abonnement Unibet Coolblue
pi_183863729
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:44 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Over praten? Jij bent degene die beslist.. Jij hebt de macht.. jij bepaald..
Als je het achteraf doet zonder ingebouwde veiligheidjes geef je dat aan twee vreemde onbekende figuren waarvan je niet weet in welke staat ze zijn.. zowel psychisch als fysiek..

Stel dat ze dronken zijn en schizofreen of lekker doorgesnoven en aggresief.. (ik noem maar wat)

Ze verwachten wel waar voor hun geld he?
Njah das waar. Sommige kicken juist wel op bepaalde scenario's
  donderdag 20 december 2018 @ 21:52:39 #102
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_183863778
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:49 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Jup.. maar nu kan niemand nog zeggen dat niemand haar gewaarschuwd heeft iig.. :+
Exacte Mundo!
Sweet but not that sweet !
pi_183863842
Niet doen! En al helemaal niet met blinddoek!
Echt... Je kan wel zeggen dat het wel los zal lopen maar dit is gewoon zo een groot risico!
Wees aub niet zo naief en kies iets anders...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_183863998
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:54 schreef Lenny77 het volgende:
Niet doen! En al helemaal niet met blinddoek!
Echt... Je kan wel zeggen dat het wel los zal lopen maar dit is gewoon zo een groot risico!
Wees aub niet zo naief en kies iets anders...
Ik zeg niet dat het wel degelijk zal doen. Enkel als ik er goed gevoel bij heb, en dat heb ik nu zeker niet. Trouwens dit gaat nu niet eens meer om geld ( want heb pas een mail gekregen dat mijn studietoelage morgen wordt uitbetaald en het bedraagt 2400 euro), maar om het feit dat ik gewoon al altijd beetje gefantaseerd heb over een trio met 2 mannen. Maar wel niet in deze omstandigheden.
  donderdag 20 december 2018 @ 22:01:17 #105
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183864052
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:51 schreef E1999 het volgende:

[..]

Njah das waar. Sommige kicken juist wel op bepaalde scenario's
Zeker.. Ken je de groninger HIV zaak? Waar een stel feestjes gaf, mensen drogeerden en inspoten met hiv geinfecteerd bloed?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Groninger_hiv-zaak

Puur voor de kick..

Oh en Willem van Eijk aka Het beest van Harkstede?
De parketwachter ging over zn nek van alleen de verhalen in de rechtszaal.. ook gewoon voor de kick..
https://nl.wikipedia.org/wiki/Willem_van_Eijk

Oh en er liggen nog een aantal vrouwen in de provincie die niet gevonden zijn..
pi_183864734
Ik ben ook een onbekende van je, mag ik jou nu ook vernederen voor een paar tientjes?
19 jaar nou nou, gelukkig heb je geld gestort gekregen dus nu hoef je niet meer te hoeren.
pi_183864810
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:59 schreef E1999 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het wel degelijk zal doen. Enkel als ik er goed gevoel bij heb, en dat heb ik nu zeker niet. Trouwens dit gaat nu niet eens meer om geld ( want heb pas een mail gekregen dat mijn studietoelage morgen wordt uitbetaald en het bedraagt 2400 euro), maar om het feit dat ik gewoon al altijd beetje gefantaseerd heb over een trio met 2 mannen. Maar wel niet in deze omstandigheden.
Als dat je fantasie is zoek gewoon 2 mannen die dat willen en leer ze eerst een beetje kennen.
Als vrouw zijnde hoeft dat echt geen probleem te zijn, zeker niet als er al mannen bereid zijn er voor te betalen, want dan zul je er wel leuk uit zien.
pi_183865027
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 22:26 schreef Feddd het volgende:

[..]

Als dat je fantasie is zoek gewoon 2 mannen die dat willen en leer ze eerst een beetje kennen.
Als vrouw zijnde hoeft dat echt geen probleem te zijn, zeker niet als er al mannen bereid zijn er voor te betalen, want dan zul je er wel leuk uit zien.
Hmm ik vraag daar niet graag om.
Nog nooit gedaan zelfs. Heb nog nooit de 1ste stap gezet. Heb al eens zo'n voorstel gekregen van 2 jongens ( vrienden van mijn vrienden) vorig zomer, maar die avond was ik 1, dronken en 2, die gasten waren marginaal, dus als ik daarmee seks zou gehad hebben, zou iedereen dat weten. Ben ik dan een slet. Jammer, want stiekem wilde ik het wel.

Bovendien zijn er vrijwel weinig mannen die dat willen denk ik. De meeste willen dan een trio vmv.
pi_183865240
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 22:33 schreef E1999 het volgende:

[..]

Hmm ik vraag daar niet graag om.
Nog nooit gedaan zelfs. Heb nog nooit de 1ste stap gezet. Heb al eens zo'n voorstel gekregen van 2 jongens ( vrienden van mijn vrienden) vorig zomer, maar die avond was ik 1, dronken en 2, die gasten waren marginaal, dus als ik daarmee seks zou gehad hebben, zou iedereen dat weten. Ben ik dan een slet. Jammer, want stiekem wilde ik het wel.

Bovendien zijn er vrijwel weinig mannen die dat willen denk ik. De meeste willen dan een trio vmv.
Ik denk dat je je daar best in vergist, zijn volgens mij best veel mannen die het best willen doen.
Ik sta bijvoorbeeld best open voor zo iets, lijkt me best spannend.
Maar zou het als ik jou was niet met 2 vreemden doen die er voor willen betalen, zoals al eerder gezegd hier verwachten die waar voor hun geld, en zal het niet met wederzijds respect gaan waarschijnlijk en dat gaat dan ten koste van je fantasie lijkt me.
pi_183865959
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 22:22 schreef cunial het volgende:
Ik ben ook een onbekende van je, mag ik jou nu ook vernederen voor een paar tientjes?
19 jaar nou nou, gelukkig heb je geld gestort gekregen dus nu hoef je niet meer te hoeren.
Vernederen zelfs...hoe zie je dat voor je? :P
  donderdag 20 december 2018 @ 23:12:09 #111
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183866048
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 22:33 schreef E1999 het volgende:

[..]

Hmm ik vraag daar niet graag om.
Nog nooit gedaan zelfs. Heb nog nooit de 1ste stap gezet. Heb al eens zo'n voorstel gekregen van 2 jongens ( vrienden van mijn vrienden) vorig zomer, maar die avond was ik 1, dronken en 2, die gasten waren marginaal, dus als ik daarmee seks zou gehad hebben, zou iedereen dat weten. Ben ik dan een slet. Jammer, want stiekem wilde ik het wel.

Bovendien zijn er vrijwel weinig mannen die dat willen denk ik. De meeste willen dan een trio vmv.
trio mvm is niet moeilijk te vinden. Trio mmv is al iets moeilijker.

Maar nu even over je te ja of te nee prostitutie dingetje he.

Laten we het gewoon bij de naam noemen.
Ik heb het juridisch woordenboek er even bij genomen

quote:
prostitutie / prostitueren / geprostitueerd: Eng.: prostitution: strafrecht - het beroepshalve (tegen betaling) bedrijven van ontucht. Prostitutie is als zodanig niet strafbaar gesteld, wel bepaalde vormen van exploitatie van prostitutie.
Hier staat vrij duidelijk dat als je ontucht pleegt voor geld je prostitutie bedrijft.
. Case closed lijkt me.
. Het is een chique woord, niets mis mee.

Je doet op die momenten dus aan prostitutie.

Trio mvm is met onbekenden over het algemeen lomp en hard. Leuk als je er van houdt, maar als je niet anaal wil wens ik je succes, dat gaat op deze wijze sowieso wel gebeuren, of je het nu wil of niet.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183866310
quote:
18s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:12 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

trio mvm is niet moeilijk te vinden. Trio mmv is al iets moeilijker.

Maar nu even over je te ja of te nee prostitutie dingetje he.

Laten we het gewoon bij de naam noemen.
Ik heb het juridisch woordenboek er even bij genomen

[..]

Hier staat vrij duidelijk dat als je ontucht pleegt voor geld je prostitutie bedrijft.
. Case closed lijkt me.
. Het is een chique woord, niets mis mee.

Je doet op die momenten dus aan prostitutie.

Trio mvm is met onbekenden over het algemeen lomp en hard. Leuk als je er van houdt, maar als je niet anaal wil wens ik je succes, dat gaat op deze wijze sowieso wel gebeuren, of je het nu wil of niet.
Oké maar moet je het blijven herhalen? Daar gaat het nu uiteindelijk niet om.

En wat bedreft anaal, als ik op voorhand zeg dat ik hier niet voor open sta, en ze vinden dat ok, zou het wel raar zijn als ze het alsnog zouden doen. Ik heb nog altijd het woord, want als ze dingen doen waarvan ik op voorhand duidelijk heb aangegeven dat ik het niet wil, kan je het ook ergens verkrachting noemen. Want hoe gaan ze dat doen? Tis niet dat ik mij dan gewoon laat doen he.

Ik snap überhaupt niet dat mensen anaal willen doen. Dat dient daar niet voor.. en is gewoon vies.
  donderdag 20 december 2018 @ 23:27:41 #113
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183866339
Je gelooft dus in de goedheid van de mens. Schattig.

Succes!
. Ik hoor graag de update hoe lang je moeilijk hebt kunnen zitten.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  vrijdag 21 december 2018 @ 01:49:44 #114
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183868442
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:26 schreef E1999 het volgende:

[..]

Oké maar moet je het blijven herhalen? Daar gaat het nu uiteindelijk niet om.

En wat bedreft anaal, als ik op voorhand zeg dat ik hier niet voor open sta, en ze vinden dat ok, zou het wel raar zijn als ze het alsnog zouden doen. Ik heb nog altijd het woord, want als ze dingen doen waarvan ik op voorhand duidelijk heb aangegeven dat ik het niet wil, kan je het ook ergens verkrachting noemen. Want hoe gaan ze dat doen? Tis niet dat ik mij dan gewoon laat doen he.

Ik snap überhaupt niet dat mensen anaal willen doen. Dat dient daar niet voor.. en is gewoon vies.
En dan zeggen zij dat het geen verkrachting was... is het 2 tegen 1 en komen ze er gewoon mee weg.. Bij 1 op 1 net zo trouwens.. zolang er geen bewijs is, is het onmogelijk om ze daarop te pakken zonder bewijs.. Helemaal als er geld in het spel is..

Tig zaken die zo lopen..
pi_183868454
gatverdamme, vieze faggots
pi_183868941
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2018 01:49 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

En dan zeggen zij dat het geen verkrachting was... is het 2 tegen 1 en komen ze er gewoon mee weg.. Bij 1 op 1 net zo trouwens.. zolang er geen bewijs is, is het onmogelijk om ze daarop te pakken zonder bewijs.. Helemaal als er geld in het spel is..

Tig zaken die zo lopen..
Ik zou ook nooit dergelijke aangifte doen hoor. Beetje belachelijk ook. Ik zeg het gewoon.
pi_183869931
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:26 schreef E1999 het volgende:

[..]

Oké maar moet je het blijven herhalen? Daar gaat het nu uiteindelijk niet om.

En wat bedreft anaal, als ik op voorhand zeg dat ik hier niet voor open sta, en ze vinden dat ok, zou het wel raar zijn als ze het alsnog zouden doen. Ik heb nog altijd het woord, want als ze dingen doen waarvan ik op voorhand duidelijk heb aangegeven dat ik het niet wil, kan je het ook ergens verkrachting noemen. Want hoe gaan ze dat doen? Tis niet dat ik mij dan gewoon laat doen he.

Ik snap überhaupt niet dat mensen anaal willen doen. Dat dient daar niet voor.. en is gewoon vies.
Ik denk dat als ze betalen (klant is koning......) en een trio met 2 mannen willen dat ze zeker anaal willen. Ik zou hier ontzettend mee uit kijken!
  vrijdag 21 december 2018 @ 09:41:01 #118
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183870325
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:22 schreef E1999 het volgende:

[..]

Was makkelijk om op mijn kamer af te spreken, maar denk dat ik int vervolg niet meer zal doen.
Bovendien zal ik eerst met beide apart af spreken. Probleem is wel dat ik van 1 van de 2 totaal geen weet heb hoe hij eruit ziet. Ik heb een voorstel gekregen om een blinddoek aan te doen, omdat je dan zogezegd meer ontspant, en wilde het al altijd ook eens proberen, maar op deze manier vind ik het beetje eng.

Ook tijdens de trio een blinddoek.. tis een twijfelgeval. Allez kwil dat zelf eens proberen, maar weet gewoon niet of het wel zo'n goed idee is.
Blinddoek? In zo'n setting gelijk?
Hoop dat je wel van echt grove seks houdt, want dat lijkt het plan te zijn.

Die gasten willen je alle hoeken van de kamer laten zien tot je niet meer weet wat boven of onder is.
Leuk als je weet dat je dat lekker vindt, maar niet zo'n goed plan als je dat nog helemaal niet weet. Het enkel nog een soort van fantasie is.
Dan kan dat heel snel heel naar aflopen.

Een blinddoek omdat je dan meer ontspant... Nee dus, daar is een blinddoek niet voor. Juist niet, een blinddoek gooit de spanning juist meer op. Wat super geil kan zijn, mits je daarvan houdt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183870529
quote:
18s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:12 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

Maar nu even over je te ja of te nee prostitutie dingetje he.

Laten we het gewoon bij de naam noemen.
Ik heb het juridisch woordenboek er even bij genomen

[..]

Hier staat vrij duidelijk dat als je ontucht pleegt voor geld je prostitutie bedrijft.
. Case closed lijkt me.
. Het is een chique woord, niets mis mee.

Je doet op die momenten dus aan prostitutie.
Ik had gezegd dat het wel klaar was hiermee. Hou er dan ook mee op.
pi_183870664
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 05:08 schreef E1999 het volgende:

[..]

Ik zou ook nooit dergelijke aangifte doen hoor. Beetje belachelijk ook. Ik zeg het gewoon.
Lieve meid, alsjeblieft doe dit niet. Als je zoiets graag wil proberen doe het dan eerst met bekenden. Of vraag desnoods een vriend die je vertrouwt of hij het zou willen doen met iemand die hij kent.
Wat je nu beschrijft is gewoon zo’n groot risico en het hoeft maar een klein beetje mis te gaan (een van de mannen doet iets wat jij niet wil bijvoorbeeld) en dat draagt je voor de rest van je leven mee. Dan verpest je seksleven forever.
Echt, dit is het niet waard.
pi_183870859
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:26 schreef E1999 het volgende:

[..]


En wat bedreft anaal, als ik op voorhand zeg dat ik hier niet voor open sta, en ze vinden dat ok, zou het wel raar zijn als ze het alsnog zouden doen. Ik heb nog altijd het woord, want als ze dingen doen waarvan ik op voorhand duidelijk heb aangegeven dat ik het niet wil, kan je het ook ergens verkrachting noemen. Want hoe gaan ze dat doen? Tis niet dat ik mij dan gewoon laat doen he.

Ik snap überhaupt niet dat mensen anaal willen doen. Dat dient daar niet voor.. en is gewoon vies.
Alles goed en wel, je hebt het woord. Maar kun je ook fysiek op tegen 2 mannen als zij plotseling alsnog besluiten dat het anaal gaat worden? Bovendien als je geblinddoekt bent zie je het ook niet aankomen ofzo, wat ze ook van plan zijn. Persoonlijk vind ik dat verzoek verdacht.

Ik sluit mij aan bij de reacties dat je dit eigenlijk alleen veilig kan doen met mensen die je kent en vertrouwd.
pi_183871061
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 09:59 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik had gezegd dat het wel klaar was hiermee. Hou er dan ook mee op.
Wat is jouw reden dat je hier zo stellig op tegen bent? Het is toch goed dat ze heel koud zakelijk zonder enige trollheid aangeeft dat het werkelijk zo is?

Je geeft zelf aan dat TS naïef over komt. Iedereen probeert haar op z'n / d'r eigen manier uit te leggen dat ze niet zo naïef moet zijn en geld ontvangen voor d'r diensten is een onderdeel van d'r naïviteit wat een verwachting schept bij die mannen waarmee ze afspreekt en de kans aanwezig is dat ze verkracht wordt op een hotelkamertje, omdat de mannen haar WEL als een vrouw van lichte zeden zien.

Kan misschien aanvallend overkomen, maar is niet de bedoeling :*
  vrijdag 21 december 2018 @ 10:40:26 #123
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183871157
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 10:35 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Wat is jouw reden dat je hier zo stellig op tegen bent? Het is toch goed dat ze heel koud zakelijk zonder enige trollheid aangeeft dat het werkelijk zo is?

Je geeft zelf aan dat TS naïef over komt. Iedereen probeert haar op z'n / d'r eigen manier uit te leggen dat ze niet zo naïef moet zijn en geld ontvangen voor d'r diensten is een onderdeel van d'r naïviteit wat een verwachting schept bij die mannen waarmee ze afspreekt en de kans aanwezig is dat ze verkracht wordt op een hotelkamertje, omdat de mannen haar WEL als een vrouw van lichte zeden zien.

Kan misschien aanvallend overkomen, maar is niet de bedoeling :*
Ja sorry dit is exact wat ik dacht.

Ik maak haar nergens voor uit. Ik geef alleen even de wettelijke definitie die in Nederland geldt, en geef zelfs nog aan dat het niet erg is.

Maar excuses als ook dit niet de bedoeling was.

Ik heb dat niet op die manier begrepen.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183871332
Het gaat er niet om of ze wel of geen prostituée is. Dat is de reden waarom dat soort posts niet nodig zijn. Is ook al voldoende benoemd aan het begin van het topic.

Verder ben ik het met jullie eens dat dit soort praktijken niet bepaald slim zijn om te doen.
pi_183878482
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 22:03 schreef Ciclon het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar sex in ruil voor geld is gewoon hoererij of prostitutie.
Dit. En niet doen als je het niet vertrouwt.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')