Alleen zal hij in dit geval niet doorpakken en de koerier afbellenquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind Jessie een lul, maar dit deed hij wel goed zojuist ....
Geef mij maar een grote jachthond, houd niet van die kleine hijgertjes.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:49 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Hond als accessoire, liefst in een handtasje
[paupermode aan] Nee, het is een vuile, vette, psycho-kutjunkie met een dikke crack-harses en een blubberpens! [paupermode uit] Ze ziet er best goed uit inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:37 schreef mootie het volgende:
Lotus was voorheen dan wel erg mager. Met die 10 kilo extra heeft ze nog steeds een prachtig figuur.
Als je van een mannenlichaam houdtquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:51 schreef Jian het volgende:
[..]
[paupermode aan] Nee, het is een vuile, vette, psycho-kutjunkie met een dikke crack-harses en een blubberpens! [paupermode uit] Ze ziet er best goed uit inderdaad.
Waar heb je gewerkt, bij een feest stichting?quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan maakt hij/zij deze zélf maar hoor.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar heb je gewerkt, bij een feest stichting?
Hij wijst ze op hun verantwoordelijkheden, tis geen vakantieoord hè.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:49 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoe hij er overal strak bovenop zit en de mensen aanspreekt dat ze hun dingen niet doen die ze wel van tevoren afgesproken hebben. Laat die luie donders daar maar eens wat doen ze denken echt dat ze daar alles makkelijk komt aanwaaien
ja ik vind dat ook mooi, tot nu toe heeft ie niets gezegd, wat niet waar is.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:49 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoe hij er overal strak bovenop zit en de mensen aanspreekt dat ze hun dingen niet doen die ze wel van tevoren afgesproken hebben. Laat die luie donders daar maar eens wat doen ze denken echt dat ze daar alles makkelijk komt aanwaaien
Hond aan de riem graag! Zo'n hekel aan mensen die denken dat zij hun hond maar overal los kunnen laten lopen.quote:
Niet in een professionele organisatie.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:49 schreef goldback het volgende:
[..]
dat is vertrouwen en kwaliteit hebben.
Lief dat ze aan Adriaan denkt met die veganwijnquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ja ik vind dat ook mooi, tot nu toe heeft ie niets gezegd, wat niet waar is.
Merel gaat het kerstontbijt bestellen zoals zij dat wil en kan haar niks schelen wat het allemaal kost 3 flessen veganwijn, 3 kratten bier en zo gaan we nog even door
Wat een prachtig lichaam hequote:Op zaterdag 22 december 2018 10:57 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Wat een blok beton zeg die meid.
Vrouwenbibliotheek met 14 collega's.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar heb je gewerkt, bij een feest stichting?
Bij ons zeker .quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Even een situatietje; een bedrijf, de manger/baas/directeur/voorzitter van de vergadering is in een bilateraal gesprek met de notulist de notulen (of wat dan ook) aan het bespreken Er komt een medewerker het kantoor binnen, die meteen even blijft staan om al vretend het gesprek te volgen. Ik weet niet waar jij gewerkt hebt, maar bij mij vloog je het kantoor uit.
Zijn er biebs exclusief voor vrouwen?quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vrouwenbibliotheek met 14 collega's.
Ze moeten Merel niks meer laten bestellen, die is gewend dat het budget eindeloos is in de buitenwereld.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:55 schreef IkFok het volgende:
Merel en Mike gaan flink bestellen voor kerst eten en drank word weer rijkelijk besteld als het aan merel ligt. Mike gaat haar dekken als er commentaar komt
quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:51 schreef Jian het volgende:
[..]
[paupermode aan] Nee, het is een vuile, vette, psycho-kutjunkie met een dikke crack-harses en een blubberpens! [paupermode uit] Ze ziet er best goed uit inderdaad.
Mannen lichaam was dat nu weer voor onzin?quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:53 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Als je van een mannenlichaam houdtNiks mis mee toch
Vreemd, normaal komen ze toch rond 09.00 uur?quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:55 schreef pollewop77 het volgende:
Ze waren dus niet te laat zegt het bezoek
Merel moet zelf maar eens gaan koken voor de groep. Zal ze snel van terug komenquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:00 schreef IkFok het volgende:
boontjes met kip en rijst met de kerst zegt merel ze wil wat anders
Laterrrrr als je groter bent ....quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:53 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Als je van een mannenlichaam houdtNiks mis mee toch
Geweldig!quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:55 schreef yvondenise het volgende:
Jessie tegen Adriaan...ik heb ook een spelcomputer in mijn boot..kom vanavond,trek iets geils aan.
Brandon ligt dubbel,Adriaan vind het te ver gaan.
toch hou ik wel van die humor van Jessie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |