abonnement Unibet Coolblue
pi_184834446
Dat er geen vogel bestaat met de naam Zeemeeuw.
Zeemeeuw is een naam die in de volksmond gebruikt wordt voor verschillende soorten meeuwen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184907593
Ik kom er net achter dat Paolo Nutini geen neger is.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 01:15:19 #153
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184908231
Dat het geen "You can dance, you can die, having the time of your life" is wat ABBA zingt. Kan gebeuren. Maar er dan jaren later achter komen dat dat dan wel een erg merkwaardige tekst is die je nog steeds zo meezingt, is chanant.
pi_184908618
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 13:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat er geen vogel bestaat met de naam Zeemeeuw.
Zeemeeuw is een naam die in de volksmond gebruikt wordt voor verschillende soorten meeuwen.
Er bestaat wel een Guus die Meeuwis.
pi_184908770
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 13:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat er geen vogel bestaat met de naam Zeemeeuw.
Zeemeeuw is een naam die in de volksmond gebruikt wordt voor verschillende soorten meeuwen.
Seagull, zie daar je zeemeeuw.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184909307
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 02:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Seagull, zie daar je zeemeeuw.
Op de 2e e na is er geen letter gelijk. Er is geen vogel met als soortnaam Zeemeeuw.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184909311
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 04:19 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Op de 2e e na is er geen letter gelijk. Er is geen vogel met als soortnaam Zeemeeuw.
ACH beetje letterlijk vertalen en je komt er wel
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184909958
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 13:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat er geen vogel bestaat met de naam Zeemeeuw.
Zeemeeuw is een naam die in de volksmond gebruikt wordt voor verschillende soorten meeuwen.
De kokmeeuw en de zilvermeeuw zijn de meest voorkomende meeuwen in Nederland.
pi_184910737
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 04:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

ACH beetje letterlijk vertalen en je komt er wel
Dat zeg ik: er is geen vogel met de soortnaam Zeemeeuw.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184910926
Ik begreep pas vrij laat hoe het bedrijfsleven heel hoog over gezien een beetje in elkaar zit. Ik dacht bijvoorbeeld dat een mars reep echt door het bedrijf mars werd gemaakt met een eigen directeur, kantoor. En voor Snickers weer een ander kantoor.

En dat een reclame die je op TV ziet van bijvoorbeeld Albert Heijn of ABN Amro, dat die ook echt door mensen die bij AH/ABN werken op het hoofdkantoor van die bedrijven werd gemaakt.

Dus kreeg pas vrij laat door dat er gewoon sprake is van groepsconcerns en dat bedrijven ook weer allemaal derde bedrijven inhuren om specifieke taken van diensten vice versa aan elkaar te verlenen, etc.
pi_184911135
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 09:28 schreef Bogatell het volgende:
Ik begreep pas vrij laat hoe het bedrijfsleven heel hoog over gezien een beetje in elkaar zit. Ik dacht bijvoorbeeld dat een mars reep echt door het bedrijf mars werd gemaakt met een eigen directeur, kantoor. En voor Snickers weer een ander kantoor.

En dat een reclame die je op TV ziet van bijvoorbeeld Albert Heijn of ABN Amro, dat die ook echt door mensen die bij AH/ABN werken op het hoofdkantoor van die bedrijven werd gemaakt.

Dus kreeg pas vrij laat door dat er gewoon sprake is van groepsconcerns en dat bedrijven ook weer allemaal derde bedrijven inhuren om specifieke taken van diensten vice versa aan elkaar te verlenen, etc.
Er bestonden vroeger wel productielijnen voor één product, maar door de doorgaande overnames en verregaande automatisering heb je nu grote holdings die alles opgeslokt hebben en bijna alles doen.

Overigens zijn er nog wel een aantal bedrijven die verassend genoeg bepaalde zaken inhouse houden om een zekere mate van authenticiteit te behouden.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 09:55:00 #162
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184911237
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 09:47 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Er bestonden vroeger wel productielijnen voor één product, maar door de doorgaande overnames en verregaande automatisering heb je nu grote holdings die alles opgeslokt hebben en bijna alles doen.

Overigens zijn er nog wel een aantal bedrijven die verassend genoeg bepaalde zaken inhouse houden om een zekere mate van authenticiteit te behouden.
Niet helemaal waar natuurlijk. De mars reep werd voor het eerst in de UK gemaakt door Forrest Mars de zoon van de man die de milky way op de markt had gebracht, Frank C Mars.
Het familiebedrijf Mars Inc is groot en verzon en maakte veel meer snoepgoed maar zit ook achter bv wiskas en uncle bens
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184916398
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Niet helemaal waar natuurlijk.
Aan een bepaalde waarheid hangen vele andere waarheden :)

quote:
De mars reep werd voor het eerst in de UK gemaakt door Forrest Mars de zoon van de man die de milky way op de markt had gebracht, Frank C Mars.
Het familiebedrijf Mars Inc is groot en verzon en maakte veel meer snoepgoed maar zit ook achter bv wiskas en uncle bens
ook waar.
pi_184933039
Ik geloofde in eerste instantie niet dat die irritante tweeling van allsecur echt een tweeling is :'). (Kende ze niet)

"Hoi! Ik ben Tim! En ik ben Tom!"

Ik dacht echt: "hehe ja hoor, Tim en Tom."
Dacht dat het gewoon dezelfde vent was :D.
Een tweeling Tim en Tom noemen vond ik niet heel geloofwaardig :').
pi_184933157
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 10:39 schreef miaeak het volgende:
Ik geloofde in eerste instantie niet dat die irritante tweeling van allsecur echt een tweeling is :'). (Kende ze niet)

"Hoi! Ik ben Tim! En ik ben Tom!"

Ik dacht echt: "hehe ja hoor, Tim en Tom."
Dacht dat het gewoon dezelfde vent was :D.
Een tweeling Tim en Tom noemen vond ik niet heel geloofwaardig :').
Dan zal je hun tweede namen al helemaal niet geloven. Alfa en de andere Romeo.
pi_184933160
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 10:39 schreef miaeak het volgende:
Ik geloofde in eerste instantie niet dat die irritante tweeling van allsecur echt een tweeling is :'). (Kende ze niet)

"Hoi! Ik ben Tim! En ik ben Tom!"

Ik dacht echt: "hehe ja hoor, Tim en Tom."
Dacht dat het gewoon dezelfde vent was :D.
Een tweeling Tim en Tom noemen vond ik niet heel geloofwaardig :').
Dan zal je hun tweede naam al helemaal niet geloven. Alfa en de andere Romeo.
pi_184933963
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 10:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dan zal je hun tweede naam al helemaal niet geloven. Alfa en de andere Romeo.
:Y Tim 'Alfa' Coronel en Tom ''Romeo' Coronel.

Nog een feitje over deze olijke (voor anderen wellicht irritante) tweeling ;

Bertus van Hamersveld, een motorcoureur eind jaren 40 krijgt een ongeval op Zandvoort en verliest hierbij een been. Hij reed op een Norton.. Wacht eens.. Bertus.. Norton.. De opa van deze tweeling (en de andere twee oudere broers Coronel) is dezelfde Bertus uit het nummer Oerend Hard van Normaal. :D
pi_184934327
Ik ken nog een tim en tom als tweeling
pi_184948552
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 10:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dan zal je hun tweede naam al helemaal niet geloven. Alfa en de andere Romeo.
Damn :')
pi_184949853
Nu nog weten wie dan die Tinus op zijn BSA is :D
pi_184950369
quote:
14s.gif Op maandag 11 februari 2019 07:51 schreef Bluezz het volgende:
Nu nog weten wie dan die Tinus op zijn BSA is :D
Oerend hard een prachtig lied, waarin Bertus en Tinus te hard op hun Norton en BSA huiswaarts rijden en verongelukken. ,,In vijf minuten geschreven'', zegt Jolink, grotendeels verantwoordelijk voor de tekst. ,,Niet op een specifiek ongeluk gebaseerd. Talloze motorrijders verongelukten die dagen omdat automobilisten hun snelheid verkeerd inschatten.''

Tinus is een fictieve figuur. Bertus was oorspronkelijk Gertman en stond voor Gerrit Wolsink, de Hengelose motorcrosser - in het dagelijks leven tandarts - die in de jaren zeventig bijna wereldkampioen werd. ,,Een lokale held. Ik pakte een keer zijn vriendinnetje af en hij die van mij. We konden goed met elkaar. En hij was slim. Ook net iets te verstandig om wereldkampioen te worden. De naam Gertman sneuvelde bij Johnny Hoes, onze platenbaas. De zoon van Hoes vond Bertus een betere naam.''

:D
pi_184956019
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 01:15 schreef Lunatiek het volgende:
Dat het geen "You can dance, you can die, having the time of your life" is wat ABBA zingt. Kan gebeuren. Maar er dan jaren later achter komen dat dat dan wel een erg merkwaardige tekst is die je nog steeds zo meezingt, is chanant.
Kwam er net achter dat het gênant ist, en niet chanant.

Sorry, niet grappig maar kon het niet laten. Grammarnazi out...
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_184958613
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 15:58 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Kwam er net achter dat het gênant ist, en niet chanant.

Sorry, niet grappig maar kon het niet laten. Grammarnazi out...
Dat je er achter komt dat in het FOK!-idioom "genant" "chanant" is.
pi_184958746
quote:
14s.gif Op maandag 11 februari 2019 09:01 schreef FANN het volgende:

[..]

Oerend hard een prachtig lied, waarin Bertus en Tinus te hard op hun Norton en BSA huiswaarts rijden en verongelukken. ,,In vijf minuten geschreven'', zegt Jolink, grotendeels verantwoordelijk voor de tekst. ,,Niet op een specifiek ongeluk gebaseerd. Talloze motorrijders verongelukten die dagen omdat automobilisten hun snelheid verkeerd inschatten.''

Tinus is een fictieve figuur. Bertus was oorspronkelijk Gertman en stond voor Gerrit Wolsink, de Hengelose motorcrosser - in het dagelijks leven tandarts - die in de jaren zeventig bijna wereldkampioen werd. ,,Een lokale held. Ik pakte een keer zijn vriendinnetje af en hij die van mij. We konden goed met elkaar. En hij was slim. Ook net iets te verstandig om wereldkampioen te worden. De naam Gertman sneuvelde bij Johnny Hoes, onze platenbaas. De zoon van Hoes vond Bertus een betere naam.''

:D
^O^
  maandag 11 februari 2019 @ 18:39:44 #175
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184958757
quote:
14s.gif Op maandag 11 februari 2019 09:01 schreef FANN het volgende:
Johnny Hoes, onze platenbaas.

Die hun na hun omstreden optreden met strokanon en oerend hard bij TopPop begroete met, “Vrinden, jullie hadden de studio in brand moeten steken..”
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184963549
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die hun na hun omstreden optreden met strokanon en oerend hard bij TopPop begroete met, “Vrinden, jullie hadden de studio in brand moeten steken..”
Oh.. daar weet ik dan niks van :+
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 12 februari 2019 @ 00:28:07 #177
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184966118
De Burgemeester uit Samson en Gert is echt Burgemeester :')

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184966173
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 00:28 schreef Nikonlover het volgende:
De Burgemeester uit Samson en Gert is echt Burgemeester :')

Dat wist ik 8-) geniaal toch? Wat moet je dan een leuke en afwisselende baan hebben :o
Somebody that I used to know
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 12 februari 2019 @ 00:41:08 #179
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184966191
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 00:37 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dat wist ik 8-) geniaal toch? Wat moet je dan een leuke en afwisselende baan hebben :o
Ja! hahaha! Zal hij ook echt vliegtuigjes kleven? _O- _O- _O-

Vraag mij af of mensen hem wel serieus kunnen nemen _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184969297
Dat tieraps tiewraps heten en geen tierips :P.

En duct tape geen ducktape.

Dat was wel al wat langer geleden maar nog te laat :').
  dinsdag 12 februari 2019 @ 15:28:58 #181
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184973651
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:28 schreef miaeak het volgende:
Dat tieraps tiewraps heten en geen tierips :P.

En duct tape geen ducktape.

Dat was wel al wat langer geleden maar nog te laat :').

https://www.duckbrand.com
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator dinsdag 12 februari 2019 @ 15:34:47 #182
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_184973740
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:28 schreef miaeak het volgende:
Dat tieraps tiewraps heten en geen tierips :P.

En duct tape geen ducktape.

Dat was wel al wat langer geleden maar nog te laat :').
Is het geen duct ape ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_184988795
quote:
7s.gif Op maandag 11 februari 2019 18:32 schreef DavidTwente het volgende:

[..]

Dat je er achter komt dat in het FOK!-idioom "genant" "chanant" is.
Touché, had ik kunnen weten.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_185007165
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 00:37 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dat wist ik 8-) geniaal toch? Wat moet je dan een leuke en afwisselende baan hebben :o
Nice nice,
Ik heb ooit trainen gegeven aan Dilan Yurdakul toen ze nog op de sport zat en op de lagere school zat. Had ik niet door totdat afgelopen weekend CWR het tegen me zei dat Dilan nu een actrice is (ik kijk geen GTST).
pi_186240006
Ik kom er zojuist achter dat de zangers Bryan Adams en Ryan Adams op dezelfde dag jarig zijn.
pi_186244904
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:28 schreef miaeak het volgende:
Dat tieraps tiewraps heten en geen tierips :P.
Nee, het is eigenlijk: Ty-Rap®
Want het is een merknaam van de firma Thomas&Betts (tegenwoordig van ABB)
Net als dat Stanleymes en Post-It eigenlijk ook soortnamen zijn geworden......

http://www.tnb.com/pub/en/brands/ty-rap
pi_186245482
Dat vloerverwarming een vervanging is voor gewone radiatoren en niet voor warme voeten, echt suf nooit geweten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_186246702
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 07:07 schreef raptorix het volgende:
Dat vloerverwarming een vervanging is voor gewone radiatoren en niet voor warme voeten, echt suf nooit geweten.
Heb ik ook lang gedacht hoor :Y Familie met tegels in de woonkamer hadden vloerverwarming en ik begreep dat wel, want anders zulke koude voeten op die tegels 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_186246864
quote:
14s.gif Op maandag 11 februari 2019 09:01 schreef FANN het volgende:

[..]

Oerend hard een prachtig lied, waarin Bertus en Tinus te hard op hun Norton en BSA huiswaarts rijden en verongelukken. ,,In vijf minuten geschreven'', zegt Jolink, grotendeels verantwoordelijk voor de tekst. ,,Niet op een specifiek ongeluk gebaseerd. Talloze motorrijders verongelukten die dagen omdat automobilisten hun snelheid verkeerd inschatten.''

Tinus is een fictieve figuur. Bertus was oorspronkelijk Gertman en stond voor Gerrit Wolsink, de Hengelose motorcrosser - in het dagelijks leven tandarts - die in de jaren zeventig bijna wereldkampioen werd. ,,Een lokale held. Ik pakte een keer zijn vriendinnetje af en hij die van mij. We konden goed met elkaar. En hij was slim. Ook net iets te verstandig om wereldkampioen te worden. De naam Gertman sneuvelde bij Johnny Hoes, onze platenbaas. De zoon van Hoes vond Bertus een betere naam.''

:D
En een vriendinnetje van Jolink is nu de levensgezellin van Angus Young van AC/DC, die in Aalten woont.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_186246881
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 09:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En een vriendinnetje van Jolink is nu de levensgezellin van Angus Young van AC/DC, die in Aalten woont.
oh... oké! :o
pi_186251692
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 07:07 schreef raptorix het volgende:
Dat vloerverwarming een vervanging is voor gewone radiatoren en niet voor warme voeten, echt suf nooit geweten.
:@
pi_186293706
MAATVERBAND
Dacht altijd dat het maatverband was, verband op maat voor de dames zeg maar. Want ik dacht ja de ruimte daar is niet bij iedereen hetzelfde, dus het verband is op maat, maatverband dus.

Maar je het is dus maandverband. Ook wel logisch maar mijn redenatie leek me ook wel aardig.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_186293720
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 14:44 schreef meneertje1972 het volgende:
MAATVERBAND
Dacht altijd dat het maatverband was, verband op maat voor de dames zeg maar. Want ik dacht ja de ruimte daar is niet bij iedereen hetzelfde, dus het verband is op maat, maatverband dus.

Maar je het is dus maandverband. Ook wel logisch maar mijn redenatie leek me ook wel aardig.
Ik moest lachen.
Ik wist het ook niet hoor.
  donderdag 18 april 2019 @ 15:02:02 #194
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_186293949
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 14:44 schreef meneertje1972 het volgende:
MAATVERBAND
Dacht altijd dat het maatverband was, verband op maat voor de dames zeg maar. Want ik dacht ja de ruimte daar is niet bij iedereen hetzelfde, dus het verband is op maat, maatverband dus.

Maar je het is dus maandverband. Ook wel logisch maar mijn redenatie leek me ook wel aardig.
:@. Tot mijn eerste langere relatie dacht ik dat het maagverband was. :').
And so is the past
pi_186294975
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 14:44 schreef meneertje1972 het volgende:
MAATVERBAND
Dacht altijd dat het maatverband was, verband op maat voor de dames zeg maar. Want ik dacht ja de ruimte daar is niet bij iedereen hetzelfde, dus het verband is op maat, maatverband dus.

Maar je het is dus maandverband. Ook wel logisch maar mijn redenatie leek me ook wel aardig.
_O- _O- _O- Ik vind hem wel goed gevonden. Had ook zeker gekund.
  zondag 21 april 2019 @ 23:51:00 #196
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_186356114
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 07:07 schreef raptorix het volgende:
Dat vloerverwarming een vervanging is voor gewone radiatoren en niet voor warme voeten, echt suf nooit geweten.
Vroeger was dat eigenlijk ook wel zo. Je kun niet zonder radiatoren voor de hoofdverwarming. De techniek is nu wel zo dat het een vervanging is.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_186358218
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 23:51 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Vroeger was dat eigenlijk ook wel zo. Je kun niet zonder radiatoren voor de hoofdverwarming. De techniek is nu wel zo dat het een vervanging is.
De Romeinse hypocaust systemen uit de schoolboeken in groep 5 oid zijn eigenlijk mn eerste kennismaking met vloerverwarming geweest.

  maandag 22 april 2019 @ 08:11:39 #198
80382 manny
30 is best veel
pi_186358321
dat die youtube linkjes altijd youtu.be hebben, en ik maar denken hoe kan het toch dat al die filmpjes in belgië gehost worden. Nooit iets gehoord over de connectie youtube en belgië....
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 22 april 2019 @ 11:53:09 #199
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_186360887
Zag gisteren tijdens de Amstel Gold Race Adrie van der Poel op TV. Kende hem vroeger (begin jaren 90) alleen van het veldrijden. Kwam er pas na ettelijke jaren achter dat hij voor die TV een meer dan verdienstelijk wegwielrenner was geweest
Net efkes anges
pi_186510385
Ik ben er dit weekend pas achter gekomen (het viel me nu pas op :') ) dat vrachtwagens meestal twee verschillende kentekens hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')