abonnement Unibet Coolblue
pi_183860027
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 19:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je moet gewoon een beetje geinen met Rutger. Maar goed, hij zal nooit voor jouw of mijn voordeur zijn opwachting maken, dus het is een beetje theoretisch allemaal. Die Kinneging ging wmb duidelijk een beetje al te agressief te werk.
Mwah, als ik daar stond zou ik vermoed ik een poging doen om die camera in de sloot te gooien. Ik vind het gedrag van Rutger in deze veel vreemder dan dat van Kinneging.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 19:00 schreef Ryan3 het volgende:

Hij had beter de deur kunnen sluiten en de stekker van de bel uit het stopcontact kunnen halen, nadat hij had uitgelegd dat zijn vrouw aan het rusten was ivm 8 maanden zwangerschap. Op den duur was Rutger wel vertrokken wrs.
Had gekund ja. Maar dat doet wat weinig recht aan het echt zeer asociale gedrag van Rutger.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183860091
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 18:59 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Maar goed, als het een als links te boek staande presentator was geweest, had jij het ook weer prima gevonden. Zo rol jij ook.
Oh joy, een ad hom en nog misplaatst ook.

Voor alle duidelijkheid nog een keer: zonder afspraak bij mensen aanbellen en ze een camera in hun gezicht drukken is a priori asociaal. Ongeacht wie dat bij wie doet.

Het zal me worst zijn of dat Rutger is of wat jij een "linkse presentator" noemt. Het enige dat we ervan kunnen zeggen is dat Rutger er zo 1 is die z'n brood verdient met het uitlokken van reacties op zijn asociale gedrag. Da's geen journalistiek, die vent mogen ze wmb gewoon opsluiten.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183860123
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 19:03 schreef Molurus het volgende:

[..]

Mwah, als ik daar stond zou ik vermoed ik een poging doen om die camera in de sloot te gooien. Ik vind het gedrag van Rutger in deze veel vreemder dan dat van Kinneging.

[..]

Had gekund ja. Maar dat doet wat weinig recht aan het echt zeer asociale gedrag van Rutger.
Halsema liep ook altijd te geinen met Rutger. Ik zie niet in waarom je geen vrij relaxte houding kunt aannemen bij Rutger. Zie ook die Elbert Dijkgraaf van SGP destijds, voordat-ie uit de kamer vertrok. Nee, ikzelf moet altijd wel lachen om Rutger. Het is een beetje een boefje.
I´m back.
  donderdag 20 december 2018 @ 19:11:37 #229
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183860157
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 19:01 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Zelf zo al het censureren :X
En buitenlanders die de h niet kunnen zeggen maken er el van. Wat maar een stap verwijderd is van al. U weet wel, Arabisch lidwoord O~)
Al park, al meisje, al huis, al beit.
Gewoon afschaffen die handel. Zoveel talen hebben geen lidwoorden. :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_183860168
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 19:03 schreef Molurus het volgende:

[..]

Had gekund ja. Maar dat doet wat weinig recht aan het echt zeer asociale gedrag van Rutger.
Iemand mag gewoon met een draaiende camera bij je aanbellen, als diegene op de openbare weg staat, mag dat.

Je hebt dan een aantal keuzes:
- Je doet niet open.
- Je gaat een normaal interview aan.
- Je zegt dat je er geen zin in hebt en wenst ze een prettige dag.

- Of, je wordt agressief, pakt diegene beet en dreigt ermee om hem in de plomp te gooien.
  donderdag 20 december 2018 @ 19:13:19 #231
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183860187
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 19:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Iemand mag gewoon met een draaiende camera bij je aanbellen, als diegene op de openbare weg staat, mag dat.

Je hebt dan een aantal keuzes:
- Je doet niet open.
- Je gaat een normaal interview aan.
- Je zegt dat je er geen zin in hebt en wenst ze een prettige dag.

- Of, je wordt agressief, pakt diegene beet en dreigt ermee om hem in de plomp te gooien.
Rutger kennende is dit zijn 20e poging :P Dan zou ik ook aggresief worden :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 20 december 2018 @ 19:14:27 #232
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_183860201
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 11:54 schreef hugecooll het volgende:
Alsof zij, iemand die meerdere malen per dag wordt gecorrigeerd door een zesjarige, weet wanneer iemand foutloos Nederlands kan spreken
Precies _O-
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 20 december 2018 @ 20:15:50 #233
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_183861217
quote:
18s.gif Op donderdag 20 december 2018 11:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Naema Tahir, columniste van dagblad Trouw, pleit ervoor om ’het’ uit de Nederlandse taal te verbannen. De lidwoord zou onze taal onnodig moeilijk maken voor allochtonen.
Jezus wat triest, als je columniste bent en niet eens kan spellen dan moet je opzouten, de regels willen veranderen omdat ze te moeilijk voor je zijn is loser gedrag, ik vind het juist geinig als buitenlanders na 20jaar in NL daar nog over struikelen.
Ik ga in Pakistan toch ook niet janken dat ik Perzisch niet begrijp?
Echt ik wordt zo nijdig van dit gejank....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_183861284
quote:
8s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:15 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Jezus wat triest, als je columniste bent en niet eens kan spellen dan moet je opzouten, de regels willen veranderen omdat ze te moeilijk voor je zijn is loser gedrag, ik vind het juist geinig als buitenlanders na 20jaar in NL daar nog over struikelen.
Ik ga in Pakistan toch ook niet janken dat ik Perzisch niet begrijp?
Echt ik wordt zo nijdig van dit gejank....
In Pakistan hebben ze Punjabi als taal...
pi_183861344
Over Kinneging, prachtig profiel in VN _O-

https://www.vn.nl/een-fan(...)OU3FYblo4bmUyYWZXbz0
pi_183861434
quote:
8s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:15 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Jezus wat triest, als je columniste bent en niet eens kan spellen dan moet je opzouten, de regels willen veranderen omdat ze te moeilijk voor je zijn is loser gedrag, ik vind het juist geinig als buitenlanders na 20jaar in NL daar nog over struikelen.
Ik ga in Pakistan toch ook niet janken dat ik Perzisch niet begrijp?
Echt ik wordt zo nijdig van dit gejank....
Ik vind het nog veel grappiger als mensen die sinds hun geboorte in Nederland wonen zulke taalfouten maken. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183861635
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 19:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Iemand mag gewoon met een draaiende camera bij je aanbellen, als diegene op de openbare weg staat, mag dat.
Je begrijpt het verschil tussen asociaal en bij wet verboden niet?

Het is niet heel lastig om een gigantische klootzak te zijn zonder de wet te overtreden hoor. Rutger laat dat uitstekend zien.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183861715
Tja als je dan het uitkering wil aanvragen, dan begrijpen ze je natuurlijk niet.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_183861823
Als ze na zo veel tijd ‘het’ gebruik van ‘het’ niet snapt of begrijpt moet Ik toch concluderen dat ze niet één van de slimste is, een beetje...dom... dus.
pi_183863047
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 12:01 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Doet me denken aan de reclamespot van Anderzorg... "zorg voor de leven".

Echt, tyf een eind op zeg met deze onzin...
verschrikkelijke reclame. Eng gewoon.
pi_183863094
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 19:07 schreef Molurus het volgende:

[..]

Oh joy, een ad hom en nog misplaatst ook.

Voor alle duidelijkheid nog een keer: zonder afspraak bij mensen aanbellen en ze een camera in hun gezicht drukken is a priori asociaal. Ongeacht wie dat bij wie doet.

Het zal me worst zijn of dat Rutger is of wat jij een "linkse presentator" noemt. Het enige dat we ervan kunnen zeggen is dat Rutger er zo 1 is die z'n brood verdient met het uitlokken van reacties op zijn asociale gedrag. Da's geen journalistiek, die vent mogen ze wmb gewoon opsluiten.
links tuig gespot
pi_183863118
De is me wat...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_183863565
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 19:03 schreef Molurus het volgende:

[..]

Mwah, als ik daar stond zou ik vermoed ik een poging doen om die camera in de sloot te gooien. Ik vind het gedrag van Rutger in deze veel vreemder dan dat van Kinneging.
Ik ken het geval niet en wil het ook niet kennen want ik vind Rutger best ok als persoon en hij heeft beslist z'n talenten maar ik zie hem liever in een minder goedkoop format en het is dat format waar ik niets mee heb.

Verder.. misschien zit ik er helemaal naast, maar iemand kan toch aan het begin tijdens de opname het statement 'ik wil niet opgenomen worden' of iets in de trant doen. Zeker anno 2018 lijkt iemand me meer dan voldoende beschermd buiten de persconferenties en afspraken om.
pi_183863871
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 18:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik vind "enigsinds" wel een leuke.
Wat ik ook vaak hoor is "zo en zo" i.p.v. sowieso.
Dat moet zo en zo.. kan bij een instructie, in de context van sowieso hoor ik 'm niet zo heel vaak eigenlijk.
pi_183864450
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik ken het geval niet en wil het ook niet kennen want ik vind Rutger best ok als persoon en hij heeft beslist z'n talenten maar ik zie hem liever in een minder goedkoop format en het is dat format waar ik niets mee heb.
Dat Rutger vrijwillig meedoet aan dit format zegt voor mij meer dan voldoende.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:45 schreef Beathoven het volgende:

Verder.. misschien zit ik er helemaal naast, maar iemand kan toch aan het begin tijdens de opname het statement 'ik wil niet opgenomen worden' of iets in de trant doen. Zeker anno 2018 lijkt iemand me meer dan voldoende beschermd buiten de persconferenties en afspraken om.
Wat dacht je van eerst telefonisch of via email informeren of zo iemand een interview wil doen? Je gaat toch niet op de bonnefooi met een lopende camera bij iemand thuis aanbellen? In mijn ogen is dat asociaal, nog voordat ie z'n mond opentrekt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183864544
quote:
2s.gif Op donderdag 20 december 2018 12:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dat is al jaren het geval. Elsevier en andere sites/bladen poepen al jaren artikelen eruit waarvan ze weten dat mensen erop gaan zeiken. Dat is hel hele idee. Soms wordt er gewoon zelfs iets gewoon verzonnen. Clicks = geld tenslotte. Maakt niet uit waarom mensen op de site komen.
Mwa..

Elsevier™ heeft mijn inziens wel een ietwat uitgesproken maar ook wel een degelijk karakter. Het blad is naar mijn idee gericht op de ietwat betere ondernemer en de liberaal. Het heeft een slim publiek dat het blad als een warm bad ziet en ik kan me ook niet herinneren dat het online nou zo openlijk actief geweest zijn.

Elsevier™ heeft lezers die links van het midden tot rechts van het midden stemmen en daarnaast kan een een Elsevier™ lezer 'ook' de telegraaf lezen; maar een Telegraaf lezer leest niet automatisch de Elsevier™.
pi_183866161
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 22:14 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat Rutger vrijwillig meedoet aan dit format zegt voor mij meer dan voldoende.

[..]

Wat dacht je van eerst telefonisch of via email informeren of zo iemand een interview wil doen? Je gaat toch niet op de bonnefooi met een lopende camera bij iemand thuis aanbellen? In mijn ogen is dat asociaal, nog voordat ie z'n mond opentrekt.
Op de bonnefooi met lopende camera bij mensen aanbellen.

Echt enorm asociaal.
pi_183866409
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Op de bonnefooi met lopende camera bij mensen aanbellen.

Echt enorm asociaal.
Ja.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183866437
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja.
Toch wel opvallend dat het vooral de mensen van linkse signatuur zijn die Rutger asociaal vinden. Dezelfde mensen die zich niet laten horen bij daadwerkelijk links geweld.
pi_183866591
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Toch wel opvallend dat het vooral de mensen van linkse signatuur zijn die Rutger asociaal vinden. Dezelfde mensen die zich niet laten horen bij daadwerkelijk links geweld.
Vind Rutger zelf niet per se asociaal. Vind onaangekondigd bij iemand aanbellen met draaiende camera's simpelweg asociaal. Dat doe je niet als media.

Verder weer een creatieve toevoeging van jouw kant: ik ben links en houdt linkse slechteriken de hand boven het hoofd. Petje af.

In andere topic ben ik weer een harteloze VVD'er. Najah, het zal allemaal wel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')