Ik gaf ze ook meteen door hoor, hoezo eerst laten checken door een ander? Doe het dan zélf maar.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het al raar dat ze de notulen aan Jessie laat lezen als je ze ze af heeft
Ik stuur ze altijd gelijk rond naar het hele bestuur.
ze moet ze gewoon uitprinten en aan iedereen geven.
Zorgt wel voor de broodnodige structuurquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:38 schreef krabje het volgende:
en dat waardeer ik aan jessie,hij pakt gelijk de koe bij de horens
Zoiets gaf ze net al aan. Dat maakte het daar juist zo leuk.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die Merel zit er alleen maar voor luxe
Normaal laat je dat in een bedrijf eerst even checken. Straks stuur je de notulen rond met verkeerde actiepunten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik gaf ze ook meteen door hoor, hoezo eerst laten checken door een ander? Doe het dan zélf maar.
Dan maakt hij/zij deze zélf maar hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, maar dat is zakelijk not done, de voorzitter van de vergadering dient notulen wel eerst te lezen voor ze verspreid worden.
En zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onze voorzitter heeft de volste vertrouwen in mij, Hij hoeft ze niet eerst te in te lezen
Doorpakken die handel, BAM, BAM, BAM.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:38 schreef krabje het volgende:
en dat waardeer ik aan jessie,hij pakt gelijk de koe bij de horens
Je notuleert toch wat er aan de orde komt in een vergadering dus wat kan er mis gaan?quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Normaal laat je dat in een bedrijf eerst even checken. Straks stuur je de notulen rond met verkeerde actiepunten bijvoorbeeld.
Een heleboelquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je notuleert toch wat er aan de orde komt in een vergadering dus wat kan er mis gaan?
quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie: De koerier is meer op tv dan sommige inwoners
Even een situatietje; een bedrijf, de manger/baas/directeur/voorzitter van de vergadering is in een bilateraal gesprek met de notulist de notulen (of wat dan ook) aan het bespreken Er komt een medewerker het kantoor binnen, die meteen even blijft staan om al vretend het gesprek te volgen. Ik weet niet waar jij gewerkt hebt, maar bij mij vloog je het kantoor uit.quote:
Altijd van die frutselhondjes.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:45 schreef Dotteke het volgende:
Wie is een lieve baby, wie is lieve baby, zegt Lotus tegen haar hondje
[ afbeelding ]
Da's mooi van 'mquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onze voorzitter heeft de volste vertrouwen in mij, Hij hoeft ze niet eerst te in te lezen
quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Hiske Jessie al aardig zat is ....
mooi zo,ik ben hiske al een poos zatquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het mooi hoe hij er overal strak bovenop zit en de mensen aanspreekt dat ze hun dingen niet doen die ze wel van tevoren afgesproken hebben. Laat die luie donders daar maar eens wat doen ze denken echt dat ze daar alles makkelijk komt aanwaaienquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie: De koerier is meer op tv dan sommige inwoners
Als die persoon bij de vergadering aanwezig is geweest dan zou ik er geen enkele moeite mee hebben. Bovendien is een kantoorruimte heel wat anders dan die openbare ruimtes op het terrein daar.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Even een situatietje; een bedrijf, de manger/baas/directeur/voorzitter van de vergadering is in een bilateraal gesprek met de notulist de notulen (of wat dan ook) aan het bespreken Er komt een medewerker het kantoor binnen, die meteen even blijft staan om al vretend het gesprek te volgen. Ik weet niet waar jij gewerkt hebt, maar bij mij vloog je het kantoor uit.
Vooral een Hiske, die zichzelf al veren in haar reet steekt voor ze ook maar wat heeft uitgevoerdquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:49 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoe hij er overal strak bovenop zit en de mensen aanspreekt dat ze hun dingen niet doen die ze wel van tevoren afgesproken hebben. Laat die luie donders daar maar eens wat doen ze denken echt dat ze daar alles makkelijk komt aanwaaien
Zou andersom ook wel leuk zijnquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |