Prima nummer! Album top 10 van 2018.quote:Op zondag 23 december 2018 16:06 schreef Gehenna het volgende:
1181 - Rolling Blackouts Coastal Fever - Talking Straight
Naked Lunch?quote:Op zondag 23 december 2018 17:44 schreef MielMonteur het volgende:
Dat boek van Burroughs waar Steely Dan vernoemd naar is; geen aanrader
Yep. Beetje vreemd wel, maar ik vond het wel mooiquote:Op zondag 23 december 2018 19:48 schreef EP3 het volgende:
Hebben ze serieus het hele A(n Endless) Sky of Honey gedraaid? Wordt dat echt als 1 nummer beschouwd, dan? Damn.
Vond hem wel tof eigenlijk, leest als een rare seksuele trip. Behoorlijk verontrustend ookquote:Op zondag 23 december 2018 17:44 schreef MielMonteur het volgende:
Dat boek van Burroughs waar Steely Dan vernoemd naar is; geen aanrader
Heb hem gelezen aangezien maar liefst twee Preoccupations - Viet Cong nummers het refereren, maar had me niet genoeg erop voorbereid ofzo, ach jaquote:Op maandag 24 december 2018 11:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vond hem wel tof eigenlijk, leest als een rare seksuele trip. Behoorlijk verontrustend ook
Moet zeggen dat ik sowieso wel een fan van de beat generatie schrijvers ben maar burroughs is daarvan wel het extreemstquote:Op maandag 24 december 2018 11:23 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Heb hem gelezen aangezien maar liefst twee Preoccupations - Viet Cong nummers het refereren, maar had me niet genoeg erop voorbereid ofzo, ach ja
Heb je de Burroughs documentaire gezien? Aanrader. Moet verder boek nog eens lezen en de film ook maar weer eens kijken.quote:Op maandag 24 december 2018 11:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik sowieso wel een fan van de beat generatie schrijvers ben maar burroughs is daarvan wel het extreemst
Nee die moet ik maar eens kijken. Ik heb van burroughs naked lunch en junkie gelezen...quote:Op maandag 24 december 2018 12:04 schreef bartrid het volgende:
[..]
Heb je de Burroughs documentaire gezien? Aanrader. Moet verder boek nog eens lezen en de film ook maar weer eens kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |