SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. What can change the nature of a man?
In dit geval wel, want je bent door niemand gestuurd.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:59 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger, mien jong.
quote:Op woensdag 19 december 2018 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
Boetius scoort bij Mainz de 1-0
Die passen niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Graag recentere foto's van Dobro in de OP.
Lolwhutquote:Op woensdag 19 december 2018 21:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit gifje heb ik opgeslagen als 'Gijp Boëtius juichen', maar kan me dat niet echt meer voor de geest halen.
Pas maar op, straks wordt Dagoduck(wie?) boos.quote:
Maar dat was de vorige alquote:Op woensdag 19 december 2018 21:01 schreef T3hTommay het volgende:
Nummer 73, Coco. Hou jij het maar bij Haxball voorlopig.
(kusje)
De vorige had 72 moeten zijn inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dat was de vorige al
We hadden geen 72
Ja maar dat is het ook.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
De vorige had 72 moeten zijn inderdaad.
Zal wel weer een of andere voetballer zijn.quote:
LOLquote:
Stelling: vakantie nadert.quote:
Je bent zelf af. Volwassen mensen die zeggen 'ik ben een stuiterballetje ' mogen gegen die mauer.quote:
Dat achterwerk maakt veel goed, jongen.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent zelf af. Volwassen mensen die zeggen 'ik ben een stuiterballetje ' mogen gegen die mauer.
Ik moet dat mens niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:06 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat achterwerk maakt veel goed, jongen.
nou nou nou wat een haat allemaal weerquote:Op woensdag 19 december 2018 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent zelf af. Volwassen mensen die zeggen 'ik ben een stuiterballetje ' mogen gegen die mauer.
Je hoeft er geen huis mee te kopen of zo hoorquote:
Ik geef inderdaad enkel mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hoeft er geen huis mee te kopen of zo hoor
Dat zei je moeder gisteravond ook.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan we eindelijk een verlenging zien?
Wilson gaat de volgende leg finaal verkloten.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan we eindelijk een verlenging zien?
Ik ook niet beste Tag, weer vroeg op.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:09 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in diep in de nacht
Hoop het. Ik moet pissen als een tuinslangquote:Op woensdag 19 december 2018 21:09 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Wilson gaat de volgende leg finaal verkloten.
Heeft ie ook één keer in zn carriere gedaanquote:Op woensdag 19 december 2018 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
conner nauwelijks met het publiek bezig. Gemiste kans
Na die set winst ging hij flink losquote:Op woensdag 19 december 2018 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
conner nauwelijks met het publiek bezig. Gemiste kans
Ik wel.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:11 schreef Coco. het volgende:
Ik hoop dat Stijn geniet van zijn studententijd.
Naja, was toch leuker dan al die driehonderd keer dat ie dat NIET deedquote:Op woensdag 19 december 2018 21:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft ie ook één keer in zn carriere gedaan
Wat dan?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:11 schreef Coco. het volgende:
Ik hoop dat Stijn geniet van zijn studententijd.
Fles Jenever voor Whitlockquote:Op woensdag 19 december 2018 21:13 schreef MC-Morgan het volgende:
Traveling in a fried-out combie
On a hippie trail, head full of zombie
I met a strange lady, she made me nervous
She took me in and gave me breakfast
And she said
Do you come from a land down under?
Where women glow and men plunder?
Can't you hear, can't you hear the thunder?
You better run, you better take cover
Volgende pot ergens in de 80.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
Erg sterk van O'Connor, 98,42 gemiddeld. Dit is zijn beste spel ooit.
Dit snapt niemandquote:Op woensdag 19 december 2018 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
VOLGENS DE VROUW VAN O CONNOR BEZIT HIJ OOK EEN ECHTE HAMER
BOH BOH STUKKIE HAMER
Denk niet dat daar animo voor is bij DRT.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Geen haxball tussen de wedstrijden meer?
Dit is VBL nietquote:Op woensdag 19 december 2018 21:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Geen haxball tussen de wedstrijden meer?
Vorige keer dat je het hier deed hadden we 12 manquote:Op woensdag 19 december 2018 21:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Denk niet dat daar animo voor is bij DRT.
Skygoden > RTLquote:Op woensdag 19 december 2018 21:14 schreef Doevelaer het volgende:
blablabla autistengelul blabla Teringlijer O'Connor bla autist blabla #rtl7darts
25.000 pond is al heel wat.quote:
Over vijftien minuten is het rust bij Roda - Ajax.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Denk niet dat daar animo voor is bij DRT.
Overigens 12/23 op zijn dubbels.quote:
Beker interesseert niemand.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:15 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Over vijftien minuten is het rust bij Roda - Ajax.
Dat kijkt niemand.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:15 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Over vijftien minuten is het rust bij Roda - Ajax.
Erg jammer dat die vervelende robot O'Connor door is. Ik hoop dat hij de volgende partij uitgeschakeld wordt zodat die niet teveel stijgt op de ranking.quote:
Kun je nagaan als die straks fulltime gaat gooien koekoekquote:Op woensdag 19 december 2018 21:16 schreef El-Stinho het volgende:
Boven zichzelf uitgestegen is onzin als O'Connor zijn beste jaar ooit gooit.
Overigens zie ik hem meer aan als een soort gemeenteambtenaar maar okquote:
Opportunist is het.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
Bij dobro zei hij alles voor. Wat een klootzak.
Nou ja dat. Maar dan in 1593 posts verdeeld. Sums it up quite neatlyquote:Op woensdag 19 december 2018 21:14 schreef Doevelaer het volgende:
blablabla autistengelul blabla Teringlijer O'Connor bla autist blabla #rtl7darts
Beetje pep erbij om de scherpe randjes eraf te halen genotquote:Op woensdag 19 december 2018 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Simon z'n hoofd is verwoest door de alcohol
Hij komt van Down Under, alsof jij de hoofdstad van Antarctica heet.quote:
Heb je dat tietengifje nog toevallig? Allang niet meer voorbij zien komen.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Simon z'n hoofd is verwoest door de alcohol
Of de hoofdstad van Australië, ook zo'n kutvraagquote:Op woensdag 19 december 2018 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij komt van Down Under, alsof jij de hoofdstad van Antarctica heet.
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je dat tietengifje nog toevallig? Allang niet meer voorbij zien komen.
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je dat tietengifje nog toevallig? Allang niet meer voorbij zien komen.
BLACKEDquote:Op woensdag 19 december 2018 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
Ah die blonde chick is weer aan het presenteren bij Sky, Laura geloof ik? Kan zo in een serie van BLACKED koekoek
https://www.instagram.com/laurawoodsy/quote:Op woensdag 19 december 2018 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
Ah die blonde chick is weer aan het presenteren bij Sky, Laura geloof ik? Kan zo in een serie van BLACKED koekoek
Gimmickquote:Op woensdag 19 december 2018 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind BLACKED een waardeloze gimmick
Het is vrij kansloos ja.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niks mis met blonde poppetjes die in 2-en worden gereten door BMC's.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/laurawoodsy/
lolquote:Op woensdag 19 december 2018 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Canberra toch? Als ik het goed spel tenminste.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Of de hoofdstad van Australië, ook zo'n kutvraag
Moet dit nou, met die kleding aan enzo.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks eronder, hakken in de lucht heerlijk zeg koekoek
Woont ze in een kraakpand?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sow tering heejquote:Op woensdag 19 december 2018 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geil neukpoppetje, verder nergens goed voorquote:Op woensdag 19 december 2018 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is waar neef. Grote clitpiercing erin ook? Dat je eraan kan jengelen zodat ze weet dat ze bier moet halen?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet je vrouw van silli's voorzien
Zo is dat jaquote:Op woensdag 19 december 2018 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is waar neef. Grote clitpiercing erin ook? Dat je eraan kan jengelen zodat ze weet dat ze bier moet halen?
Zijn staart houdt hem in evenwicht.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
Whitlock loopt altijd HEEL VOORZICHTIG valt mij op, anders kankerstraalt die zo van het podium af met zn zatte harses GENOT
Wat ben jij toch een naar haatdragend persoonquote:Op woensdag 19 december 2018 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
Whitlock loopt altijd HEEL VOORZICHTIG valt mij op, anders kankerstraalt die zo van het podium af met zn zatte harses GENOT
Satire Hans satirequote:Op woensdag 19 december 2018 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een naar haatdragend persoonJammer.
Ik voor Laura Wood koekoek stukje houtquote:Op woensdag 19 december 2018 21:27 schreef skysherrif het volgende:
Ik kijk weer mee (ik ben voor Whitlock)
Daarbij is-ie ook nog eens vrij liefdeloos.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een naar haatdragend persoonJammer.
Lekker vies toch lekker man ouwe rijschool 69quote:Op woensdag 19 december 2018 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent best een viezerik hé? Was me nog nooit zo opgevallen eigenlijk.
Ik ben nog van de TUC en dan bedoel ik niet de koekjes. En de CHICK.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker vies toch lekker man ouwe rijschool 69
Ja die verkocht ons pap in de winkel TUCGODENquote:Op woensdag 19 december 2018 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben nog van de TUC en dan bedoel ik niet de koekjes. En de CHICK.
Lekker fappen op vage plaatjes van grannies met een niet gemaaide landingsbaan. En maar 06 nummers bellen hé. Genot!!!quote:Op woensdag 19 december 2018 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja die verkocht ons pap in de winkel TUCGODEN
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En een kop als een bak met wurmen
Terug naar de vloer met die mongo.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En een kop als een bak met wurmen
Whitlock gaat er pas tegen MVG uit. OF wacht, wie komt hij tegen Anderson zeker?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
Goed om te zien dat Whitlock er zin in heeft.
Ik belde altijd de Bassie en Adriaan moppenlijnquote:Op woensdag 19 december 2018 21:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker fappen op vage plaatjes van grannies met een niet gemaaide landingsbaan. En maar 06 nummers bellen hé. Genot!!!
Prima als jij het idee hebt dat je een plank aan het aanduwen bent genot.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
De balans is een beetje zoek, maar ik ben een billenman.
Ik ookquote:Op woensdag 19 december 2018 21:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
De balans is een beetje zoek, maar ik ben een billenman.
R2: Lennon/Baileyquote:Op woensdag 19 december 2018 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Whitlock gaat er pas tegen MVG uit. OF wacht, wie komt hij tegen Anderson zeker?
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:32 schreef Coco. het volgende:
Wel opvallend dat GGMM in de haxball room kwam.
Hij leest mee hier
Dan had ik het wel goed. De rest gaat hij relatief gemakkelijk doorkomen denk ik.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
R2: Lennon/Bailey
R3: Wade/Asada/Klaasen/Brown
Van Gerwen QF
Ik had de link ook op VBL gezetquote:Op woensdag 19 december 2018 21:32 schreef Coco. het volgende:
Wel opvallend dat GGMM in de haxball room kwam.
Hij leest mee hier
reddit/r/hotwife genotquote:Op woensdag 19 december 2018 21:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lekker wijf, verdomd weinig content van te vinden
Dan ben je echt tonnetje rond.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
Nog 987 posts en dan zit ik op de 100.000. Dat moet dit WK haalbaar zijn.
Ze is dan ook pas net begonnen, net als Jia Lissa trouwensquote:Op woensdag 19 december 2018 21:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lekker wijf, verdomd weinig content van te vinden
Helaas had tommy de link gepost in het beker topic, dus het is fakenews.quote:
Ah ja, bouwjaar 2000.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze is dan ook pas net begonnen, net als Jia Lissa trouwens
Maar geef hem een bierblik en...quote:Op woensdag 19 december 2018 21:35 schreef Doevelaer het volgende:
Joyce heeft geen heul intelligente blik
Erg jammer dat je zo haatdragend bent.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gok dat Joyce veel meer plezier haalt uit een stage op een kinderdagverblijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |