Das een beschonken Eindhovense 'G'quote:Op donderdag 20 december 2018 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met zo'n debiele kut-g ook. Ik word ziedend van die reclame.
Ja, dat zeg ik.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:48 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Das een beschonken Eindhovense 'G'
Zie hier een Belg die wanhopig probeert te vertellen dat zijn inteeltaccent de norm moet zijn.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Hij is juist iemand de het wel kan. Zonder te rochelen en zo alles.
Jij hebt wel een G die klinkt als G ipv een gehandicapte soort J?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie hier een Belg die wanhopig probeert te vertellen dat zijn inteeltaccent de norm moet zijn.
GR-Stylequote:Op donderdag 20 december 2018 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij hebt wel een G die klinkt als G ipv een gehandicapte soort J?
Semi gênant juichen bij elke 140 bedoel je?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:48 schreef wimderon het volgende:
Jan moet imagineren dat hij tegen Ashton speelt.
Wat nou Belr?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie hier een Belg die wanhopig probeert te vertellen dat zijn inteeltaccent de norm moet zijn.
Broodjes eten met Coquote:Op donderdag 20 december 2018 21:50 schreef borisz het volgende:
Nou Jan dit wordt maar weer Hypotheekjes verkopen.
Mijn G is hartstikke geil.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij hebt wel een G die klinkt als G ipv een gehandicapte soort J?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |