abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184630937
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:57 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

Dat is voor jou misschien een probleem, voor anderen niet.
Mijn punt is dat het een andere ervaring is dan voor de eerste keer met iemand naar bed gaan.

En dat ik het dus open houd dat het voor hem wel een probleem blijkt achteraf.
pi_184630977
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mijn punt is dat het een andere ervaring is dan voor de eerste keer met iemand naar bed gaan.

En dat ik het dus open houd dat het voor hem wel een probleem blijkt achteraf.
Want die eerste keer is zo speciaal? Lekker klungelen terwijl je het juiste gat probeert te vinden en je af zit te vragen of je het wel goed doet?
  zaterdag 26 januari 2019 @ 13:08:05 #203
78918 SeLang
Black swans matter
pi_184631077
Voor een maagd die onzeker is over zichzelf denk ik dat het best nut kan hebben. Je doet in elk geval wat ervaring op met de mechaniek. Waar die gaten zitten waar hij in moet en hoe dat dan voelt.

Bij een hoer hoef je niet bang te zijn om "fouten" te maken want die betaal je gewoon voor je gepruts dus boeie. Maar iemand die op z'n 30-ste z'n eerste echte date heeft en dan gaat lopen klungelen omdat hij niet weet welk gat hij moet hebben e.d. die voelt zich wel lullig. Op je 15-de is dat niet zo erg maar op je 30-ste wel. Als je dat deel van je onzekerheid weg kunt halen dan is dat waarschijnlijk niet zo'n slecht idee.

Als je toch al onzeker bent over jezelf dan zeg ik doen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 26 januari 2019 @ 13:25:45 #204
78918 SeLang
Black swans matter
pi_184631368
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Voor mij ook niet. Wat een geklungel was dat.
We hebben meer gelachen dan genoten.
Zo was mijn eerste keer ook. Maar toen was ik ook wel heel wat jonger dan TS. Op je 28-ste of ouder valt er in zo'n situatie weinig meer te lachen. Dan voel je je waarschijnlijk enorm falen. En door de angst daarvoor faal je dan nog eens extra hard.

Ik heb zelf geen ervaring met hoeren maar als ik mij verplaats in de situatie van TS dan zou ik dat serieus overwegen, gewoon om de mechanische aspecten te leren zodat je in elk geval weet dat je op dat punt niet gaat falen als je uiteindelijk een vriendin vindt en je zelfvertrouwen rond vrouwen daardoor toeneemt.

Je moet het voor jezelf gewoon benaderen als een soort cursus mechanica. Het is natuurlijk nooit een vervanging voor de ervaring die je in een liefdesrelatie hebt. Je hoeft er wat mij betreft niet eens plezier aan te beleven want dat is het doel helemaal niet.

En zoals gezegd, een toekomstige vriendin hoeft er niets van te weten. En imo is het ook niet heel veel anders dan een one night stand met een of andere dronken snol die je ergens in een bar op hebt gepikt.
Mijn reisverslagen
pi_184631404
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:01 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

Want die eerste keer is zo speciaal? Lekker klungelen terwijl je het juiste gat probeert te vinden en je af zit te vragen of je het wel goed doet?
Lees jij nou bewust niet wat ik schrijf?
pi_184631839
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lees jij nou bewust niet wat ik schrijf?
Ik lees wat jij schrijft maar ik ben het er niet mee eens. Puur voor de ervaring zou ik geen probleem zien
pi_184632285
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:54 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

Ik lees wat jij schrijft maar ik ben het er niet mee eens. Puur voor de ervaring zou ik geen probleem zien
Dat laatste is mij duidelijk.

Aan jouw reacties merk ik dat je niet begrijpt wat ik bedoel.
pi_184634577
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:08 schreef SeLang het volgende:
Voor een maagd die onzeker is over zichzelf denk ik dat het best nut kan hebben. Je doet in elk geval wat ervaring op met de mechaniek. Waar die gaten zitten waar hij in moet en hoe dat dan voelt.

Bij een hoer hoef je niet bang te zijn om "fouten" te maken want die betaal je gewoon voor je gepruts dus boeie. Maar iemand die op z'n 30-ste z'n eerste echte date heeft en dan gaat lopen klungelen omdat hij niet weet welk gat hij moet hebben e.d. die voelt zich wel lullig. Op je 15-de is dat niet zo erg maar op je 30-ste wel. Als je dat deel van je onzekerheid weg kunt halen dan is dat waarschijnlijk niet zo'n slecht idee.

Als je toch al onzeker bent over jezelf dan zeg ik doen.
Ach, een leuke vriendin vindt dat geklungel helemaal niet erg.

Je kan gewoon zeggen dat je uit een depressie en moeilijke tijd komt. Lijkt me niet echt een probleem.

Daarbij is neuken eigenlijk super simpel, echt iets instinctiefs, dierlijks, net als zoenen. Er hoeft dus helemaal niet veel geklungel te zijn.

Maar goed, als TS met dat element zou zitten, zou hij naar de hoeren kunnen gaan.

Echt sterk qua beargumentering vind ik het allemaal niet.
pi_184634602
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je kan gewoon zeggen dat je uit een depressie en moeilijke tijd komt. Lijkt me niet echt een probleem.

Daarbij is neuken eigenlijk super simpel, echt iets instinctiefs, dierlijks, net als zoenen. Er hoeft dus helemaal niet veel geklungel te zijn.

Maar goed, als TS met dat element zou zitten, zou hij naar de hoeren kunnen gaan.

Als je al 28 bent?
pi_184634622
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:40 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

Als je al 28 bent?
Met 28 ben je nog jong hoor.

Er was bij Boer Zoekt Vrouw ook een Boer van 24 die nog maagd was. Nooit een vriendin gehad (maar misschien wel naar de hoeren geweest ;) ). Die kreeg nog veel brieven ook, van mede-maagden.
pi_184634641
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:41 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Met 28 ben je nog jong hoor.

Er was bij Boer Zoekt Vrouw ook een Boer van 24 die nog maagd was. Nooit een vriendin gehad (maar misschien wel naar de hoeren geweest ;) ). Die kreeg nog veel brieven ook, van mede-maagden.
28 vind ik niet echt jong meer.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 16:55:19 #212
78918 SeLang
Black swans matter
pi_184634858
quote:

[..]

Maar dat is het punt niet. Het gaat erom wat je van jezelf vindt. Dat is net zoiets als dat een vrouw jou "schattig" vindt. Misschien wil je wel helemaal niet schattig gevonden worden?

quote:
Dit lijkt mij nu juist de grootste afknapper ooit.

Maar iedereen staat daar weer anders in.
Mijn reisverslagen
pi_184635100
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:55 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dit lijkt mij nu juist de grootste afknapper ooit.

Maar iedereen staat daar weer anders in.
Grootste afknapper ooit :')
pi_184635160
Als je met een depressie thuis hebt gezeten, en daarna weer aan de slag bent.

Is dat iets waar je respect voor kan hebben.

Ik weet niet hoe je hoerenbezoek in dat rijtje kunt krijgen.
pi_184635195
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:09 schreef luxerobots het volgende:

De meeste mensen zouden het meteen afkappen. Daar hebben maar weinig mensen zin in.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 17:27:24 #216
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_184635542
quote:

[..]

Ik heb als 31 jarige man een vrouw gehad die nog maagd was. Zij vond dat speciaal, ik niet. Niet speciaal in positieve als speciaal in negatieve zin.
Maar als ze me gezegd had dat ze uit een depressie kwam, en dan in de zin van een echte depressie en niet van een moeilijke tijd, een dip, burn out, dan zou ik wel geschrokken zijn. Dat is echt een probleem, een depressie. Met medicijnen, therapie, tot soms zelfs opname ergens toe. Dat kan al gauw 2 en meer jaren duren. En als de therapie niet goed aanslaat ook nog een nasleep hebben.
Maagd zijn is ... euh ... flut probleem. Er is geen opname of medicijn voor nodig, en de therapie die altijd afdoende helpt neemt gemiddeld als eerste keer 5 minuten in beslag. Doe je je als oudere maagd het plezier een professional te zoeken dan kan de therapie een uurtje of anderhalf duren, dat dan ook nog heel plezierig is.
Een dame of meisje van plezier is ook gewoon een meid of vrouw, die echter iets andere normen heeft dan "voorgeschreven" door geloof, ouders, of de zogenaamde fatsoens moraal. Anders natuurlijk bij gedwongen prositutie, maar alles onder dwang ben ik tegen, prostitutie, werkslaven, maar ook onder dwang zuipen of domme dingen doen bij ontgroeningen in legerkorps of ballen (studenten) corps.
En dan nog een derde soort prosttituee, zij die het moet doen om (vaak met haar kinderen en / of ouders) moet zien te overleven. Tja, die kan je natuurlijk gratis het geld geven, zij zal je erg dankbaar zijn, en gaat met een blij gemoed .... verder op zoek naar een vrijer. Want blijkbaar is het haar lucky day en dat moet je natuurlijk uitbuiten, zo een lucky day. Dus als je ervoor kiest toch met haar te gaan, is het voor haar heel belangrijk dat je een aardige klant bent, met respect voor haar, die geen al te gekke dingen wil enz. Dan is een maagd beslist welkom, hij zal respect hebben en aardig zijn, uiteraard, dus uit de aard van de zaak. Hij zal ook niet meteen de ingewikkelste kama sutra anale standjes willen doen. Hij zal happy zijn,snel tevreden, je bedanken, vermoedelijk nog een (genereuze?) tip geven ook.
Kortom, als ik prostituee was wist ik het wel. Laat de maagden tot mij komen, ik laat jullie wel komen. Of zo iets toch.

:Y :)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 26 januari 2019 @ 17:30:32 #217
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184635591
quote:

Mega afknapper hoor. Dat weet ik wel zeker.
28 en dan lopen klungelen. Misschien krijgt hij hem zelfs niet omhoog vanwege onzekerheid/spanning.

Misschien kom ik de verkeerde vrouwen tegen of zo maar daar haal je als man geen pluspunten mee.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184635654
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Mega afknapper hoor. Dat weet ik wel zeker.
28 en dan lopen klungelen. Misschien krijgt hij hem zelfs niet omhoog vanwege onzekerheid/spanning.

Misschien kom ik de verkeerde vrouwen tegen of zo maar daar haal je als man geen pluspunten mee.
Ja, misschien heb ik geluk. De vrouwen die ik als vriendin tegenkom zijn echt heel lief.
pi_184635681
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:27 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik heb als 31 jarige man een vrouw gehad die nog maagd was. Zij vond dat speciaal, ik niet. Niet speciaal in positieve als speciaal in negatieve zin.
Maar als ze me gezegd had dat ze uit een depressie kwam, en dan in de zin van een echte depressie en niet van een moeilijke tijd, een dip, burn out, dan zou ik wel geschrokken zijn. Dat is echt een probleem, een depressie. Met medicijnen, therapie, tot soms zelfs opname ergens toe. Dat kan al gauw 2 en meer jaren duren. En als de therapie niet goed aanslaat ook nog een nasleep hebben.
Maagd zijn is ... euh ... flut probleem. Er is geen opname of medicijn voor nodig, en de therapie die altijd afdoende helpt neemt gemiddeld als eerste keer 5 minuten in beslag. Doe je je als oudere maagd het plezier een professional te zoeken dan kan de therapie een uurtje of anderhalf duren, dat dan ook nog heel plezierig is.
Een dame of meisje van plezier is ook gewoon een meid of vrouw, die echter iets andere normen heeft dan "voorgeschreven" door geloof, ouders, of de zogenaamde fatsoens moraal. Anders natuurlijk bij gedwongen prositutie, maar alles onder dwang ben ik tegen, prostitutie, werkslaven, maar ook onder dwang zuipen of domme dingen doen bij ontgroeningen in legerkorps of ballen (studenten) corps.
En dan nog een derde soort prosttituee, zij die het moet doen om (vaak met haar kinderen en / of ouders) moet zien te overleven. Tja, die kan je natuurlijk gratis het geld geven, zij zal je erg dankbaar zijn, en gaat met een blij gemoed .... verder op zoek naar een vrijer. Want blijkbaar is het haar lucky day en dat moet je natuurlijk uitbuiten, zo een lucky day. Dus als je ervoor kiest toch met haar te gaan, is het voor haar heel belangrijk dat je een aardige klant bent, met respect voor haar, die geen al te gekke dingen wil enz. Dan is een maagd beslist welkom, hij zal respect hebben en aardig zijn, uiteraard, dus uit de aard van de zaak. Hij zal ook niet meteen de ingewikkelste kama sutra anale standjes willen doen. Hij zal happy zijn,snel tevreden, je bedanken, vermoedelijk nog een (genereuze?) tip geven ook.
Kortom, als ik prostituee was wist ik het wel. Laat de maagden tot mij komen, ik laat jullie wel komen. Of zo iets toch.

:Y :)
Een vrouw die maagd is vergelijken met een man die maagd is.

Dat is echt een domme vergelijking. Mannen willen vaak juist een maagd. Terwijl het voor vrouwen heel gemakkelijk is om een scharrel te vinden en van de maagdelijkheid af te komen.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 17:34:33 #220
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184635685
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:09 schreef luxerobots het volgende:

Het is een beetje hetzelfde als bij sollicitatiegesprekken. Als daar de naam depressie valt gaan alle alarmbellen af, en ook wel terecht. Zo is het ook een beetje bij het zoeken van een partner.

En het is logisch dat als je begint de daten je niet aan je toekomstige partner gaat opbiechten dt je ontmaagd bent door een hoer. Dat kun je makkelijk stilhouden.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 17:35:59 #221
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184635716
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ja, misschien heb ik geluk. De vrouwen die ik als vriendin tegenkom zijn echt heel lief.
Ook als je 28 zou zijn en nog maagd?
Misschien gedragen ze zich lief en willen ze je niet kwetsen door je hardop uit te lachen, maar van binnen doen ze dat vast wel.
pi_184635723
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het is een beetje hetzelfde als bij sollicitatiegesprekken. Als daar de naam depressie valt gaan alle alarmbellen af, en ook wel terecht. Zo is het ook een beetje bij het zoeken van een partner.

En het is logisch dat als je begint de daten je niet aan je toekomstige partner gaat opbiechten dt je ontmaagd bent door een hoer. Dat kun je makkelijk stilhouden.
Het ligt aan de context, als je nog steeds werkloos en depressief thuis zit. Is het inderdaad een probleem.

Als je gewoon weer deelneemt aan het leven, is dat niet zo'n probleem.

Maar goed, je hebt depressie en depressie, je hoort zoveel mensen over depressie, terwijl een echte depressie natuurlijk wel heftig is.
pi_184635776
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Misschien gedragen ze zich lief en willen ze je niet kwetsen door je hardop uit te lachen, maar van binnen doen ze dat vast wel.
Ik zeg juist tijdens het daten dat ik nog maagd ben.

En dan later vragen ze zich af hoe het komt dat ik zo goed kan neuken.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 17:39:36 #224
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184635791
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik zeg juist tijdens het daten dat ik nog maagd ben.

En dan later vragen ze zich af hoe het komt dat ik zo goed kan neuken.
:')
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 19:09:56 #225
441859 crew  Lenny77
pi_184637517
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dit is dus absoluut niet waar.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 26 januari 2019 @ 19:11:54 #226
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184637557
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 19:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit is dus absoluut niet waar.
Voor jou misschien niet.
pi_184637793
TS zorg eerst voor meer eigen respect en ga wat leuke dingen doen.
- Sporten voor je fysiek.
- Vrienden/contacten voor je mentale kracht
- Zelf dingen ondernemen voor je zelfvertrouwen

Denk niet aan wat er mis kan gaan of teveel terug denken. Tis jouw leven/jouw plezier.

Als je goed in je vel zit neuk je ook voor je gevoel lekkerder (goed lichaam/goede geest).

Maak van Tinder vooral geen hoofddoel. Op Tinder/ online dating is de verhouding man/vrouw soms echt uit verhouding, daarnaast moet je op Tinder net de juiste pose,blik,belichting, kleding, lichaamstaal etc. hebben om goed te scoren. Terwijl de klik op een date helemaal geen garantie is.

Maak contact met allerlei mensen, zorg dat je uit je depressie komt en beloon je zelf dan op een goede knuffel/tongkus met een meid. Dat is al heel wat/voelt ook goed.
  zondag 27 januari 2019 @ 17:29:59 #228
450228 LeesFoknl
pi_184657533
Ken Tinder niet, alleen de naam. Maar las gisteren dat de jongeren (beneden de 35) Tinder en in mindere mate Facebook massaal verlaten omdat er zoveel fake bij zit. Bij Tinder had een op de zes al een faker gehad.
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 17:31:59 #229
441859 crew  Lenny77
pi_184657558
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 19:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Voor jou misschien niet.
Voor velen niet.
Ik zal niet zeggen dat iedereen daarop zit te wachten, maar uitlachen zeker niet!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 27 januari 2019 @ 17:39:42 #230
450228 LeesFoknl
pi_184657681
Dat vrouwen, wel of niet prostituee, een man die nog maagd is, uitlachen, beste Harvest, is een veronderstelling. Van jou. Je zou het beter kunnen navragen aan ... vrouwen. Zou op Fok al kunnen!!
Ik ben er zeker van dat ze dat niet doen.
En de betere vrouwen, dat betekent bji mij wat rijper(geestelijk) humor en gevat, die reageren als volgt: beetje vreemd, maar wel lekker!

En echt, ik ken veel vrouwen, want al ouwe p.k
  zondag 27 januari 2019 @ 17:41:59 #231
450228 LeesFoknl
pi_184657724
Ga zo meteen een topic openen met de vraag aan vrouwen .... wat vinden jullie van een man die nog nooit ..... blabla.
To zo dus.
pi_184776091
Ik heb ook een vraag betreft dit onderwerp,
Ik heb enkele keren een (sex)partner gehad, Dit is wel op 1 hand te tellen haha!
Ik ben nu 26 en ik zoek eigenlijk een vaste sexpartner.. Geen relaties of wat dan ook want ik hou ook wel van het vrijgezellen leventje.
Weten jullie goede gratis websites waar ik betrouwbare dames kan vinden? Ik vind genoeg maar is allemaal betaald inloggen etc..
Uiteraard ook wel dames van rond mijn leeftijd.

Tips zijn dus welkom!
pi_184821022
Gewoon gaan niks mis mee. Ga er zelf ook wel eens heen.
pi_184831092
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:26 schreef MikeJoow het volgende:
Ik heb ook een vraag betreft dit onderwerp,
Ik heb enkele keren een (sex)partner gehad, Dit is wel op 1 hand te tellen haha!
Ik ben nu 26 en ik zoek eigenlijk een vaste sexpartner.. Geen relaties of wat dan ook want ik hou ook wel van het vrijgezellen leventje.
Weten jullie goede gratis websites waar ik betrouwbare dames kan vinden? Ik vind genoeg maar is allemaal betaald inloggen etc..
Uiteraard ook wel dames van rond mijn leeftijd.

Tips zijn dus welkom!
Zijn er volgens mij niet.. Je zit vast aan de Tinder, Badoo of Joyride. Of er moet wat anders zijn tegenwoordig :P.
pi_184915012
Dat is wel balen.. Ik dacht dat ze er wel waren..
Dan de vraagstelling anders; Als ik moet betalen welke is de best betaalde?
pi_184915195
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 13:45 schreef MikeJoow het volgende:
Dat is wel balen.. Ik dacht dat ze er wel waren..
Dan de vraagstelling anders; Als ik moet betalen welke is de best betaalde?
Gewoon naar de kroeg gaan of een yoga cursus
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184916946
Paiq.nl had ik vroeger gebruikt. Misschien bestaat die nog?
  Redactie Frontpage zaterdag 9 februari 2019 @ 15:34:01 #238
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_184917099
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 15:24 schreef jeroen1989 het volgende:
Paiq.nl had ik vroeger gebruikt. Misschien bestaat die nog?
Vast wel. Heb mijn vrouw ontmoet via Paiq
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')