GENIETEN IS ONS LEEVUUUUUH!!!quote:
Zijn er daar veel van?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen de überelitaire kijkers storen zich aan jaarlijks terugkerende mensen.
Snel even een foto ingestuurd, ouwe pijlenkeiler?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik was even vla pakken, wat is het probleem dan?
Ik kijk uit naar de PLUS-reclame.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met zo'n debiele kut-g ook. Ik word ziedend van die reclame.
De überelitaire kijkers of de jaarlijks terugkerende kijkers?quote:
Dit lijkt me best lekker.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Snel even een foto ingestuurd, ouwe pijlenkeiler?
[ afbeelding ]
Hij heeft toch niet zo'n harde spraakgebrek G?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerder een vaste groep kijkers die zowat alle toernooien kijken en grote groep die alleen WK kijktquote:Op donderdag 20 december 2018 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De überelitaire kijkers of de jaarlijks terugkerende kijkers?
Dat eerste niet echt volgens mij
Hij heeft zo'n G van iemand die de G niet uit kan spreken.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet zo'n harde spraakgebrek G?
Mervyn King, hoorde ik net.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:46 schreef KennyPowers het volgende:
Wie geeft er een neuk om de Masters
berry de uitmelkerquote:Op donderdag 20 december 2018 21:46 schreef KennyPowers het volgende:
Wie geeft er een neuk om de Masters
Welke users kijken er hier nog meer alleen het WK?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerder een vaste groep kijkers die zowat alle toernooien kijken en grote groep die alleen WK kijkt
Dat zie je verkeerd. Hij is juist iemand de het wel kan. Zonder te rochelen en zo alles.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n G van iemand die de G niet uit kan spreken.
Das een beschonken Eindhovense 'G'quote:Op donderdag 20 december 2018 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:48 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Das een beschonken Eindhovense 'G'
Zie hier een Belg die wanhopig probeert te vertellen dat zijn inteeltaccent de norm moet zijn.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Hij is juist iemand de het wel kan. Zonder te rochelen en zo alles.
Jij hebt wel een G die klinkt als G ipv een gehandicapte soort J?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie hier een Belg die wanhopig probeert te vertellen dat zijn inteeltaccent de norm moet zijn.
GR-Stylequote:Op donderdag 20 december 2018 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij hebt wel een G die klinkt als G ipv een gehandicapte soort J?
Semi gênant juichen bij elke 140 bedoel je?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:48 schreef wimderon het volgende:
Jan moet imagineren dat hij tegen Ashton speelt.
Wat nou Belr?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie hier een Belg die wanhopig probeert te vertellen dat zijn inteeltaccent de norm moet zijn.
Broodjes eten met Coquote:Op donderdag 20 december 2018 21:50 schreef borisz het volgende:
Nou Jan dit wordt maar weer Hypotheekjes verkopen.
Mijn G is hartstikke geil.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij hebt wel een G die klinkt als G ipv een gehandicapte soort J?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |