Dat ie anders nooooooit.quote:
Dat denk ik ook, ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:08 schreef lrishCassidy het volgende:
Deze 2 stemmen zouden zomaar wel eens mooi kunnen klinken samen.
Hij gaat naar huis. Weet ik nu al.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:09 schreef lrishCassidy het volgende:
Dat emotionele van Luigiano. Tja, ik hou ervan
Spoilertquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij gaat naar huis. Weet ik nu al.
Mooie woorden, Roy Donders!quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:12 schreef Dagger87 het volgende:
Luigiano zijn broek is kapot. Nee dat is geen mode.
aan welk programma heeft hij ook alweer eerder meegedaan?quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:13 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vind die hese lage stem van Luigiano schitterend. Altijd gevonden.
Yep, ik ook. Toen ‘ie 15 was al. Maar NL vindt het niks.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:13 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vind die hese lage stem van Luigiano schitterend. Altijd gevonden.
Xfactor hier en in de UKquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
aan welk programma heeft hij ook alweer eerder meegedaan?
Zijn wij zo raar dan? (Jij wel, ik niet tochquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Yep, ik ook. Toen ‘ie 15 was al. Maar NL vindt het niks.
hij heeft een prima stem maar z'n act verneukt hetquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:16 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Zijn wij zo raar dan? (Jij wel, ik niet toch)
Ik vind zijn stem zo mooi, zo apart.
Maar jij kent hem dus? Omdat je al wist dat hij niet doorging? Zeg maar names IC dat ie een geweldige stem heeftquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Yep, ik ook. Toen ‘ie 15 was al. Maar NL vindt het niks.
Ik ben zelf ook vrij dramatisch zo nu en dan, misschien dat ik me er daarom niet aan erger ^^quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij heeft een prima stem maar z'n act verneukt het
Herkenbaar. Ik ergerde me er ook niet aan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:18 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook vrij dramatisch zo nu en dan, misschien dat ik me er daarom niet aan erger ^^
ik ergerde me er niet aan maar het leidt af van hetgeen het hier om draait: zang.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ergerde me er ook niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |