O, dat stelt me toch wel gerust.quote:
Nog niet zo lang geleden verloren joden hun burgerrechten en werden ze naar concentratiekampen gestuurd.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:54 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Huidige niet, Haarlem wordt idd gezien als 'accentloos'.
Maar nog niet zo gek lang geleden was dat de norm nog niet tho.
Met of zonder Bavaria-G?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:51 schreef Zorro het volgende:
Jan zou willen dat hij zich alleen maar druk hoefde te maken om een G-J-R weetikveel.
Maar nee nee, dat zit er even niet in. MET JE BAGGERSPEL! Hier, weer twee G's.
Dat mag Jan lekker zelf uitzoeken.quote:
Oh het is je menens. Het is maar waar je parallellen wil zien.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden verloren joden hun burgerrechten en werden ze naar concentratiekampen gestuurd.
Proost!quote:Op donderdag 20 december 2018 21:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat mag Jan lekker zelf uitzoeken.
Nog minder lang geleden werd Feyenoord kampioen.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden verloren joden hun burgerrechten en werden ze naar concentratiekampen gestuurd.
quote:Op donderdag 20 december 2018 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij hebt wel een G die klinkt als G ipv een gehandicapte soort J?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2018 21:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hier trap ik niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een liedje over darten voor zo even ter ontspanningquote:
Zo lang ik de worp van Dennis Smith maar niet te zien krijg.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:59 schreef wimderon het volgende:
De worp van Beaton, toch nog genoemd
quote:Op donderdag 20 december 2018 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier een liedje over darten voor zo even ter ontspanning
Die worp is pure magie.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo lang ik de worp van Dennis Smith maar niet te zien krijg.
Koning keizer admiraal Don Leo Blokhuis wordt ingeschakeld.twitter:JJNieuwlaat twitterde op donderdag 20-12-2018 om 21:51:41@rtl7darts @mvanzijtveld Misschien weten @gerardekdom of @LeoBlokhuis welke muziek deze Chinees heeft gebruikt tijdens het PDC WK Darts? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |