Denk dat we gewoon winnen zondag. Utrecht moet vanavond nog spelen, zullen normaliter gewoon met hun sterkste 11 beginnen en de meeste van ons hebben rust gehad.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat het spel van gisteren juist nuttig zal zijn voor zondag. Het is nu duidelijk dat je meer moet brengen. Ziyech speelt ook een grote rol hierin.
dat kan zo op redtube, poh wat een boysquote:
AJAXXXEDquote:Op donderdag 20 december 2018 12:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat kan zo op redtube, poh wat een boys
Dit is een heel slechte photoshop, toch? toch?quote:
snap ik wel, die hebben ten slotte afgelopen weekend nog even laten zien hoe je Limbo's oprolt.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zelfs Feyenoorders op m'n werk kwamen kick doen n.a.v. de wedstrijd van gisteren. Wat een ophef om niks, gewoon snel vergeten en door. Parking the bus + geen motivatie = zo'n soort bekerpot.
quote:Op donderdag 20 december 2018 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eiting en Orejuela kunnen er prima afgeknipt worden zo
Precies, dit soort vreselijke aids komt af en toe voorbij. En als je dat winnend afsluit: dikke primaquote:Op donderdag 20 december 2018 08:16 schreef mokkiemok het volgende:
snap de ophef niet zo.... Ja het was een dramatische vertoning waarbij ze op 40% de wedstrijd zijn begonnen en niet de motivatie hebben kunnen vinden om bij nader inzien meer dan 40% te gaan geven.
daarbij komt dat een aantal spelers hun slechtste wedstrijd van het seizoen speelde en je met 8 wisselspelers speelde.
Ook is het Roda dat met 11 man op eigen helft speelt.
Zo'n wedstrijd zit er elk seizoen tussen, laat het dan maar zijn in de fucking beker tegen roda op kunstgras, waarbij je alsnog doorgaat.
dit is het voetbal waar we twee jaar naar hebben zitten kijken onder de boer.
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
snap ik wel, die hebben ten slotte afgelopen weekend nog even laten zien hoe je Limbo's oprolt.
onder de boer hebben we hier 2(3) jaar naar zitten kijken, en toen wonnen we ook nog eens niet de wedstrijden.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:25 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Precies, dit soort vreselijke aids komt af en toe voorbij. En als je dat winnend afsluit: dikke prima
Eiting heeft mij nog niet kunnen bekoren, de keren dat hij aardig speelde was het hele team goed bezig.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:46 schreef AmaninFull het volgende:
Ik begrijp dat bij velen het vertrouwen in Eiting als sneeuw voor de zon is verdwenen. Dat is toch gek, want in de kwalificatie voor de CL deed hij het tegen o.a. Standard en Sturm Graz heel aardig. Zou het kunnen dat Eiting vooral leunt op de kwaliteiten van anderen?
ongelooflijk hoe die gasten bezig zijn met ons. heb een paar jaar in utrecht gewerkt, zelfde verhaal. als utrecht won dan niks, als ajax een keer verloor dan had ik om 16.20 al tig sms’jes. onbegrijpelijke obsessie met ajax.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zelfs Feyenoorders op m'n werk kwamen kick doen n.a.v. de wedstrijd van gisteren. Wat een ophef om niks, gewoon snel vergeten en door. Parking the bus + geen motivatie = zo'n soort bekerpot.
Eiting heeft gewoon te weinig wapens en blinkt nergens in uit. Dan is hij fysiek gezien ook nog enorm matig en dat kan hij dan niet compenseren met geweldige voetballende kwaliteiten.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:46 schreef AmaninFull het volgende:
Ik begrijp dat bij velen het vertrouwen in Eiting als sneeuw voor de zon is verdwenen. Dat is toch gek, want in de kwalificatie voor de CL deed hij het tegen o.a. Standard en Sturm Graz heel aardig. Zou het kunnen dat Eiting vooral leunt op de kwaliteiten van anderen?
Ja ik heb ook geouwehoer gehad vandaag. Verbaasde me wel een beetje, gewoon met een b-elftal Roda uit de beker gehaald, het is toch prima zo?quote:Op donderdag 20 december 2018 13:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Gewoon werken voor je kkgeldquote:Op donderdag 20 december 2018 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
geen motivatie als je net Real hebt geloot en net Bayern Munchen achter de rug hebt.
dan in fucking Limburg op een rubber veld tegen 11 handballers.
Verschrikkelijk inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2018 13:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
onder de boer hebben we hier 2(3) jaar naar zitten kijken, en toen wonnen we ook nog eens niet de wedstrijden.
Precies, sta je daar me je kop in fucking Kerkrade.quote:Op donderdag 20 december 2018 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
geen motivatie als je net Real hebt geloot en net Bayern Munchen achter de rug hebt.
Heb hem niet gevolgd, maar een collega van me is redelijk lyrisch van hem omdat ie in de jeugd zoveel moois liet zien (?).quote:Op donderdag 20 december 2018 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eiting heeft gewoon te weinig wapens en blinkt nergens in uit. Dan is hij fysiek gezien ook nog enorm matig en dat kan hij dan niet compenseren met geweldige voetballende kwaliteiten.
Is gewoon een speler voor een club als Heerenveen of PEC Zwolle.
Hij gaf af en toe wel eens een leuk steekpassje ja, maar dat is echt niet genoeg. Ook toen waren er twijfels genoeg of hij de stap kan maken.quote:Op donderdag 20 december 2018 16:25 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Heb hem niet gevolgd, maar een collega van me is redelijk lyrisch van hem omdat ie in de jeugd zoveel moois liet zien (?).
Maar wat ik nu zie, daar wordt een mens niet vrolijk van.
Aslof de gewoonste zaak van de wereld is voor een club als ajaxquote:Op donderdag 20 december 2018 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
Ok, zoals gezegd heb ik hem dus niet gevolgd. Maar er werd nogal over z'n talent gesproken zo nu en dan. Valt wel mee dus. Heb hem ook echt 0 opvallende dingen zien doen.quote:Op donderdag 20 december 2018 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij gaf af en toe wel eens een leuk steekpassje ja, maar dat is echt niet genoeg. Ook toen waren er twijfels genoeg of hij de stap kan maken.
Een slechte wedstrijd kan verder altijd, maar alle wedstrijden dit seizoen vond ik hem erg matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |