Ik vond ze leuker dan verwachtquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:59 schreef cafca het volgende:
Alquin en Kayak achter elkaar is wel een beetje doorbijten......
Ja, sommige nummers wel. (Soms is het ook irritant gepiel) Dit nummer was erg goed te verdragen. En ik hoop dat ik morgen ook My Favorite Things kan meepakken van dezelfde John Coltrane. En anders zet ik wel de CD op.quote:
Ik kan er HELEMAAL NIKS mee.quote:Op vrijdag 21 december 2018 13:35 schreef BillDauterive het volgende:
Herbert Grönemeyer hoeft van mij niet in de snob 2000.
Ja, dat was even genietenquote:
Dit vind je fout?quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:17 schreef Gehenna het volgende:
Ik geloof niet zo in guilty pleasures, maar dit zou er een zijn van mij
Beetje welquote:
Ken het niet, maar dit klinkt zeker niet verkeerd.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:46 schreef Gehenna het volgende:
Wardruna heb ik ook wel een zwak voor, bij kleine dosissen
Wardruna, Noors projectje van Einar Selvik. Spelen op van die (zelfgemaakte) klassieke Noorse instrumenten. Elk nummer stelt (meende ik) een oude rune teken voor.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:48 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ken het niet, maar dit klinkt zeker niet verkeerd.
Zal er eens induiken. ( Ghaal zegt me overigens ook niks. Zit zelden in de hoek van de zware metalen. )quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wardruna, Noors projectje van Einar Selvik. Spelen op van die (zelfgemaakte) klassieke Noorse instrumenten. Elk nummer stelt (meende ik) een oude rune teken voor.
oh en Black Metal zanger Ghaal (van Gorgoroth) speelde vroeger ook met hun mee
oh die Ghaal Gaahl is nogal een sneu portret die zichzelf veeeeeels te serieus neemtquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:55 schreef EP3 het volgende:
[..]
Zal er eens induiken. ( Ghaal zegt me overigens ook niks. Zit zelden in de hoek van de zware metalen. )
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:04 schreef Slobeend het volgende:
Oeh Kacey zo. Een van m’n favoriete nummers dit jaar.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:55 schreef Handleiding het volgende:
1462 D.A.F. Der Mussolini
1461 Wire A Touching Display
1460 Kacey Musgraves Slow Burn
1459 Jay-Z & Kanye West No Church In The Wild
1458 Sex Pistols Holidays In The Sun
1457 Preoccupations Continental Shelf
1456 Pokey LaFarge Something In The Water
1455 Hooverphonic Badaboum
1454 Bruce Springsteen Candy’s Room
1453 Fleet Foxes The Shrine/An Argument
1452 Alamo Race Track Black Cat John Brown
1451 Roger Waters Is This The Life We Really Want?
1450 Editors Formaldehyde
De Gijs Staverman van Ice Radio (o.k., nu even op Pinguin Radio)?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:08 schreef Handleiding het volgende:
[..]
oh dat uur dat het om de DJ draait en niet om de snob.
Je loopt achterquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:15 schreef Gehenna het volgende:
WireBriljant nummer is dit toch. Had ik zelf op gestemd anders
oh ik luister via de Radio Nul app, wist niet dat dat nog zoveel uitmaaktequote:Op vrijdag 21 december 2018 15:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je loopt achterKacey is al bijna voorbij.
Nah, het is uiteindelijk gewoon overdreven enthousiasme, zie het niet als egotripperij.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:08 schreef Handleiding het volgende:
[..]
oh dat uur dat het om de DJ draait en niet om de snob.
Weet niet of dat een degradatie is. Zelf luister ik niet of nauwelijks de top...quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:01 schreef BillDauterive het volgende:
Wichita Lineman heeft nog een paar keer in de top 2000 gestaan. Jammer dat ie gedegradeerd is naar de snob 2000.
Ja, maar dan ben je een van de weinigenquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:08 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Weet niet of dat een degradatie is. Zelf luister ik niet of nauwelijks de top...
Dat laatste heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je een van de weinigenWitchita Lineman staat in een veel mooier lijstje, maar toch voelt het aan als degradatie. Niet dat dat erg is, de keukenkampioendivisie is ook veel onvoorspelbaarder en leuker dan de eredivisie.
Ik ken dit lied eigenlijk pas van de cover van Villagers.
Die vergelijking gaat niet helemaal op want qua kwaliteit doet de snob niet onder voor de top, wmb.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je een van de weinigenWitchita Lineman staat in een veel mooier lijstje, maar toch voelt het aan als degradatie. Niet dat dat erg is, de keukenkampioendivisie is ook veel onvoorspelbaarder en leuker dan de eredivisie.
Ik ken dit lied eigenlijk pas van de cover van Villagers.
Totaal niet te vergelijken, die lijsten. In beide lijsten staat veel moois, in beide lijsten mist heel veel, en in allebei staan veel nummers die van mij niet hoevenquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:34 schreef EP3 het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat niet helemaal op want qua kwaliteit doet de snob niet onder voor de top, wmb.
Er zit wel redelijk wat verschil tussen de DJ's, moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:35 schreef Eightyone het volgende:
Het geheel komt trouwens duidelijk professioneler over dan verleden jaar.
Toen klonk het vaak alsof de mensen achter Pinguin Radio zomaar wat vrienden hadden opgetrommeld, die in hun leven nog maar zelden/nooit een microfoon voor hun neus hadden gehad.
Nú klinkt het gewoon alsof ik naar Ice Radio zit te luisteren, en een deel van de presentatoren zit daar gewoonlijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |