Heeft ie die van de Kerstman gekregen of is ie nog bezig om iets te regelen? Want dan gaat het em niet worden Greet kennendequote:Op donderdag 20 december 2018 13:03 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
nee over zijn dj set en dat ie door moet pakken
hebben ze aan de djschool gevraagd die net binnen warenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie die van de Kerstman gekregen of is ie nog bezig om iets te regelen? Want dan gaat het em niet worden Greet kennende
ja hebben tijd te kort eruit met hun drie en rap merel erachter aan aubquote:Op donderdag 20 december 2018 13:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske Chris en Gerrit zijn ook erg druk
Wat denk je dat #teamWimV allemaal aan het bewerkstelligen is in de silo...quote:Op donderdag 20 december 2018 13:07 schreef sjampoeh het volgende:
en nu ineens wel weer een ouderendag ? tis daar loeikoud sukkels.
wat moeten ze doen ?
is er al advocaat en slagroom![]()
sjoelbakken
kerststukkies maken
Het geweldige overleg daar. Volgens mij heeft Lotus de extra boodschappen geregeld voor de ouderen middag.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:07 schreef sjampoeh het volgende:
wat moeten ze doen ?
sjoelbakken
kerststukkies maken
Ik zag het.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
”tenenkrommend” zei ik ook
Het kan mike ook totaal niks schelen wat lotus vind he.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:09 schreef Zeyina het volgende:
Lotus tegen Mike: Hij loopt voortdurend te prikken en te letten op wat mensen allemaal verkeerd doen. Ik raak er enorm geīrriteerd van
Mike: Niet op reageren dus (de oplossing voor alles van Mike)
Ze krijgen advocaat en of ze zelf hapjes mee willen nemen.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:07 schreef sjampoeh het volgende:
wat moeten ze doen ?
sjoelbakken
kerststukkies maken
Dat kan ookquote:Op donderdag 20 december 2018 13:12 schreef Yurtovic het volgende:
Mike wil koffiezetten met wc papier
kachel deed het uurtje geledenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het geweldige overleg daar. Volgens mij heeft Lotus de extra boodschappen geregeld voor de ouderen middag.
Edit: En volgens mij is er al wel een kachel binnen. Weet niet of hij al aangesloten is
Das geen antwoord op de vraag HOE.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:01 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Nooit geleerd waar kleine kiezelsteentjes vandaan komen ofzoww
Kachel is wel aangesloten, maar ze hebben geen goed brandhout.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het geweldige overleg daar. Volgens mij heeft Lotus de extra boodschappen geregeld voor de ouderen middag.
Edit: En volgens mij is er al wel een kachel binnen. Weet niet of hij al aangesloten is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |