abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 januari 2019 @ 19:49:31 #176
78918 SeLang
Black swans matter
pi_184619040
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]

We weten helemaal niet of het voor TS werkt. Hij zegt notabene twee keer in de openingspost dat hij zich schaamt.

Hij zou de ene schaamte wel eens in kunnen wisselen voor de ander. En ik denk dat een toekomstige vriendin ook liever een maagd dan een hoerenbezoeker heeft.
Mee eens, maar dat kan alleen hijzelf bepalen. Voor die vriend van mij heeft het in elk geval wel gewerkt, ook al was dat hoerenbezoek een teleurstelling. Maar je weet dan in elk geval what the fuzz is all about. Dat was voor hem het belangrijkste punt.

En een toekomstige vriendin hoeft dit natuurlijk niet te weten. Je kunt gewoon zeggen dat je een one night stand hebt gehad. Zo verschillend is dat niet eens.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 25 januari 2019 @ 19:54:47 #177
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184619125
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:49 schreef SeLang het volgende:
Maar je weet dan in elk geval what the fuzz is all about. Dat was voor hem het belangrijkste punt.

En een toekomstige vriendin hoeft dit natuurlijk niet te weten. Je kunt gewoon zeggen dat je een one night stand hebt gehad. Zo verschillend is dat niet eens.
Precies dit dus.

Ik ben er van overtuigd dat TS zijn angst voor vrouwen zal verminderen, en er zal een last van zijn schouders vallen want hij is geen maagd meer maar "normaal" zoals de rest van de mannen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184620887
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Precies dit dus.

Ik ben er van overtuigd dat TS zijn angst voor vrouwen zal verminderen, en er zal een last van zijn schouders vallen want hij is geen maagd meer maar "normaal" zoals de rest van de mannen.
Ik denk dat schaamte meer een rol speelt.

De enige keer dat TS in dit topic sprak over angst. Ging het over thuisontvangst.
pi_184627459
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Jezelf minder een kneus vinden omdat je naar de hoeren bent geweest.

Als iets je een kneus maakt, is dat het wel.

Maar goed, ik zou dat soort mensen eerder psychische hulp of een coach aan raden. Het probleem zit tussen de oren.
Mensen zoals jij zorgen voor deze schaamte. Er zijn genoeg mensen in dit topic die het geen schande vinden.

Ts en vriend van Selang zijn geen kneuzen. Zowel als maagd niet en ook niet door zich te ontmaagden door ervoor te betalen. Ik zie het eerder als pragmatisch en het heft in eigen handen nemen.

Niemand zegt hier dat als ts eenmaal is ontmaagd al zijn issues zijn opgelost. Wel is er een bepaalde druk van zijn schouders.
pi_184627472
Gewoon doen, TS. Niet omdat ‘schaamte’, maar omdat ‘you only live once’. Als jij inmiddels al 28 bent en vindt dat het er nu wel eens van mag komen: gewoon doen. Niet naar vrouwen luisteren die geloven in het prins op het witte paard verhaal. Die hebben teveel Hollywood films gekeken. Het echte leven is geen film.

Op naar de Doublet-/Geleenstraat en ga ervoor! Laatste stootje is van mij, ouwe reus. 8-)
pi_184627476
Er heeft nog nooit een man op z’n sterfbed gelegen waarna hij de laatste woorden uitsprak: “had ik maar minder vrouwen geneukt in m’n leven.” ;(
pi_184628992
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 07:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Mensen zoals jij zorgen voor deze schaamte.
Nee, het is gewoon een feit dat naar de hoeren gaan maatschappelijk gezien niet iets is om trots op te zijn. Hier op fok zie je dat ook terug, ondanks dat er enkele hoerenlopers met adviezen voor TS zitten.

quote:
Ts en vriend van Selang zijn geen kneuzen. Zowel als maagd niet en ook niet door zich te ontmaagden door ervoor te betalen. Ik zie het eerder als pragmatisch en het heft in eigen handen nemen.
Het heft in handen nemen en pragmatisch zijn, kan natuurlijk ook door opnieuw leuk werk te vinden. Door geld te verdienen en sociale dingen te ondernemen.

quote:
Niemand zegt hier dat als ts eenmaal is ontmaagd al zijn issues zijn opgelost. Wel is er een bepaalde druk van zijn schouders.
Ik denk dat de positieve effecten nogal zullen tegenvallen, want in principe krijg je er als hoerenloper een nieuw stigma bij en verandert er na de daad natuurlijk ook maar weinig in het psychisch welbevinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 26-01-2019 16:47:15 ]
pi_184629447
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 07:27 schreef Mariocash het volgende:
Er heeft nog nooit een man op z’n sterfbed gelegen waarna hij de laatste woorden uitsprak: “had ik maar minder vrouwen geneukt in m’n leven.” ;(
Nou, in de tijd dat aids dodelijk was...
pi_184629487
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 07:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Mensen zoals jij zorgen voor deze schaamte. Er zijn genoeg mensen in dit topic die het geen schande vinden.

Ik ben met je eens dat als de dame zelf ook puur vrijwillig dat werk doet dat je je op zichzelf niet hoeft te schamen.

Of het daadwerkelijk druk van zijn schouders haalt, danwel druk toevoegt is vers 2. En dat ligt echt niet alleen aan hoe de maatschappij hier tegenaan kijkt.

TS wil gewoon liefde, gezien worden. Een prostituee laat jou klaarkomen. En is daarmee simpelweg een stuk gereedschap.
pi_184629523
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben met je eens dat als de dame zelf ook puur vrijwillig dat werk doet dat je je op zichzelf niet hoeft te schamen.

Of het daadwerkelijk druk van zijn schouders haalt, danwel druk toevoegt is vers 2. En dat ligt echt niet alleen aan hoe de maatschappij hier tegenaan kijkt.

TS wil gewoon liefde, gezien worden. Een prostituee laat jou klaarkomen. En is daarmee simpelweg een stuk gereedschap.
Daarna weet hij wel hoe het moet. Is dat probleem opgelost.
pi_184629552
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:17 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

Daarna weet hij wel hoe het moet. Is dat probleem opgelost.
Nou, dan weer hij hoe hij zichzelf moet bevredigen met een ander lichaam.

Goede seks heeft heel weinig met techniek te maken hoor. Het is ook niet echt rocket science, wel?
pi_184629582
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Goede seks heeft heel weinig met techniek te maken hoor. Het is ook niet echt rocket science, wel?
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn voor wie de allereerste keer sex echt fantastisch was. Voor mij iig niet.
pi_184629794
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En dat is iets wat hij nog nooit heeft gedaan. Is hij in ieder geval een ervaring rijker.
pi_184630035
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:23 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn voor wie de allereerste keer sex echt fantastisch was. Voor mij iig niet.
Nee, voor mij ook niet, maar dat is logisch als je een kind bent. Want dat zijn de meesten nog als ze daarmee beginnen en ik zeker. Het was een beetje teddy eruit, meisje erin. ;)

Maar om nou te zeggen dat ik er echt wat van heb geleerd? Nee, dat begon pas toen ik 17 was en een vriendinnetje kreeg die werkelijk niets te gek was. En dat was ook niet in een wip gebeurd zegmaar. ;)
pi_184630048
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:37 schreef potjecreme het volgende:

[..]

En dat is iets wat hij nog nooit heeft gedaan. Is hij in ieder geval een ervaring rijker.
Ja, dat klopt. Maar niet iedere ervaring is positief.
pi_184630086
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, voor mij ook niet, maar dat is logisch als je een kind bent. Want dat zijn de meesten nog als ze daarmee beginnen en ik zeker. Het was een beetje teddy eruit, meisje erin. ;)

Maar om nou te zeggen dat ik er echt wat van heb geleerd? Nee, dat begon pas toen ik 17 was en een vriendinnetje kreeg die werkelijk niets te gek was. En dat was ook niet in een wip gebeurd zegmaar. ;)
We zijn hier niet allemaal ontmaagd als kind hoor.
pi_184630126
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:00 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

We zijn hier niet allemaal ontmaagd als kind hoor.
De meesten schreef ik.
pi_184630180
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De meesten schreef ik.
En ts hoort niet bij de meesten.
Dus een bezoek aan een prostituee hoeft niet iets slechts te zijn. Hij weet daarna enigszins wat hem te wachten staat. Dat neemt de druk van de ketel.
pi_184630268
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:09 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

En ts hoort niet bij de meesten.
Dus een bezoek aan een prostituee hoeft niet iets slechts te zijn. Hij weet daarna enigszins wat hem te wachten staat. Dat neemt de druk van de ketel.
Ik denk niet dat je het ook maar enigszins kan vergelijken. Dat is een beetje mijn punt. Ja, een ervaring rijker, maar niet de ervaring die hij zoekt.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 12:15:55 #195
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184630280
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:23 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

Voor mij ook niet. Wat een geklungel was dat.
We hebben meer gelachen dan genoten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184630435
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je het ook maar enigszins kan vergelijken. Dat is een beetje mijn punt. Ja, een ervaring rijker, maar niet de ervaring die hij zoekt.
In prostitutieland zijn vele ervaringen te koop voor geld.
pi_184630790
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:26 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

In prostitutieland zijn vele ervaringen te koop voor geld.
Maar geen enkele is gebaseerd op gevoelens, anders dan geilheid bij de betalende partij.
pi_184630818
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar geen enkele is gebaseerd op gevoelens, anders dan geilheid bij de betalende partij.
Ja en?
pi_184630852
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:52 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

Ja en?
Dat is een wezenlijk verschil.
pi_184630894
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat is een wezenlijk verschil.
Dat is voor jou misschien een probleem, voor anderen niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')