Kijk je ook op je tweede scherm naar JAJ-SPARTA?quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vincent schiet ook wel eens in de vlekken.
Amalia gaat over een paar jaar wel los bij de studentenvereniging.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is dit voor smerige vraag.
En een lekker wijfquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Aspinal heeft echt een smerige boevenkop.
Nee want er schijnt een middenveld te staan met De Wit en Ekkelenaids, en dat vinden WIJ mensonter0nd.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk je ook op je tweede scherm naar JAJ-SPARTA?
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want er schijnt een middenveld te staan met De Wit en Ekkelenaids, en dat vinden WIJ mensonter0nd.
Dest wel leuk spelertjequote:Op vrijdag 21 december 2018 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want er schijnt een middenveld te staan met De Wit en Ekkelenaids, en dat vinden WIJ mensonter0nd.
Met een Amerikaan?quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik van de week nog een discussie over gehad op Reddit, dus ik weet nu alles van hem.
Echt?quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:11 schreef skysherrif het volgende:
Frank de boer gaat naar Atlanta United
Oh hij mag ook voor Nederland kiezen? Ja hij wordt best wat gehyped daar, goed voor ons kantoor.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die dolgraag wil dat Dest voor zijn land kiest.
Is hij niet half-Nederlands?quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh hij mag ook voor Nederland kiezen? Ja hij wordt best wat gehyped daar, goed voor ons kantoor.
Gewoon een smerig Brits sletje.quote:
Oh, ik heb haar net niet op tv gezien. Misschien een slechte hoekquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oeps, daar net zag ze er een stuk aangenamer uit...
Als dat alleen inhoudt dat ze betere gezichten in Fifa krijgen, boeit me dat niet want ik speel eigelijk geen voetbalspellen. Zelfs geen FMquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij niet half-Nederlands?
Ajax heeft nu ook een contract met EA Sports, sponsordealsgenot Menno GeelenGod.
Ze krijgen er wel geld voor mag ik hopen, en meer exposurequote:Op vrijdag 21 december 2018 20:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als dat alleen inhoudt dat ze betere gezichten in Fifa krijgen, boeit me dat niet want ik speel eigelijk geen voetbalspellen. Zelfs geen FM
oops they did it againquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:13 schreef tja77 het volgende:
Ja joh, opkomst missen door nutteloze feitjes te spuien,
Ja, wegwezen met Devon.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:15 schreef T3hTommay het volgende:
Wij zijn allen voor Jan Wit mag ik hopen?
11.twitter:heywoodu twitterde op vrijdag 21-12-2018 om 17:12:38#rtl7darts Ik denk dat we inmiddels zeker 10 opkomsten gemist hebben doordat de presentator, doorgaans Marcel Maijer, er doorheen zat te praten en bizar traag naar de wedstrijd schakelde. Kan een regisseur niet gewoon de studiocamera uitschakelen als de walk-ons beginnen? reageer retweet
Ik ben voor geen van beide, ze mogen beide verliezen...al zal dat nog lastig worden.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:15 schreef T3hTommay het volgende:
Nounounou, beetje respect hè.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:16 schreef Tagliano het volgende:
Dit is een potje in de marge
Al zal White nu nog wel prima speren
Die heywoodu is een goeie gozertquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:16 schreef Kopiko het volgende:
11.twitter:heywoodu twitterde op vrijdag 21-12-2018 om 17:12:38#rtl7darts Ik denk dat we inmiddels zeker 10 opkomsten gemist hebben doordat de presentator, doorgaans Marcel Maijer, er doorheen zat te praten en bizar traag naar de wedstrijd schakelde. Kan een regisseur niet gewoon de studiocamera uitschakelen als de walk-ons beginnen? reageer retweet
Zelfde hier. #Teamneutraalquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben voor geen van beide, ze mogen beide verliezen.
witte wasquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:15 schreef T3hTommay het volgende:
Is er eigenlijk ook een darter waar je geen duidelijke mening over hebt?quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:16 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk verliest de heel matige kutact hebbende Devon Petersen.
Als je elke darter zowat kent, is het lastig om er geen mening over te hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ook een darter waar je geen duidelijke mening over hebt?
wot u see is wot u getquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind die Ian White een vermakelijke droogkloot.
Ik vind het een typische horlogemaker.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
En doet me altijd enorm denken aan die acteur van 3rd rock from the sunquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh dat is helemaal niks, typisch spelertje voor een club als ADO Den Haag of Excelsior.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je van Lang? Lijkt mij ook een rendementsloos pingelaartje.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:20 schreef Machielovic het volgende:
[..]
En doet me altijd enorm denken aan die acteur van 3rd rock from the sunmaar dat terzijde.
Ik zie hem nu altijd voor me met zijn boodschappentas.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:20 schreef Machielovic het volgende:
[..]
En doet me altijd enorm denken aan die acteur van 3rd rock from the sunmaar dat terzijde.
Dan weet ik het zeker: Langquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal niks, typisch spelertje voor een club als ADO Den Haag of Excelsior.
Wel hoop matigheid met Johnson, Cerny en wellicht Bandé.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt er ook nooit in met alle concurrentie op de flanken de komende tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |