Vraag 2a, 8.1 en 8.2 moet je zeker wel kunnen!quote:Op zondag 24 november 2019 23:55 schreef QIXL het volgende:
Deze puzzel is duidelijk te moeilijk voor mij. 1 lukt me niet, en zelfs de vragen voor een half punt snap ik niet. Ik ga nog wel kijken, maar voor de grote punten, moet ik toch wachten op de Nederlandse versie
Een aantal puzzels zijn veel beter te doen als je ze met de hand oplost trouwens, alleen blijkbaar zijn er een aantal fanatiekelingen die alles met de computer willen doen!quote:Op maandag 25 november 2019 20:29 schreef QIXL het volgende:
Het lastig is dat je voor veel of toch een redelijk aantal moet kunnen programmeren, of wat dan ook.
Dat zijn de leukstenquote:Op maandag 25 november 2019 23:56 schreef thabit het volgende:
een hoop waarbij ik vooralsnog geen flauw idee heb.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 00:47 schreef CarloV het volgende:
[..]
Vandaar dat je die schotse bingo zo leuk vind!
Ja, dat was een hels karwei, hoe moeilijk kan een puzzel van 36 stukjes nou zijnquote:Op dinsdag 26 november 2019 12:07 schreef xmichellekex het volgende:
ik slaag er maar niet in die puzzel te leggen. Zelfs mét didactisch hulpmateriaal :-)
Zelfde voor vraag 10. Lijkt zo eenvoudig maar ik bijt er mijn tanden op stuk.
Die puntentelling trekt nog wel bij als blijkt dat er maar enkelen zijn die een bepaalde opgave oplossen, dus dat lost zichzelf wel opquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:24 schreef QIXL het volgende:
Is de puntenverdeling bij meer scheef of mis ik iets?
ik snap hoe hij werkt en ik heb wat tekens, maar de grootste puzzel vind ik nu nog wel hoe je dit door je computer hebt kunnen laten doen..quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:59 schreef Nikkie72 het volgende:
Inderdaad een leuke opwarmer voor de Nederlandse versie!
Maar toch even een vraagje bij opgave 5.
Ik heb ook de laptop het monnikkenwerk laten doen en een mooie oplossing, op twee posities na. De op een-na-laatste stoort mij het meest. Ik weet wat het moet zijn, maar dan klopt de logica toch niet?
Is er nog iemand die hier tegenaan gelopen is, of zie ik toch iets over het hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |