Ik zit in de aut en lees mee was dit tegen zijn meisje?quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:43 schreef pollewop77 het volgende:
Het moet niet zo zijn dat jij als een prinses op je troon gaat zitten
hou je handen aan het stuur!!quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:45 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik zit in de aut en lees mee was dit tegen zijn meisje?
Andere heeft migrainequote:
Van Lotus is er nog geen familie in beeld geweest, op zich heel raar want de binnenkomst zien we altijdquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Lotus en cris beide tegelijk familie?
Ja lotus haar familie is later waarschijnlijk verslapen toen ze het wou zeggen tegen Mike kwam er een streamwisselquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Lotus en cris beide tegelijk familie?
Ze komen om half 11, ze hebben zich verslapenquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Van Lotus is er nog geen familie in beeld geweest, op zich heel raar want de binnenkomst zien we altijd
Dat, nooit lol. Wat een armoe.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:51 schreef Jian het volgende:
Shelly, verneukt kutkind, doe je niks meer aan. Egocentrisch, egoïstische figuur, empathisch als een eikenhouten deur. Snel afscheid van nemen als je dat tegenkomt, bezorgt je slechts narigheid, nooit vreugde. brrrrrr.
It's a beautiful day .....
quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:51 schreef Jian het volgende:
Shelly, verneukt kutkind, doe je niks meer aan. Egocentrisch, egoïstische figuur, empathisch als een eikenhouten deur. Snel afscheid van nemen als je dat tegenkomt, bezorgt je slechts narigheid, nooit vreugde. brrrrrr.
over het hek gooien enigste oplossingquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:51 schreef Jian het volgende:
goed zo past prima bij hun.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:49 schreef Yurtovic het volgende:
Ad en Bran kilo's friet maken en voorbakken
quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:52 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze komen om half 11, ze hebben zich verslapen
waarom ?quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:53 schreef Poezewoes het volgende:
Armoedig patat bakken in zo'n huis tuin en keuken friteuse
menselijk toch?quote:
Die 2 lopen weer lekker te lummelen ondanks dat ze in ieder geval wél wakker zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:48 schreef Dotteke het volgende:
Keesje, keeeeeeeeeeeeeeeeeesje, keeeeeeeeeeeeeeeeeesje roept Ger naar de kip
[ afbeelding ]
Las net dat ze zich verslapen zouden hebben?quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Van Lotus is er nog geen familie in beeld geweest, op zich heel raar want de binnenkomst zien we altijd
Ook niet dat extra dat Christel qua uiterlijk wel heeft. Leuke gewone kerel. Eigen keuzes!quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niet de volle bos haar van hun moeder.
Hier alleen maar regen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:51 schreef Jian het volgende:
Dat gokte Lotus. Ze weten het niet.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Las net dat ze zich verslapen zouden hebben?
of de kat? die liep er ookquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:48 schreef Dotteke het volgende:
Keesje, keeeeeeeeeeeeeeeeeesje, keeeeeeeeeeeeeeeeeesje roept Ger naar de kip
[ afbeelding ]
laat ze maar lekker aanklooienquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Morgen kennelijk pas de grote frituur.
moet hij dan gaan rond rennen?quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet hij dan gaan rond rennen?
Heb er net enkele in de regen gezet maar ben zélf geen regen liefhebber.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier ook, enjoy de druppeltjes doen de plantjes ook
Ik hoor hem net.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:02 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Nee allang wakker en aan het werk
Ja best welbespraaktquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
lekkere taal gebruik Jessie..
Alsof je dan geen wijnfles bij het gewone vuil zou kunnen gooien. In het geval van Gerrit lijkt me dat ook sterk want die doet helemaal niet aan afval opruimen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie zegt lege fles wijn ligt in de vuilnis bak gerrit meteen ik drink geen wijn ..verdedigt zich zelf meteen
eerst zich geestelijk vermoeien met shel en nu fysiek met een tractorband, die ger is echt niet luiquote:
Morgen Fritsie, alles goed?quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die OempaLoempa zal echt geen vinger uitsteken, bang dat ze moe wordt....![]()
Goedemorgen Cos
OempaLoempa is bij mij dat oranje monster met dat lange haar die nu bij Jessie loopt te slijmenquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Morgen Fritsie, alles goed?![]()
Oempaloempa is toch Franny? Die zit aan de laptop.
Rest van de dag plat.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:10 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
eerst zich geestelijk vermoeien met shel en nu fysiek met een tractorband, die ger is echt niet lui
Toch nergens voor nodig?quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:11 schreef Toweler het volgende:
Mike (cassis) is volgens merel zenuwachtig voor bezoek lotus
quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:10 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
eerst zich geestelijk vermoeien met shel en nu fysiek met een tractorband, die ger is echt niet lui
Wat een zeikert is het ook, overal dat gemompelde commentaar op.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:16 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie mompelt: dat is wel heel Utopiaans, poep verzamelen en het dan laten liggen
Niet normaal inderdaad, goed dat ie er wat van zegtquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:16 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie mompelt: dat is wel heel Utopiaans, poep verzamelen en het dan laten liggen
Blijft een leuke vent jaquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik lach nu hardop om Adriaan
Is wel ff nodig daar. Vind hem ook erg overheersend maar zie wat ze allemaal doen sinds hij er is.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:13 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Jessie loopt weer de politie agent uit te hangen
A3 trekt ze uit elkaarquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:18 schreef kaatje50 het volgende:
De frites wordt niet gewassen? Dan gaan ze toch aan elkaar plakken
ZO goor, ook niet geschild of zo hoppa zo het frituur inquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:18 schreef kaatje50 het volgende:
O, die veel te zware vogel.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
OempaLoempa is bij mij dat oranje monster met dat lange haar die nu bij Jessie loopt te slijmen
Ik neem het met een korreltje zout en het werkt op mijn lachspieren.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een zeikert is het ook, overal dat gemompelde commentaar op.
Zijn geboende aardappels kun je met schil etenquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO goor, ook niet geschild of zo hoppa zo het frituur in
Leuke vent inderdaadquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik neem het met een korreltje zout en het werkt op mijn lachspieren.
Die wil het pilletje dat Jessie slikt.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik lach nu hardop om Adriaan
Wassen is helemaal niet goed, ze wrijven ze los van elkaar, beter.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:18 schreef kaatje50 het volgende:
een kennerquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wassen is helemaal niet goed, ze wrijven ze los van elkaar, beter.
Adriaan is beweeglijker en dat scheelt ook.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:19 schreef Poezewoes het volgende:
Ze gaan er maar van uit dat Adje dat boksen gaat winnen, denk dat ze nog raar op kijken, van de domme kracht van Gerrit!
De meeste aardappelen worden tegenwoordig gewassen vóór de verkoop.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:20 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Zijn geboende aardappels kun je met schil eten
quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:22 schreef Toweler het volgende:
Lotus: deze kalender gaan we effe op Mike zetten
Eindelijk iemand die nadenkt en niet alleen maar voor eigen gewin bezig is.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:22 schreef pollewop77 het volgende:
Geen beauty sponsor deals meer zegt Jessie
Elke keer dat je een sponsordeal doet, gaat de volgende sponsordeal omlaag. Ze moeten de waarde behouden voor als het echt nodig is.
![]()
![]()
Dan nog moet je ze wassen als ze in patatjes gesneden zijnquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De meeste aardappelen worden tegenwoordig gewassen voor de verkoop.
De spraytan geeft afquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:26 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Wtf?
Zijn die vlekken van Tim?
Die heeft die tuttenbel allang ingeschat met haar luxe wensen. Hij heeft kennelijk veel geleerd in Uto1.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:24 schreef Yurtovic het volgende:
Merel wil er we fatsoenlijk bijlopenJessie wil anders wel haar nagels lakken
De reactie van Merel daarop, dat is nou net wat het hier leuk houdquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die nadenkt en niet alleen maar voor eigen gewin bezig is.
Zou kunnen maar Gerrit is best langzaam en totaal niet soepelquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:19 schreef Poezewoes het volgende:
Ze gaan er maar van uit dat Adje dat boksen gaat winnen, denk dat ze nog raar op kijken, van de domme kracht van Gerrit!
Wauw, dus de 1000 gehaald?quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:25 schreef Dotteke het volgende:
Nog 3 kaarten te koop voor de kerstmarkt
Echt he je snapt het niet, zoveel die nog naar die bagger markten gaan doorquote:
O jee, als Jessie die hoort, ze mochten de koerier niet meer bellenquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:30 schreef pollewop77 het volgende:
Merel is Rob aant bellen voor het kerstontbijt
Hij zegt nog ja ook
Vind het al raar dat ze de notulen aan Jessie laat lezen als je ze ze af heeftquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:30 schreef Jian het volgende:
Ongelofelijk, je bespreekt de notulen met de notulist en Shelly komt binnenlopen en gaat na het beantwoorden van de vraag van Jessie gewoon uitgebreid staan vreten terwijl ze er gewoon bij blijft staan. Ik had 'r echt naar buiten geflikkerd
Hij heeft wel een punt, ze hebben in de laatste paar weken voor meer dan 300 euro aan facturen van die Robert.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, als Jessie die hoort, ze mochten de koerier niet meer bellen
Dan zuigen ze vocht op en frituren ze moeilijker en is ook slecht voor het frituurvet. Maar iedereen doet het weer anders denk ik.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog moet je ze wassen als ze in patatjes gesneden zijn
Die Merel zit er alleen maar voor luxequote:Op zaterdag 22 december 2018 10:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, ze hebben in de laatste paar weken voor meer dan 300 euro aan facturen van die Robert.
Is ook, snap ook niet dat ze die er al in hebben gegooid idd. Met haar nieuwe broeken, schoenen, truien etcquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die Merel zit er alleen maar voor luxe
Okee, maar dat is zakelijk not done, de voorzitter van de vergadering dient notulen wel eerst te lezen voor ze verspreid worden.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het al raar dat ze de notulen aan Jessie laat lezen als je ze ze af heeft
Ik stuur ze altijd gelijk rond naar het hele bestuur.
ze moet ze gewoon uitprinten en aan iedereen geven.
En dat allemaal op dat veel kleinere terrein dan het vorige.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he je snapt het niet, zoveel die nog naar die bagger markten gaan door
Vergeet jij Mike niet, staat bovenaan in de pikordequote:Op zaterdag 22 december 2018 10:35 schreef pollewop77 het volgende:
En weer geen Shelley in de buurt bij Lotus
Notulen zijn openbaar.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:30 schreef Jian het volgende:
Ongelofelijk, je bespreekt de notulen met de notulist en Shelly komt binnenlopen en gaat na het beantwoorden van de vraag van Jessie gewoon uitgebreid staan vreten terwijl ze er gewoon bij blijft staan. Ik had 'r echt naar buiten geflikkerd
Onze voorzitter heeft de volste vertrouwen in mij, Hij hoeft ze niet eerst te in te lezenquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, maar dat is zakelijk not done, de voorzitter van de vergadering dient notulen wel eerst te lezen voor ze verspreid worden.
Ja die ook iddquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:36 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Vergeet jij Mike niet, staat bovenaan in de pikorde
Merel blijft dus doodleuk kosten maken zonder te overleggen? Wie denkt zij wel niet wie ze is?quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, als Jessie die hoort, ze mochten de koerier niet meer bellen
Vreemd dat het in de vergadering werd besproken en niemand er tegenin gingquote:Op zaterdag 22 december 2018 01:40 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Gelul vanuit de COS hiero.
Vanaaf zijn er tig meters gelegd zonder inbreng van achter.
Als het werkelijk zo was dan waren ze wel door "achter" teruggefloten.
De drie Misluktetiers hebben gewoon verzaakt en de overige inwoners hebben gewoon het werk wat hun hadden moeten doen in een paar uur opgeknapt.
Doodmoe word je er van.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:31 schreef FOKoffieleut het volgende:
hiske had nog geen takenlijst voor de markt (gisteren afgesproken volgens jessie)
quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:37 schreef mootie het volgende:
Lotus was voorheen dan wel erg mager. Met die 10 kilo extra heeft ze nog steeds een prachtig figuur.
Ik gaf ze ook meteen door hoor, hoezo eerst laten checken door een ander? Doe het dan zélf maar.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het al raar dat ze de notulen aan Jessie laat lezen als je ze ze af heeft
Ik stuur ze altijd gelijk rond naar het hele bestuur.
ze moet ze gewoon uitprinten en aan iedereen geven.
Zorgt wel voor de broodnodige structuurquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:38 schreef krabje het volgende:
en dat waardeer ik aan jessie,hij pakt gelijk de koe bij de horens
Zoiets gaf ze net al aan. Dat maakte het daar juist zo leuk.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die Merel zit er alleen maar voor luxe
Normaal laat je dat in een bedrijf eerst even checken. Straks stuur je de notulen rond met verkeerde actiepunten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik gaf ze ook meteen door hoor, hoezo eerst laten checken door een ander? Doe het dan zélf maar.
Dan maakt hij/zij deze zélf maar hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, maar dat is zakelijk not done, de voorzitter van de vergadering dient notulen wel eerst te lezen voor ze verspreid worden.
En zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onze voorzitter heeft de volste vertrouwen in mij, Hij hoeft ze niet eerst te in te lezen
Doorpakken die handel, BAM, BAM, BAM.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:38 schreef krabje het volgende:
en dat waardeer ik aan jessie,hij pakt gelijk de koe bij de horens
Je notuleert toch wat er aan de orde komt in een vergadering dus wat kan er mis gaan?quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Normaal laat je dat in een bedrijf eerst even checken. Straks stuur je de notulen rond met verkeerde actiepunten bijvoorbeeld.
Een heleboelquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je notuleert toch wat er aan de orde komt in een vergadering dus wat kan er mis gaan?
quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie: De koerier is meer op tv dan sommige inwoners
Even een situatietje; een bedrijf, de manger/baas/directeur/voorzitter van de vergadering is in een bilateraal gesprek met de notulist de notulen (of wat dan ook) aan het bespreken Er komt een medewerker het kantoor binnen, die meteen even blijft staan om al vretend het gesprek te volgen. Ik weet niet waar jij gewerkt hebt, maar bij mij vloog je het kantoor uit.quote:
Altijd van die frutselhondjes.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:45 schreef Dotteke het volgende:
Wie is een lieve baby, wie is lieve baby, zegt Lotus tegen haar hondje
[ afbeelding ]
Da's mooi van 'mquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onze voorzitter heeft de volste vertrouwen in mij, Hij hoeft ze niet eerst te in te lezen
quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Hiske Jessie al aardig zat is ....
mooi zo,ik ben hiske al een poos zatquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het mooi hoe hij er overal strak bovenop zit en de mensen aanspreekt dat ze hun dingen niet doen die ze wel van tevoren afgesproken hebben. Laat die luie donders daar maar eens wat doen ze denken echt dat ze daar alles makkelijk komt aanwaaienquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie: De koerier is meer op tv dan sommige inwoners
Als die persoon bij de vergadering aanwezig is geweest dan zou ik er geen enkele moeite mee hebben. Bovendien is een kantoorruimte heel wat anders dan die openbare ruimtes op het terrein daar.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Even een situatietje; een bedrijf, de manger/baas/directeur/voorzitter van de vergadering is in een bilateraal gesprek met de notulist de notulen (of wat dan ook) aan het bespreken Er komt een medewerker het kantoor binnen, die meteen even blijft staan om al vretend het gesprek te volgen. Ik weet niet waar jij gewerkt hebt, maar bij mij vloog je het kantoor uit.
Vooral een Hiske, die zichzelf al veren in haar reet steekt voor ze ook maar wat heeft uitgevoerdquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:49 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoe hij er overal strak bovenop zit en de mensen aanspreekt dat ze hun dingen niet doen die ze wel van tevoren afgesproken hebben. Laat die luie donders daar maar eens wat doen ze denken echt dat ze daar alles makkelijk komt aanwaaien
Zou andersom ook wel leuk zijnquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alleen zal hij in dit geval niet doorpakken en de koerier afbellenquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind Jessie een lul, maar dit deed hij wel goed zojuist ....
Geef mij maar een grote jachthond, houd niet van die kleine hijgertjes.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:49 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Hond als accessoire, liefst in een handtasje
[paupermode aan] Nee, het is een vuile, vette, psycho-kutjunkie met een dikke crack-harses en een blubberpens! [paupermode uit] Ze ziet er best goed uit inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:37 schreef mootie het volgende:
Lotus was voorheen dan wel erg mager. Met die 10 kilo extra heeft ze nog steeds een prachtig figuur.
Als je van een mannenlichaam houdtquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:51 schreef Jian het volgende:
[..]
[paupermode aan] Nee, het is een vuile, vette, psycho-kutjunkie met een dikke crack-harses en een blubberpens! [paupermode uit] Ze ziet er best goed uit inderdaad.
Waar heb je gewerkt, bij een feest stichting?quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan maakt hij/zij deze zélf maar hoor.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar heb je gewerkt, bij een feest stichting?
Hij wijst ze op hun verantwoordelijkheden, tis geen vakantieoord hè.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:49 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoe hij er overal strak bovenop zit en de mensen aanspreekt dat ze hun dingen niet doen die ze wel van tevoren afgesproken hebben. Laat die luie donders daar maar eens wat doen ze denken echt dat ze daar alles makkelijk komt aanwaaien
ja ik vind dat ook mooi, tot nu toe heeft ie niets gezegd, wat niet waar is.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:49 schreef IkFok het volgende:
[..]
Hond aan de riem graag! Zo'n hekel aan mensen die denken dat zij hun hond maar overal los kunnen laten lopen.quote:
Niet in een professionele organisatie.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:49 schreef goldback het volgende:
[..]
dat is vertrouwen en kwaliteit hebben.
Lief dat ze aan Adriaan denkt met die veganwijnquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ja ik vind dat ook mooi, tot nu toe heeft ie niets gezegd, wat niet waar is.
Merel gaat het kerstontbijt bestellen zoals zij dat wil en kan haar niks schelen wat het allemaal kost 3 flessen veganwijn, 3 kratten bier en zo gaan we nog even door
Wat een prachtig lichaam hequote:Op zaterdag 22 december 2018 10:57 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Wat een blok beton zeg die meid.
Vrouwenbibliotheek met 14 collega's.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar heb je gewerkt, bij een feest stichting?
Bij ons zeker .quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Even een situatietje; een bedrijf, de manger/baas/directeur/voorzitter van de vergadering is in een bilateraal gesprek met de notulist de notulen (of wat dan ook) aan het bespreken Er komt een medewerker het kantoor binnen, die meteen even blijft staan om al vretend het gesprek te volgen. Ik weet niet waar jij gewerkt hebt, maar bij mij vloog je het kantoor uit.
Zijn er biebs exclusief voor vrouwen?quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vrouwenbibliotheek met 14 collega's.
Ze moeten Merel niks meer laten bestellen, die is gewend dat het budget eindeloos is in de buitenwereld.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:55 schreef IkFok het volgende:
Merel en Mike gaan flink bestellen voor kerst eten en drank word weer rijkelijk besteld als het aan merel ligt. Mike gaat haar dekken als er commentaar komt
quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:51 schreef Jian het volgende:
[..]
[paupermode aan] Nee, het is een vuile, vette, psycho-kutjunkie met een dikke crack-harses en een blubberpens! [paupermode uit] Ze ziet er best goed uit inderdaad.
Mannen lichaam was dat nu weer voor onzin?quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:53 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Als je van een mannenlichaam houdtNiks mis mee toch
Vreemd, normaal komen ze toch rond 09.00 uur?quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:55 schreef pollewop77 het volgende:
Ze waren dus niet te laat zegt het bezoek
Merel moet zelf maar eens gaan koken voor de groep. Zal ze snel van terug komenquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:00 schreef IkFok het volgende:
boontjes met kip en rijst met de kerst zegt merel ze wil wat anders
Laterrrrr als je groter bent ....quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:53 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Als je van een mannenlichaam houdtNiks mis mee toch
Geweldig!quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:55 schreef yvondenise het volgende:
Jessie tegen Adriaan...ik heb ook een spelcomputer in mijn boot..kom vanavond,trek iets geils aan.
Brandon ligt dubbel,Adriaan vind het te ver gaan.
toch hou ik wel van die humor van Jessie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |