Ze kunnen nog niet eens fatsoenlijk het weer van overmorgen voorspellen.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ho ho ho ik noemde nog andere (echte) meteorologen he
wat kan iemand toch verloederen daar he......... zouden ze nou echt niet bedenken dat ze dagelijks op tv komen en zich een klein beetje kunnen fatsoeneren?quote:
Ik vroeg me juist af hoe ze aan dat blaadje kwam.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wat kan iemand toch verloederen daar he......... zouden ze nou echt niet bedenken dat ze dagelijks op tv komen en zich een klein beetje kunnen fatsoeneren?
Dat haar heeft volgens mij een week lang al geen kam of borstel gezien
ach, het idee is toch leukquote:Op donderdag 20 december 2018 21:31 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ze kunnen nog niet eens fatsoenlijk het weer van overmorgen voorspellen.
net zoals ze aan de rest van de spullen die ze hebben gekomen zijn???quote:Op donderdag 20 december 2018 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vroeg me juist af hoe ze aan dat blaadje kwam.
quote:Op donderdag 20 december 2018 21:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Ik las het,mooie actie toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Een strenge winter is juist gunstiger voor insecten die overwinteren.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier nog iemand, zorg wel dat ik genoeg in huis heb om die tijd door te komen hoor![]()
Heerlijk toch, dag insecten! en voor de kids genieten
Is dat de men's health, waar Adriaan in stond?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
ik zat te kijken en het viel me op dat er niets afgeplakt is!quote:Op donderdag 20 december 2018 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 20 december 2018 21:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de rest dus een saaie bende, Jessie effect alweer weg dus ...
Laten ze eens accuboormachines weggeven.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik las het,mooie actie toch?
ja ook zo sfeervol..... daar ga je echt met plezier zitten (not)quote:Op donderdag 20 december 2018 21:35 schreef mazaru het volgende:
Gezellig zo'n woonkamer
[ afbeelding ]
autisten wel weinig prikkelsquote:Op donderdag 20 december 2018 21:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja ook zo sfeervol..... daar ga je echt met plezier zitten (not)
Inclusief splintersquote:Op donderdag 20 december 2018 21:33 schreef FOKoffieleut het volgende:
Apekooien met A3
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2018 21:35 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Laten ze eens accuboormachines weggeven.![]()
Daar heb je toch veel meer aan?
Timoteef had ook een splinter in z'n vinger.quote:
Daar zou ik wel voor naar Leeuwarden rijden hoor...quote:
Hopelijk knoeien ze de muren niet weer onder.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:35 schreef mazaru het volgende:
Gezellig zo'n woonkamer
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2018 21:39 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Timoteef had ook een splinter in z'n vinger.
Franny eiste dat hij die er uit haalde anders had ze die straks in d'r punni (haar woorden).
in alles blijft het een kind zie niks mannelijke of volwassenheid in hemm.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:33 schreef FOKoffieleut het volgende:
Apekooien met A3
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |