quote:Op donderdag 20 december 2018 21:42 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]Vies kind. Ik gun het haar bijna
Paar lekkere banken, plantjes en klaar. Ajb niet die Action- of Maisonnepmeuk. En dan in setjes van twee.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja ook zo sfeervol..... daar ga je echt met plezier zitten (not)
quote:Op donderdag 20 december 2018 21:42 schreef goldback het volgende:
[..]
in alles blijft het een kind zie niks mannelijks of volwassenheid in hem
quote:
Lijkt me niet dat je een kans van slagen hebt als je het voor de rechter brengt terwijl je je vrijwillig hebt laten opsluiten en de hele dag alles wat je doet en zegt door tientallen camera's en microfoons laat opnemenquote:
Ohja, ik vergat dat het in Utopia is. Daar geldt de Nederlandse wet niet.quote:
omg, een paar seconden later streamwissel naar tostiquote:
leuk! De prijs-kwaliteitverhouding van dierenvoedingquote:Op donderdag 20 december 2018 21:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
omg, een paar seconden later streamwissel naar tostidank u febo
Dierenvoedingquote:Op donderdag 20 december 2018 21:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
omg, een paar seconden later streamwissel naar tostidank u febo
A3 in het testpanel, trogje elke dag gevuldquote:Op donderdag 20 december 2018 21:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jezzebel aangewaaid bij de Brandson en Brenda hut
Jess doet zn verhaal
dierenvoeding
de kwaliteit
..
eet kruidenHooi
.o wacht gaat over brokjes voor kat & Hond
geen vlees hèquote:Op donderdag 20 december 2018 21:54 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
A3 in het testpanel, trogje elke dag gevuld
Dat zal dan wel kattenvoer van ¤50 per kilo gaan worden.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
dierenvoeding staat zalm op, zit er verdeuri maar 6 procent zalm in...jessie de keuringsdienst van waarde voor dieren
quote:Op donderdag 20 december 2018 21:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
wat heb ik gemist, waar heen is brenda gedeporteerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |