2019 20:15 schreef Kuukske het volgende:
Waar woon je ook alweer Roy? :’). Ik vind Pikachu vast wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |