SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Makkelijk eerste
Henderson is 45?quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:41 schreef Nober het volgende:
Slechts acht 40+ers over.
King (52)
G. Anderson (47)
Norris (46)
Dolan (45)
Henderson (45)
Van der Voort (43)
S. West (43)
Labanauskas (42)
Ik wil eigenlijk graag weer eens Christian Kist horen analyseren.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:42 schreef Tagliano het volgende:
Nentjesgod
Die moet vaker aanschuiven
Blije hond Marcel: Denk je dat echt?quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:42 schreef Tagliano het volgende:
Nentjesgod
Die moet vaker aanschuiven
JA. WAT ZEGTIE?quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:42 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk graag weer eens Christian Kist horen analyseren.
Weet je wel zeker dat ze niet door de opkomst heen pratenquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:42 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk graag weer eens Christian Kist horen analyseren.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:43 schreef BB-King het volgende:
Zeg dat je liever je debuut met Koert had gemaakt!
50/50 zou ik zeggenquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Anderson - Wattimena "Wie is daar de favoriet vraag je je af"Plz hou hiermee op
Ja, lekker belangrijkquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:43 schreef Kopiko het volgende:
Hij lijkt geoefend te hebben op de handshake.
Hoop op Norris, maar denk dat Joyce klinischer gaat zijn op de finishes.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:42 schreef El-Stinho het volgende:
Joyce v Norris wordt een hel om te voorspellen
Wattimena uiteraard.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Anderson - Wattimena "Wie is daar de favoriet vraag je je af"Plz hou hiermee op
Vrees ik ook, maar Norris kan morgen net zo goed weer zijn finishes op orde hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoop op Norris, maar denk dat Joyce klinischer gaat zijn op de finishes.
Negen jaar geleden al eens tegen elkaar...quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:44 schreef Nober het volgende:
Dolan 6-4 King http://www.dartsdatabase.(...)aKey=1607&plbKey=168
Kail-Malicdem was uiterst vermakelijk, aanrader om even terug te kijken. Malicdem stond tot eind derde set 100 gemiddeld te gooien, maar toen hij van de bagagedrager afsprong om Kijl voorbij te rennen bij 2-2 in de derde set ging het mis.quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
Zo te zien niets gemist van West v North en Kijl v Malicdem.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:20 schreef Tagliano het volgende:
017 0579 wimderon Raymond van Barneveld
017 0579 Mani89 Stephen Bunting
Je aanpassingen in het voorspelspel zijn je enigszins rauw op je dak gevallen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 02:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kail-Malicdem was uiterst vermakelijk, aanrader om even terug te kijken. Malicdem stond tot eind derde set 100 gemiddeld te gooien, maar toen hij van de bagagedrager afsprong om Kijl voorbij te rennen bij 2-2 in de derde set ging het mis.
Nors was nog dicht bij een vijfde set (miste een hand vol setdarts) trouwens.
Ik heb in de volgende post ook iets wat rauw op je dak zal vallen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 02:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je aanpassingen in het voorspelspel zijn je enigszins rauw op je dak gevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er ook een actueel overzicht van de stand?quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:55 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Die rode codes voor q-school zijn vaut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |