Of gewoon lui.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:38 schreef Shaken63 het volgende:
Als ze na zo veel tijd ‘het’ gebruik van ‘het’ niet snapt of begrijpt moet Ik toch concluderen dat ze niet één van de slimste is, een beetje...dom... dus.
Dit jaar geen All you need is love kerstspecial wat jou betreft?quote:Op donderdag 20 december 2018 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
Vind onaangekondigd bij iemand aanbellen met draaiende camera's simpelweg asociaal. Dat doe je niet als media.
Veelal een eufemisme voor niet-Westerse allochtoon. Te lui om te werken, te lui om in te burgeren, te lui om de taal te leren, te lui om je sociaal op te stellen. Het is dat er nog wat goede appels in de mand met afgekeurde rotte appels zitten.quote:
CorrigeerT!quote:Op vrijdag 21 december 2018 01:17 schreef Silven het volgende:
En inderdaad, als je zesjarige dochtertje je corrigeerd dan ben je op zeker mislukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:11 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ben jij zijn 6-jarige dochter?
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:09 schreef PiyeReloaded het volgende:
Na het lezen van de column, zijn het bericht van de Telegraaf en dit topic echt bijzonder treurig.
Ik FOK! sneller dan mijn schaduw.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Je bent net iets sneller dan mijn aanpassing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vond het of een goed idee om de boel bewust een beetje op te stoken, of mist de capaciteit om de column juist te interpreteren. Eerlijk gezegd zou het me geen van beide verbazen met de Telegraaf.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Je vraagt je af wat dat redacteurtje van De Telegraaf in vredesnaam heeft bezield.
Ik schaam me een beetje dat ik er ook intrapte, in plaats van simpelweg te reageren met 'de telegraaf'.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:21 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik FOK! sneller dan mijn schaduw.Het stemt mij overigens droevig dat er nog altijd fel wordt gereageerd in dit topic. Want als je de moeite neemt de column te lezen, dan zie je dat de auteur het allemaal niet ze serieus bedoelt, maar dat het eerder een stukje zelfspot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Die vond het of een goed idee om de boel bewust een beetje op te stoken, of mist de capaciteit om de column juist te interpreteren. Eerlijk gezegd zou het me geen van beide verbazen met de Telegraaf.
Ik schaam me een beetje dat ik er ook intrapte, in plaats van simpelweg te reageren met 'de telegraaf'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Sommige mensen zijn overgevoelig voor het verwijt van discriminatie. Schuldgevoel verdringend ? De agressie in het zp-debat heeft dit laten zienquote:Op vrijdag 21 december 2018 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het stemt mij overigens droevig dat er nog altijd fel wordt gereageerd in dit topic. Want als je de moeite neemt de column te lezen, dan zie je dat de auteur het allemaal niet ze serieus bedoelt, maar dat het eerder een stukje zelfspot.
Ik zou zeggen, start zelf een kwaliteitstopicquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:28 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Wat een diarree aan dit soort topics de laatste tijd. Ik vraag me serieus af hoe de dagbesteding van mensen eruit zien die hier zo schuimbekkend op reageren.
Gaat druk worden.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:56 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, start zelf een kwaliteitstopic
Ik wel. Echt vaak. Mijn schoonmoeder heeft er een handje van.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat moet zo en zo.. kan bij een instructie, in de context van sowieso hoor ik 'm niet zo heel vaak eigenlijk.
Och als het Winston of Gaston is, vind ik het niet erg.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:07 schreef Molurus het volgende:
Voor alle duidelijkheid nog een keer: zonder afspraak bij mensen aanbellen en ze een camera in hun gezicht drukken is a priori asociaal. Ongeacht wie dat bij wie doet.
Iemand heeft een mening, over de mening van een buitenlander die doodleuk meent dat de NL taal zich maar aan hun dient aan te passen, en vanzelfsprekend past het niet in mijn straatje, dus: vlug, maak het belachelijk!quote:Op donderdag 20 december 2018 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand heeft een mening. Vlug, open een topic!
Want dan is het minder belachelijk?quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hebben de boosmensen door dat het hier een column betreft?
Uhm nee, in de zin dat het een column met een ironische ondertoon betreft.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want dan is het minder belachelijk?
Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar ik in ieder geval, was niet in de veronderstelling dat dit de aankondiging was van dat het per direct wettelijk was geregeld, ofzo.
Nogal wat mensen lijken het verschil tussen een column en headline nieuws niet echt te begrijpen. Zoals gezegd: daar verdient de Telegraaf haar geld mee.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hebben de boosmensen door dat het hier een column betreft?
En iedereen, en niet alleen de usual suspects zien die ironie?quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm nee, in de zin dat het een column met een ironische ondertoon betreft.
Goeiedag zeg...quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
En iedereen, en niet alleen de usual suspects zien die ironie?
Maar dat is een relatief nieuwe merk ik?
Recalcitrant en provocatief gedrag wegzetten als "ironie".
In de lange lijn der traditie waar buitenlanders ineens "allochtonen" werden, terroristen anno nu toch vooral "verward" zijn, etc, etc, etc.
Een fucking column. Waarin iemand het voorstel doet om de Nederlandse grammatica te veranderen. Help, onze taal onze cultuur onze identiteit wat doet ze?quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:49 schreef ExTec het volgende:
Recalcitrant en provocatief gedrag wegzetten als "ironie".
In de lange lijn der traditie waar buitenlanders ineens "allochtonen" werden, terroristen anno nu toch vooral "verward" zijn, etc, etc, etc.
Je mag je gemakzuchtige projectie voor je houden.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:49 schreef Ringo het volgende:
Help, onze taal onze cultuur onze identiteit wat doet ze?
Heb je de column gelezen ondertussen?quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want dan is het minder belachelijk?
Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar ik in ieder geval, was niet in de veronderstelling dat dit de aankondiging was van dat het per direct wettelijk was geregeld, ofzo.
Valt de kritiek je weer zwaar?quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:51 schreef ExTec het volgende:
Je mag je gemakzuchtige projectie voor je houden.
Kan em niet vinden.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:51 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Heb je de column gelezen ondertussen?
Ik denk dat het voor de sfeer niet bevorderlijk is als ik jou hetzelfde ga behandelen als dat jij mij doet.quote:
Dank je welquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/same(...)integratie~ac961ed6/
Nee, je maakt je druk om de flauwe column van een academische dame, noemt haar grappenmakerij ʼrecalcitrant en provocatief gedragʼ en maakt en passant ook nog een link met terrorisme.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:57 schreef ExTec het volgende:
Net zoals dat het een cliché is dat ik me nu ineens op mijn zolderkamertje zeer druk zit te maken over de teloorgang van onze taal, cultuur, whatever.
Het is toch jóuw safe space, met je afkeer van ironie en “recalcitrant en provocatief gedrag”? (in een columnquote:
Voor Extec gaat die ironie véél te ver, zeker als ze afkomstig is van allochtonen, terroristen of een amandelogige academica.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:30 schreef KoosVogels het volgende:
Als je na het lezen van de column nog steeds niet doorhebt dat de auteur het allemaal niet heel serieus bedoelt, dan zou ik toch echt bij mezelf te rade gaan.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:19 schreef popolon het volgende:
Nou goed, het is een column he?
Dramadrollen.
Ik weet het tegenwoordig echt niet meer.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:30 schreef KoosVogels het volgende:
Als je na het lezen van de column nog steeds niet doorhebt dat de auteur het allemaal niet heel serieus bedoelt, dan zou ik toch echt bij mezelf te rade gaan.
Zegt dit niet meer over haar vrienden-/kennissenkring?quote:Op donderdag 20 december 2018 11:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Discriminatie
Zelf schrijft ze geen enkele allochtoon te kennen die foutloos Nederlands spreekt.
Door te impliceren dat je denkt dat dit louter een kwestie is van intelligentie heb je blijk gegeven van het gegeven dat je zelf op z'n minst een beetje dom bent.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:46 schreef RickoKun het volgende:
Dat die buitenlanders hersencellen missen is ons probleem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |