SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Sowieso, scharrelsquote:Op woensdag 19 december 2018 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom je je scharrel weg zou geven
Manmanman wat gênant was datquote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 20:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Wilson zou op moeten komen met volleybal
als je er op uit gekeken bentquote:Op woensdag 19 december 2018 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moeder gisteren ookquote:Op woensdag 19 december 2018 20:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Topic #72 is wel heel snel gegaan
Als ze met de vraag komen "Wat hebben we nou?"quote:Op woensdag 19 december 2018 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2018 20:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als ze met de vraag komen "Wat hebben we nou?"
Waarom ben je fan van een dood vogeltje?quote:Op woensdag 19 december 2018 20:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo ik kijk ook darts
Ben fan van Wilson.
Sowieso is dat een geniaal topic, vol met anekdotes en leuke reactiesquote:
Tegenwoordig reageert hij zelfs op lokquotes niet meerquote:Op woensdag 19 december 2018 20:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sowieso is dat een geniaal topic, vol met anekdotes en leuke reacties
SPT / Strade Bianche 2018 #4 HUP TIESJ
Patrick Kluivert ookquote:
Weet niet ik zet het net aan, zie dat hij een goed dartslichaam heeft en hij speelt als een god.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom ben je fan van een dood vogeltje?
Dank, ga ik op een rustig momentje even doorspitten.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sowieso is dat een geniaal topic, vol met anekdotes en leuke reacties
SPT / Strade Bianche 2018 #4 HUP TIESJ
Ja dat is wel spijtig, vermakelijke userquote:Op woensdag 19 december 2018 20:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tegenwoordig reageert hij zelfs op lokquotes niet meer
Hij gooit zijn tweede en derde pijlen wat sneller weg.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:25 schreef Slobeend het volgende:
Gooit Wilson sneller dan vroeger of ligt dat aan mij.
Zit meer leven in dan Clemens.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom ben je fan van een dood vogeltje?
Leuk.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet niet ik zet het net aan, zie dat hij een goed dartslichaam heeft en hij speelt als een god.
Genoeg redenen toch?
en de opkomst wordt ik wel blij vanquote:Op woensdag 19 december 2018 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet niet ik zet het net aan, zie dat hij een goed dartslichaam heeft en hij speelt als een god.
Genoeg redenen toch?
https://twitter.com/ammattipyorailyquote:Op woensdag 19 december 2018 20:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is leuker om sport te kijken als je voor iemand bent.
Nee man. LEK-KERquote:Op woensdag 19 december 2018 20:27 schreef Szura het volgende:
Wat een HEER-LIJK begin van deze avond /Meijer
Eerst hield hij halverwege nog halt bij elke pijl.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij gooit zijn tweede en derde pijlen wat sneller weg.
lekkerquote:Op woensdag 19 december 2018 20:27 schreef Szura het volgende:
Wat een HEER-LIJK begin van deze avond /Meijer
Had ik het toch goed gezienquote:Op woensdag 19 december 2018 20:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als JR in de buurt is. Daarbuiten heb ik alle vrijheid.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:28 schreef Coco. het volgende:
Laten we het niet over wielrennen hebben.
Marcel is zo iemand die stijf wordt van zijn eigen stemquote:Op woensdag 19 december 2018 20:28 schreef tja77 het volgende:
Marcel kan een stijfje niet onderdrukken denk ik
Heb je je wekker nog niet gezet voor Willunga Hill?quote:Op woensdag 19 december 2018 20:28 schreef Coco. het volgende:
Laten we het niet over wielrennen hebben.
Marcel heeft al snel een stijfje lijkt me. Wat zou die voor een type vrouw hebben?quote:Op woensdag 19 december 2018 20:28 schreef tja77 het volgende:
Marcel kan een stijfje niet onderdrukken denk ik
Dus toch. Kijkt beter weg nu.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eentje met een ventielquote:Op woensdag 19 december 2018 20:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Marcel heeft al snel een stijfje lijkt me. Wat zou die voor een type vrouw hebben?
Laten we het niet weer over zijn vrouw en kinderen hebbenquote:Op woensdag 19 december 2018 20:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Marcel heeft al snel een stijfje lijkt me. Wat zou die voor een type vrouw hebben?
Als hij dit al bij de BDO deed, had hij Sajwani kunnen verslaan op Lakeside!quote:Op woensdag 19 december 2018 20:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eerst hield hij halverwege nog halt bij elke pijl.
Dan heb ik wsch. iets gemistquote:Op woensdag 19 december 2018 20:30 schreef Max23 het volgende:
Laten we het niet weer over zijn vrouw en kinderen hebben
Nou, nou, nou, nou.quote:
Ik poste hier de naam van zijn vrouw en kinderen, waarna iemand hier een foto van zijn dochter plaatstequote:Op woensdag 19 december 2018 20:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan heb ik wsch. iets gemist
Dat gaan we niet nog eens doen neequote:Op woensdag 19 december 2018 20:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik poste hier de naam van zijn vrouw en kinderen, waarna iemand hier een foto van zijn dochter plaatste
Pics?quote:Op woensdag 19 december 2018 20:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik poste hier de naam van zijn vrouw en kinderen, waarna iemand hier een foto van zijn dochter plaatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |