Dus dát.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
vind dat jammer dat mensen op hun uiterlijk beoordeeld worden hier, lekker veilig achter je computertje gemene dingen zeggen, ik noem merel botoxkop maar daar heeft ze zelf voor gekozen, ik zal Hiske nooit voor p#%rd uitmaken want daar kan ze niks aan doen.
Veeg die hoek van je muil effe schoon, zit slijm in de hoek............En nu ben ik echt pleiter.........quote:Op donderdag 20 december 2018 14:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het niet zo op discriminatie enzo, da's meer jouw afdeling toch .....
Heeft ze weer wat om te zeiken en klagen, oh nee Shelley beweert dat ze nooit klaagtquote:Op donderdag 20 december 2018 14:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
B & B gasten vrijdag en zaterdag \ Shelly ; wtf moet ik slapen
grote smoel vandaag Dellie ..
Je vergeet de spray tan nog.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
morgen fam bezoek ..Fran?
ouderendag
vergadering
za de tent ..?? kraampjes
de meiden worden al moe van het denken
en fam bezoek
fran .. voor de 98273ste keer ik moet plassen hou het niet meer
Spraytan ook nog?quote:Op donderdag 20 december 2018 14:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
morgen fam bezoek ..Fran?
ouderendag
vergadering
za de tent ..?? kraampjes
de meiden worden al moe van het denken
en fam bezoek
fran .. voor de 98273ste keer ik moet plassen hou het niet meer
Ach, ik haak meestal maar af als het te ordinair gaat worden.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:51 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Weet je wat ik jammer vindt?
Dat wanneer je hier niet meehuilt met de wolven je dan openlijk in de cos voor idioot wordt uitgemaakt. En er nog gewoon mee wegkomt ook.
Jellequote:Op donderdag 20 december 2018 14:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je vergeet de spray tan nog.
Nee, dat was Lotus.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
Franny aan het kreunen in de uitzending![]()
![]()
quote:
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoe meer je ervan zegt, hoe leuker het wordt.
Auw.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Best, maar loopt dan voortaan ook niet te zeiken over het woord kampers etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |