Deze grap werkt niet zo goed in schrijftaal.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat nou Belr?
O wacht je probeert Belg te zeggen? Maar dan nog is het fout. Zo. Daar heb je vast niet van terug.
Dat is de oorspronkelijke norm ook.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie hier een Belg die wanhopig probeert te vertellen dat zijn inteeltaccent de norm moet zijn.
Niet de huidige norm, het ABN is wat ze spreken zo rond Haarlemquote:Op donderdag 20 december 2018 21:51 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Dat is de oorspronkelijke norm ook.
Ja, terwijl ik een oogje in het zeil aan het houden was op vijf man die in alle stilte examens zaten te maken. Zodra ik hem zag moest ik het lokaal in rap tempo verlaten want ik kon m'n lachen niet inhoudenquote:
Ik was er al bang voor. Maar goed, in het echt werken mijn grappen ook nooit dus wat dat betreft maakt het weinig verschil.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze grap werkt niet zo goed in schrijftaal.
niet uit haarlem komenquote:Op donderdag 20 december 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet de huidige norm, het ABN is wat ze spreken zo rond Haarlem.
Is dit niet het echt dan?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. Maar goed, in het echt werken mijn grappen ook nooit dus wat dat betreft maakt het weinig verschil.
Huidige niet, Haarlem wordt idd gezien als 'accentloos'.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet de huidige norm, het ABN is wat ze spreken zo rond Haarlem.
Ja nee maar ik bedoel...quote:
Geeft niet.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. Maar goed, in het echt werken mijn grappen ook nooit dus wat dat betreft maakt het weinig verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |