Nooit geleerd waar kleine kiezelsteentjes vandaan komen ofzowwquote:Op donderdag 20 december 2018 12:58 schreef Bramenstruik het volgende: [..] echt geen idee, hoe heb je seks met een baksteen?
Dat is waar ja.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:59 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
voortschrijdend inzicht toch![]()
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
morgen 17 ouderen
Brandson .. heeft dr zin in
hij is altijd met oudjes aan het dansen zo leuk
Merel ; ze hebbeb vaak een uitgesproken mening he
zo leuk
koetjiekoetjie
Tenenkrommend gesprek.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
Brendan en Merel lopen rond en hebben het erover hoe vet het is dat “oudjes” hen willen ontmoeten
tenenkromend dit gesprek, hoe zet je ouderen neer als een stel debielenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
morgen 17 ouderen
Brandson .. heeft dr zin in
hij is altijd met oudjes aan het dansen zo leuk
Merel ; ze hebbeb vaak een uitgesproken mening he
zo leuk
koetjiekoetjie
nee over zijn dj set en dat ie door moet pakkenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit ie weer te sneuneuzen over Jessie?
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:03 schreef Harrison het volgende:
Wanneer kan er eens een logopedist voor promotie langskomen voor Brandon? Daar hebben we tenminste allemaal wat aan, in plaats van al die nagels en botox en zo.
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:03 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
tenenkromend dit gesprek, hoe zet je ouderen neer als een stel debielen
”tenenkrommend” zei ik ookquote:Op donderdag 20 december 2018 13:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Tenenkrommend gesprek.![]()
Wat leuk he? Ze komen met de bus. Ja, ze lopen allemaal met een rollator. Waar komen ze eigenlijk vandaan? Ja, dat weet ik niet.
*zap*
Ik kan er ook echt niet naar luisterenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Tenenkrommend gesprek.![]()
Wat leuk he? Ze komen met de bus. Ja, ze lopen allemaal met een rollator. Waar komen ze eigenlijk vandaan? Ja, dat weet ik niet.
*zap*
serieus dat Botox is in dr hersenpan geschoten en heeft de hele boel lamgelegd wat een domquote:Op donderdag 20 december 2018 13:04 schreef chufi het volgende:
Merel heeft nog nooit een opa en oma gehad. Maar van horen zeggen moeten ze heel leuk zijn
hij wordt ook nog steeds ondertiteld op tv....quote:Op donderdag 20 december 2018 13:03 schreef Harrison het volgende:
Wanneer kan er eens een logopedist voor promotie langskomen voor Brandon? Daar hebben we tenminste allemaal wat aan, in plaats van al die nagels en botox en zo.
Heeft ie die van de Kerstman gekregen of is ie nog bezig om iets te regelen? Want dan gaat het em niet worden Greet kennendequote:Op donderdag 20 december 2018 13:03 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
nee over zijn dj set en dat ie door moet pakken
hebben ze aan de djschool gevraagd die net binnen warenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie die van de Kerstman gekregen of is ie nog bezig om iets te regelen? Want dan gaat het em niet worden Greet kennende
ja hebben tijd te kort eruit met hun drie en rap merel erachter aan aubquote:Op donderdag 20 december 2018 13:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske Chris en Gerrit zijn ook erg druk
Wat denk je dat #teamWimV allemaal aan het bewerkstelligen is in de silo...quote:Op donderdag 20 december 2018 13:07 schreef sjampoeh het volgende:
en nu ineens wel weer een ouderendag ? tis daar loeikoud sukkels.
wat moeten ze doen ?
is er al advocaat en slagroom![]()
sjoelbakken
kerststukkies maken
Het geweldige overleg daar. Volgens mij heeft Lotus de extra boodschappen geregeld voor de ouderen middag.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:07 schreef sjampoeh het volgende:
wat moeten ze doen ?
sjoelbakken
kerststukkies maken
Ik zag het.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
”tenenkrommend” zei ik ook
Het kan mike ook totaal niks schelen wat lotus vind he.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:09 schreef Zeyina het volgende:
Lotus tegen Mike: Hij loopt voortdurend te prikken en te letten op wat mensen allemaal verkeerd doen. Ik raak er enorm geïrriteerd van
Mike: Niet op reageren dus (de oplossing voor alles van Mike)
Ze krijgen advocaat en of ze zelf hapjes mee willen nemen.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:07 schreef sjampoeh het volgende:
wat moeten ze doen ?
sjoelbakken
kerststukkies maken
Dat kan ookquote:Op donderdag 20 december 2018 13:12 schreef Yurtovic het volgende:
Mike wil koffiezetten met wc papier
kachel deed het uurtje geledenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het geweldige overleg daar. Volgens mij heeft Lotus de extra boodschappen geregeld voor de ouderen middag.
Edit: En volgens mij is er al wel een kachel binnen. Weet niet of hij al aangesloten is
Das geen antwoord op de vraag HOE.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:01 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Nooit geleerd waar kleine kiezelsteentjes vandaan komen ofzoww
Kachel is wel aangesloten, maar ze hebben geen goed brandhout.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het geweldige overleg daar. Volgens mij heeft Lotus de extra boodschappen geregeld voor de ouderen middag.
Edit: En volgens mij is er al wel een kachel binnen. Weet niet of hij al aangesloten is
Ze wil dat Tim haar onderbuik vult maar zijn neefje kijkt dus ze moet wachtenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Franny .. dikke tranen
Lotus troost
wat is er schatje
Frann weet niet wat het is
ze is verdrietig
Zou Merel niet die ouderendag van Jessie (die meid) overnemen bij haar vertrek? Heeft ze snel weer een ander laten doen?quote:Op donderdag 20 december 2018 13:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mike heeft altijd maar zeer oppervlakkige gesprekken, nooit eerder opgevallen?quote:Op donderdag 20 december 2018 13:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het kan mike ook totaal niks schelen wat lotus vind he.
Gait heeft nergens zin aan............quote:Op donderdag 20 december 2018 13:14 schreef Mylene het volgende:
Gerrit heeft geen zin in straten, tegen Christel net.
Zijn de filters op?quote:Op donderdag 20 december 2018 13:12 schreef Yurtovic het volgende:
Mike wil koffiezetten met wc papier
pleasen..... constantquote:Op donderdag 20 december 2018 13:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze wil dat Tim haar onderbuik vult maar zijn neefje kijkt dus ze moet wachten
Das een grapje hoop ik?quote:Op donderdag 20 december 2018 13:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze krijgen advocaat en of ze zelf hapjes mee willen nemen.![]()
Nee, hij lult altijd onzinquote:Op donderdag 20 december 2018 13:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mike heeft altijd maar zeer oppervlakkige gesprekken, nooit eerder opgevallen?
Ik doe mijn best niet zo naar hem te luisteren.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mike heeft altijd maar zeer oppervlakkige gesprekken, nooit eerder opgevallen?
Ik kan ook uren zitten denken als ik een klus uit wil stellen.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Gait is een denker zegt die, hij is gewoon een luie hond...........
Af en toe komt er wat nuttigs uit, maar dan ook af en toe....quote:
Dat gebeurd er nou met je als je nooit jezelf bent.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Franny .. dikke tranen
Lotus troost
wat is er schatje
Frann weet niet wat het is
ze is verdrietig
Wat is dat kind lelijk, zelfs die rooie heks is er mooi bij......quote:
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is dat kind lelijk, zelfs die rooie heks is er mooi bij......
Ik ben een doorpakker......quote:Op donderdag 20 december 2018 13:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik kan ook uren zitten denken als ik een klus uit wil stellen.
Koop alleen maar bruine, wist niet eens dat die witte nog bestonden?quote:Op donderdag 20 december 2018 13:14 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
die witte filters zijn ook gebleekt
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Zal de lul van Tim schraal zijn?............
ja de hema is nu uitverkocht ivm kerst in januari zijn mooie koppies enzo weer leverbaarquote:Op donderdag 20 december 2018 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is dat kind lelijk, zelfs die rooie heks is er mooi bij......
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:20 schreef mazaru het volgende:
Is er nou iemand hier die in dit toneelstukje trapt van makaak?
vnd het in en in triestquote:Op donderdag 20 december 2018 13:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat gebeurd er nou met je als je nooit jezelf bent.
ma kaak leuk aardig lief scheldnaampjequote:Op donderdag 20 december 2018 13:20 schreef mazaru het volgende:
Top! DGK villa.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:21 schreef Yurtovic het volgende:
Jessie wil een prefab vila van 2 tonDie komt er sowieso
Dan moet Gait Joa en Tim weer op de plek zetten, want die doen ook geen ruk......Dan word het een cirkeltje...quote:Op donderdag 20 december 2018 13:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik hoop nu toch echt dat Joa en Tim die Gerrit eens op zijn plek zetten die doet echt geen donder
Is ook niet te doen.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik doe mijn best niet zo naar hem te luisteren.
Kunnen echt niet allemaal zo slim zijn als jou hoor je bent een uitzondering zo slim je bentquote:Op donderdag 20 december 2018 13:21 schreef Yaksa het volgende:
Joa: "Wat is prefab?"
Wat is die gozer dom zeg.
Gelukkig. Want dit is toch wel heel slecht acteerwerkquote:Op donderdag 20 december 2018 13:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]ze kwam bij de febo vandaan
hebben gestraat hoor gerrit nothingquote:Op donderdag 20 december 2018 13:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan moet Gait Joa en Tim weer op de plek zetten, want die doen ook geen ruk......Dan word het een cirkeltje...
trap daar wel inquote:Op donderdag 20 december 2018 13:20 schreef mazaru het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja de hema is nu uitverkocht ivm kerst in januari zijn mooie koppies enzo weer leverbaar
Hij zegt dat hij buiten ook een ondernemer isquote:Op donderdag 20 december 2018 13:21 schreef Yaksa het volgende:
Joa: "Wat is prefab?"
Wat is die gozer dom zeg.
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
Joa weet niet wat een prefab woning is. Hij werkt toch in de bouw daar zou hij dan toch mee bekend moeten zijn.
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kachel deed het uurtje geleden
witte rook..
Hebben ze wel vaker iets over gezegd maar helpt niet zoveel. Ik word al moe als ik naar die Gerrit kijk!quote:Op donderdag 20 december 2018 13:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik hoop nu toch echt dat Joa en Tim die Gerrit eens op zijn plek zetten die doet echt geen donder
Met mijn nederige excuses aan alle makaken op de wereldquote:Op donderdag 20 december 2018 13:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ma kaak leuk aardig lief scheldnaampje
Vind sletje beter bij haar passen, maar dat is mijn mening dan zeg maar......................Niet gaan schelden in mijn DM allemaalquote:Op donderdag 20 december 2018 13:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben al een kachel in de silo?
quote:
Die heeft echt een bavianen bakkus....quote:Op donderdag 20 december 2018 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig. Want dit is toch wel heel slecht acteerwerk
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja de hema is nu uitverkocht ivm kerst in januari zijn mooie koppies enzo weer leverbaar
lees je pmquote:Op donderdag 20 december 2018 13:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die heeft echt een bavianen bakkus....
Dat kleine kloten straatje is na 2 weken nog niet klaar..........Yippie, harde werkers......quote:Op donderdag 20 december 2018 13:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hebben gestraat hoor gerrit nothing
En die verbaasde tronie er ook bij. Die weet niet wat ie mee maakt.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:25 schreef Mylene het volgende:
Sukkeltje Joa aan het werk, kijken hoe lang hij het volhoudt?![]()
ditquote:Op donderdag 20 december 2018 13:24 schreef Harrison het volgende:
F: ik hou niet van jarig zijn, vier ik thuis ook nooit
L: hou je er niet van in het middelpunt te staan?
F: nee
L: ik help je wel (pakt pen en papier), wat wil je dat we allemaal niet doen?
F: (verontrust) NIET doen?? Wat bedoel je?
L: bv wie mogen er niet op je verjaardag komen?
F: ohhh nee, iedereen mag gewoon komen hoor
Zal me niks verbazen, dat penthouse is ook gelukt met behulp van zijn maatje toen daar.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:21 schreef Yurtovic het volgende:
Jessie wil een prefab vila van 2 tonDie komt er sowieso
Ach joh zo kun je iedereen wel lelijk kappen. Vind het een leuk koppie over het algemeen.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die heeft echt een bavianen bakkus....
Ik vind het zwaar denigrerend.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lelijk ach ja we zijn geboren zo kunnen er weinig aan doen. ik vind mensen uitschelden op uiterlijk kortzichtigquote:Op donderdag 20 december 2018 13:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ach joh zo kun je iedereen wel lelijk kappen. Vind het een leuk koppie over het algemeen.
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met mijn nederige excuses aan alle makaken op de wereld
[ afbeelding ]
Ik vind haar een hoerig rothoofd hebbenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ach joh zo kun je iedereen wel lelijk kappen. Vind het een leuk koppie over het algemeen.
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:26 schreef mazaru het volgende:
Even vastleggen voor het nageslacht. Een Joa die beweegt en dan niet alleen door zich om te draaien in bed!
[ afbeelding ]
Absoluut!quote:Op donderdag 20 december 2018 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Je doet die beeskes tekort...
Ik ook ik was sarcastich vind schelden op uiterlijk erg kortzichtig en te gemakkelijkquote:
Kant en klaar woningen zijn toch helemaal niet zijn ding, hij was dakdekker.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
Joa weet niet wat een prefab woning is. Hij werkt toch in de bouw daar zou hij dan toch mee bekend moeten zijn.
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind haar een hoerig rothoofd hebben
Gaat vast niet lang meer duren. En dan zal hij wel weer op bed gaan liggenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:27 schreef Mylene het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
.
Als hij dit nou lang volhoudt zal hij vanavond lekker slapen![]()
.
Dit dus. Al vanaf dat ze binnenkomt is ze tegenstrijdig. Ze doet zichzelf anders voor dan ze is. Zegt steeds het tegenovergestelde van wat ze wil. Begon al toen Tim haar matras in de yurt legde: "ik wil het eigenlijk niet hoorrr", maar je merkte aan alles dat ze het geweldig vond. Is niet voor niks dat hier steeds discussie over was, dat doet ze zelf met haar ambivalente gedrag.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat gebeurd er nou met je als je nooit jezelf bent.
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach we hebben allemaal onze gebreken.....quote:Op donderdag 20 december 2018 13:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was een grapje, ben een harde werker maar kan nu minder dan voorheen.
Merel haar moeder is ook een diva, ooit eens iets geneukt, lekker op jonge leeftijd, lot uit de loterij, iemand met verantwoordelijkheidsgevoel, alemetasiequote:Op donderdag 20 december 2018 13:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ow lord
plies![]()
Merel .. als deze utopia ook 5 jr duurt
hebben wij daar ook aan meegewerkt
vet cool he
heb ik dusquote:
En toch past het ergens bij elkaar. Beetje het ouderwetse hebben ze beide. Zij wil het onschuldige zachte vrouwtje zijn en hij de stoere man(is hij niet maar vooruit)quote:Op donderdag 20 december 2018 13:28 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dit dus. Al vanaf dat ze binnenkomt is ze tegenstrijdig. Ze doet zichzelf anders voor dan ze is. Zegt steeds het tegenovergestelde van wat ze wil. Begon al toen Tim haar matras in de yurt legde: "ik wil het eigenlijk niet hoorrr", maar je merkte aan alles dat ze het geweldig vond. Is niet voor niks dat hier steeds discussie over was, dat doet ze zelf met haar ambivalente gedrag.
Dit is idd een vrij uniek beeld.........quote:Op donderdag 20 december 2018 13:26 schreef mazaru het volgende:
Even vastleggen voor het nageslacht. Een Joa die beweegt en dan niet alleen door zich om te draaien in bed!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:28 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dit dus. Al vanaf dat ze binnenkomt is ze tegenstrijdig. Ze doet zichzelf anders voor dan ze is. Zegt steeds het tegenovergestelde van wat ze wil. Begon al toen Tim haar matras in de yurt legde: "ik wil het eigenlijk niet hoorrr", maar je merkte aan alles dat ze het geweldig vond. Is niet voor niks dat hier steeds discussie over was, dat doet ze zelf met haar ambivalente gedrag.
Ik vind haar lelijk en nee daar ga ik geen discussie van maken......quote:Op donderdag 20 december 2018 13:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ben ook bijzonder kortzichtig, daarom ook mijn mening.....quote:Op donderdag 20 december 2018 13:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lelijk ach ja we zijn geboren zo kunnen er weinig aan doen. ik vind mensen uitschelden op uiterlijk kortzichtig
i know niets nieuws aan scheet nu echt wegquote:Op donderdag 20 december 2018 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ook bijzonder kortzichtig, daarom ook mijn mening.....
Hoerig hoofd, hoerig gedrag, een kaak als de Erasmusbrug.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind haar lelijk en nee daar ga ik geen discussie van maken......
Hebben ze inderdaad allebei last van. Maar dat gaat een keer opbreken, als je nooit authentiek bent.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En toch past het ergens bij elkaar. Beetje het ouderwetse hebben ze beide. Zij wil het onschuldige zachte vrouwtje zijn en hij de stoere man(is hij niet maar vooruit)
Nu doe je de hoertjes weer tekort....quote:Op donderdag 20 december 2018 13:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu doe je de hoertjes weer tekort....
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu doe je de hoertjes weer tekort....
Die steken er best wel ver uit inderdaad. Is wachten op de eerste schadecleams aan jassen e.d.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:26 schreef Mylene het volgende:
Toch kunnen mensen zich lelijk bezeren aan die bouten van de silo aan de buitenkant, horen daar niet zo'n rond kopje op?
Wie weet. Maar tot nu toe vind ik ze best een leuk stel.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:33 schreef Harrison het volgende:
[..]
Hebben ze inderdaad allebei last van. Maar dat gaat een keer opbreken, als je nooit authentiek bent.
ze is pas Hoer als ze dr geld voor krijgt/vraagtquote:Op donderdag 20 december 2018 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoerig hoofd, hoerig gedrag, een kaak als de Erasmusbrug.
Die centenbak is opeens weer helemaal beter............Ze is haar rol vergeten......quote:
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lelijk ach ja we zijn geboren zo kunnen er weinig aan doen. ik vind mensen uitschelden op uiterlijk kortzichtig
He's making a list,quote:Op donderdag 20 december 2018 13:34 schreef formule het volgende:
Jessie gaat de inwoners pakken die iets verkeerd gedaan hebben, volgens Shell
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoerig hoofd, hoerig gedrag, een kaak als de Erasmusbrug.
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
ze wil graag ergens bij horen
iets doen , mensen haar leuk vinden
ongeacht wat de daarvoor moet doen
niet nadenken over dr eigen handelen
als ze dat wel doet korte momenten
in dr upiie
wrd ze verdrietig
..
tis triest
Wordt best wel mooi en met dat hout een veel warmere uitstraling en minder galm waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:27 schreef freaky40 het volgende:
Die silo wordt ook weer net de loods uit 1 maar dan in het rond en iets kleiner, zelfs de kleuren aan de binnenkant zijn nu zowat hetzelfde met dat bruine hout tegen de wand. Rook uit het schoorsteenpijpje op het dak. Toch weer een vertrouwd beeld...
Zou wel een leuke bijverdienste zijn.......quote:Op donderdag 20 december 2018 13:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze is pas Hoer als ze dr geld voor krijgt/vraagt
zou dr sieren ff Tim flink te laten dokken
BAM!
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Nu doe je de erasmusbrug weer tekort...............
Het galmt nu al minder. Maar dat donkere snapte ik in 1 ook al niet, maar blijkbaar moet alles donker nu dus ook in de silo.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wordt best wel mooi en met dat hout een veel warmere uitstraling en minder galm waarschijnlijk.
Nee die pijpt hem over een paar weken wel........quote:Op donderdag 20 december 2018 13:36 schreef formule het volgende:
Shel gaat niet naar de pijpen van Jessie dansen
Meestal door lui die zélf geen volle zalen trekken.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik ook ik was sarcastich vind schelden op uiterlijk erg kortzichtig en te gemakkelijk
Ja ik vind ze ook leuk samen hoor, dat bedoelde ik niet! Maar ze moeten gewoon allebei wat authentieker gaan worden, dan zal er ook veel minder weerstand zijn denk ik.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wie weet. Maar tot nu toe vind ik ze best een leuk stel.
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Meestal door lui die zélf geen volle zalen trekken.
tuurlijk, de klanten zullen ook rijendik opgesteld staan om op stream te komen...quote:Op donderdag 20 december 2018 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou wel een leuke bijverdienste zijn.......Hoerenkeet Utopia............
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee die pijpt hem over een paar weken wel........
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Merel haar moeder is ook een diva, ooit eens iets geneukt, lekker op jonge leeftijd, lot uit de loterij, iemand met verantwoordelijkheidsgevoel, alemetasie
Gewoon SM maskers op..............Onherkenbaar.......quote:Op donderdag 20 december 2018 13:39 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk, de klanten zullen ook rijendik opgesteld staan om op stream te komen...
Werk ze.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Cossers fijne stream tijd baas wil dat ik kom maar heb geen zin maar wat moet moet laters fijne dag
Zal binnen no-time her en der verzakken.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:30 schreef Mylene het volgende:
Tering he, dat pad op zich is nog geen eens egaal, moet aangestampt worden met zo'n ding. Wat een giller met geschikt voor rolstoelbezoekers.
Haar gezicht is net een bal geworden, ziet er niet uit.........quote:Op donderdag 20 december 2018 13:40 schreef UtoStreamer het volgende:
sinds die botox is lotus er niet op vooruit gegaan .. laten we het daar maar subtiel bij houden
Net of ze aan het vingeren is, niet iets wat verrassend zou zijn bij die centenbak..........quote:
Ze wil iedereen tevreden houden maar vergeet daarbij wat ze daadwerkelijk zélf wil. Dat houdt ze echt niet lang vol zo.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
ze wil graag ergens bij horen
iets doen , mensen haar leuk vinden
ongeacht wat de daarvoor moet doen
niet nadenken over dr eigen handelen
als ze dat wel doet korte momenten
in dr upiie
wrd ze verdrietig
..
tis triest
Kan die er weer tegen tot het nieuwe jaarquote:
Iemand lelijk vinden vind ik ook anders dan van die gemene scheldwoorden gebruiken.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ook bijzonder kortzichtig, daarom ook mijn mening.....
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan die er weer tegen tot het nieuwe jaar
Die centenbak zat al zo te kijken.....Kreeg het gevoel dat ze al klaar kwam.........quote:
Niemand is lelijk, iedereen heeft wel iets moois in zich en de schoonheid komt niet altijd van buiten, maar vooral van binnen.......quote:Op donderdag 20 december 2018 13:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iemand lelijk vinden vind ik ook anders dan van die gemene scheldwoorden gebruiken.
Ik denk niet eens dat Chea dat als voornaamste bedoelt. Weet jij wel waar Maka(a)k voor staat .....quote:Op donderdag 20 december 2018 13:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik ook ik was sarcastich vind schelden op uiterlijk erg kortzichtig en te gemakkelijk
Lotus kan het ruikenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:45 schreef Yurtovic het volgende:
Volgens de 3 gezusters is Jessie gay
Zou mij ook niet verrassen eerlijk gezegd......quote:Op donderdag 20 december 2018 13:45 schreef Yurtovic het volgende:
Volgens de 3 gezusters is Jessie gay
En ik denk dat die wijven alle drie easy to get zijn en gewend zijn om hun broek uit te trekken als ze zich voorstellenquote:
vind dat jammer dat mensen op hun uiterlijk beoordeeld worden hier, lekker veilig achter je computertje gemene dingen zeggen, ik noem merel botoxkop maar daar heeft ze zelf voor gekozen, ik zal Hiske nooit voor p#%rd uitmaken want daar kan ze niks aan doen.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iemand lelijk vinden vind ik ook anders dan van die gemene scheldwoorden gebruiken.
Hey wake-up........Ze is al aan het werk..............quote:Op donderdag 20 december 2018 13:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat Chea dat als voornaamste bedoelt. Weet jij wel waar Maka(a)k voor staat .....
Wel wat trekjes, maar denk dat je daar op je 27e wel onderhand gewoon voor uit zal komenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou mij ook niet verrassen eerlijk gezegd......
Jaqueline weet dat wel hoor, daarom reageert ze ook zo neem ik aan.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hey wake-up........Ze is al aan het werk..............
Wake-up? Jij vindt het toch ook wel een leuk scheldnaampje, of niet?quote:Op donderdag 20 december 2018 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hey wake-up........Ze is al aan het werk..............
”Jealousy is just love and hate at the same time”quote:Op donderdag 20 december 2018 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ik denk dat die wijven alle drie easy to get zijn en gewend zijn om hun broek uit te trekken als ze zich voorstellen
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
vind dat jammer dat mensen op hun uiterlijk beoordeeld worden hier, lekker veilig achter je computertje gemene dingen zeggen, ik noem merel botoxkop maar daar heeft ze zelf voor gekozen, ik zal Hiske nooit voor p#%rd uitmaken want daar kan ze niks aan doen.
Tot latersquote:Op donderdag 20 december 2018 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Papegaai hier begint te bleren van maak mijn kooi schoon en dat ga ik maar eens doen dan...........Laters all
Was gekscherend bedoeld .............serieus ding............En nu ben ik vot...quote:Op donderdag 20 december 2018 13:48 schreef Harrison het volgende:
[..]
Jaqueline weet dat wel hoor, daarom reageert ze ook zo neem ik aan.
Voor wie?..........Vertelquote:Op donderdag 20 december 2018 13:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Wake-up? Jij vindt het toch ook wel een leuk scheldnaampje, of niet?
LOL Nou bij die drie lellebellen kan ik met de beste wil van de wereld iets vinden waar ik ook maar een greintje jaloers op zou kunnen zijnquote:Op donderdag 20 december 2018 13:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
”Jealousy is just love and hate at the same time”
Heb jou nog geen scheldwoorden horen gebruiken voor haar maar je zit er nu wel dichtbij.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Bij mij is de zaal altijd vol hoor......................
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
”Jealousy is just love and hate at the same time”
Weet je wat ik jammer vindt?quote:Op donderdag 20 december 2018 13:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
vind dat jammer dat mensen op hun uiterlijk beoordeeld worden hier, lekker veilig achter je computertje gemene dingen zeggen, ik noem merel botoxkop maar daar heeft ze zelf voor gekozen, ik zal Hiske nooit voor p#%rd uitmaken want daar kan ze niks aan doen.
Moeten ze maar niet met hun bakkus op tv en op de streams komen............Mensen hebben een oordeel, niets nieuws en hoef je je ogen ook niet voor dicht te doen.............Hiske is een rooie teef, Franny is een neukteef ..............En nu bin ik echt vot.........quote:Op donderdag 20 december 2018 13:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
wie is er een idioot dan?quote:Op donderdag 20 december 2018 13:51 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Weet je wat ik jammer vindt?
Dat wanneer je hier niet meehuilt met de wolven je dan openlijk in de cos voor idioot wordt uitgemaakt. En er nog gewoon mee wegkomt ook.
Dat je ermee wegkomt dat je idioot bent?quote:Op donderdag 20 december 2018 13:51 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat wanneer je hier niet meehuilt met de wolven je dan openlijk in de cos voor idioot wordt uitgemaakt. En er nog gewoon mee wegkomt ook.
Dat je mag meppen en dan vooral buitenlanders en nu ben ik dus echt vot........quote:Op donderdag 20 december 2018 13:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet jij wel waar het voor staat dan?
gelulquote:Op donderdag 20 december 2018 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet met hun bakkus op tv en op de streams komen............Mensen hebben een oordeel, niets nieuws en hoef je je ogen ook niet voor dicht te doen.............Hiske is een rooie teef, Franny is een neukteef ..............En nu bin ik echt vot.........
Ach gus toch.................Ga het klooster in..............Scroll erover heen en je hebt er geen last van....quote:Op donderdag 20 december 2018 13:51 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hoe meer je ervan zegt, hoe leuker het wordt.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoe meer je ervan zegt, hoe leuker het wordt.
Doe vooral rustig aan.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Papegaai hier begint te bleren van maak mijn kooi schoon en dat ga ik maar eens doen dan...........Laters all
Ach, brede rug en kunnen het hebben.............Als jij mij een tyfuskamper wil noemen heb ik daar vrede mee............Maar ik moet van Sambal nu weg.........quote:Op donderdag 20 december 2018 13:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Best, maar loopt dan voortaan ook niet te zeiken over het woord kampers etc.
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ach gus toch.................Ga het klooster in..............Scroll erover heen en je hebt er geen last van....
Eensquote:Op donderdag 20 december 2018 13:51 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het niet zo op discriminatie enzo, da's meer jouw afdeling toch .....quote:Op donderdag 20 december 2018 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ach, brede rug en kunnen het hebben.............Als jij mij een tyfuskamper wil noemen heb ik daar vrede mee............Maar ik moet van Sambal nu weg.........
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus dát.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Veeg die hoek van je muil effe schoon, zit slijm in de hoek............En nu ben ik echt pleiter.........quote:Op donderdag 20 december 2018 14:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het niet zo op discriminatie enzo, da's meer jouw afdeling toch .....
Heeft ze weer wat om te zeiken en klagen, oh nee Shelley beweert dat ze nooit klaagtquote:Op donderdag 20 december 2018 14:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
B & B gasten vrijdag en zaterdag \ Shelly ; wtf moet ik slapen
grote smoel vandaag Dellie ..
Je vergeet de spray tan nog.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
morgen fam bezoek ..Fran?
ouderendag
vergadering
za de tent ..?? kraampjes
de meiden worden al moe van het denken
en fam bezoek
fran .. voor de 98273ste keer ik moet plassen hou het niet meer
Spraytan ook nog?quote:Op donderdag 20 december 2018 14:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
morgen fam bezoek ..Fran?
ouderendag
vergadering
za de tent ..?? kraampjes
de meiden worden al moe van het denken
en fam bezoek
fran .. voor de 98273ste keer ik moet plassen hou het niet meer
Ach, ik haak meestal maar af als het te ordinair gaat worden.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:51 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Jellequote:Op donderdag 20 december 2018 14:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je vergeet de spray tan nog.
Nee, dat was Lotus.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
Franny aan het kreunen in de uitzending![]()
![]()
quote:
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoe meer je ervan zegt, hoe leuker het wordt.
Auw.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |