abonnement Unibet Coolblue
pi_183898482
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:34 schreef Samzz het volgende:
Iemand vroeg hoe het loopt, op zich goed. De meeste pakketten zijn inmiddels aangekomen of onderweg want ze worden door de gever zelf gebracht. Een pakket is nog niet klaar, dus is erg erg laat. hopelijk komt dat goed.

Van een aantal ontvangers heb ik nog niks vernomen en ik krijg ook geen contact met ze. Iets wat ik heel erg jammer vind, niet alleen voor dit topic, maar voor de gevers die benieuwd zijn of de door hun gemaakte pakketten goed zijn aangekomen, het minste dat je als ontvanger kunt doen is je gever een bedankje sturen, dat kost nog geen twee tellen.

En het klinkt lullig, maar ik ga dit zeker onthouden voor volgend jaar. Want dit vind ik geen manier van omgaan met mensen :).
Niks laten horen vind ik ook wel een beetje stom als ontvanger :@
Het kan ook anoniem via Samzzz. Niet herkenbaar als ontvanger willen zijn snap ik wel, maar iets laten horen is toch het minste dat je kan doen als bedankje.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  zaterdag 22 december 2018 @ 16:39:50 #102
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183898519
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:34 schreef Samzz het volgende:
Iemand vroeg hoe het loopt, op zich goed. De meeste pakketten zijn inmiddels aangekomen of onderweg want ze worden door de gever zelf gebracht. Een pakket is nog niet klaar, dus is erg erg laat. hopelijk komt dat goed.

Van een aantal ontvangers heb ik nog niks vernomen en ik krijg ook geen contact met ze. Iets wat ik heel erg jammer vind, niet alleen voor dit topic, maar voor de gevers die benieuwd zijn of de door hun gemaakte pakketten goed zijn aangekomen, het minste dat je als ontvanger kunt doen is je gever een bedankje sturen, dat kost nog geen twee tellen.

En het klinkt lullig, maar ik ga dit zeker onthouden voor volgend jaar. Want dit vind ik geen manier van omgaan met mensen :).
Klinkt totaal niet lullig; mensen stoppen er centjes,tijd, liefde en moeite in, als je dan te beroerd bent om wat te laten horen doet mij dat plaatsvervangend pijn.

Een uitzondering kan altijd maar,stom voorbeeld en sorry als ik je niet mag aanhalen maar bijvoorbeeld Pizzapuntje lag in het ziekenhuis en kon óók een update geven.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_183898549
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:34 schreef Samzz het volgende:
Iemand vroeg hoe het loopt, op zich goed. De meeste pakketten zijn inmiddels aangekomen of onderweg want ze worden door de gever zelf gebracht. Een pakket is nog niet klaar, dus is erg erg laat. hopelijk komt dat goed.

Van een aantal ontvangers heb ik nog niks vernomen en ik krijg ook geen contact met ze. Iets wat ik heel erg jammer vind, niet alleen voor dit topic, maar voor de gevers die benieuwd zijn of de door hun gemaakte pakketten goed zijn aangekomen, het minste dat je als ontvanger kunt doen is je gever een bedankje sturen, dat kost nog geen twee tellen.

En het klinkt lullig, maar ik ga dit zeker onthouden voor volgend jaar. Want dit vind ik geen manier van omgaan met mensen :).
Zijn dat ontvangers met een nieuw account? Of doen ook langere users dit?
Want anders kan je als eis gaan stellen dat een ontvanger een account moet hebben van x weken/maanden.
Twiddel
pi_183898579
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:39 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Klinkt totaal niet lullig; mensen stoppen er centjes,tijd, liefde en moeite in, als je dan te beroerd bent om wat te laten horen doet mij dat plaatsvervangend pijn.

Een uitzondering kan altijd maar,stom voorbeeld en sorry als ik je niet mag aanhalen maar bijvoorbeeld Pizzapuntje lag in het ziekenhuis en kon óók een update geven.
QFT

Het is een hardstikke toffe actie, mensen stoppen er tijd, geld en liefde in en dan is even laten weten dat het is aangekomen en een bedankje wel het minste wat je kunt doen.
  zaterdag 22 december 2018 @ 16:47:08 #105
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_183898674
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:41 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Zijn dat ontvangers met een nieuw account? Of doen ook langere users dit?
Want anders kan je als eis gaan stellen dat een ontvanger een account moet hebben van x weken/maanden.
Nee, zijn ontvangers die al langer lid zijn :). Ik weet niet wat de reden is dat er niet gereageerd wordt, maar ik vind het oprecht heel erg jammer en ook erg vervelend en ergerlijk.

Alles kan anoniem, ik heb vaak genoeg een anonieme update geplaatst. Ik snap het oprecht niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_183898705
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, zijn ontvangers die al langer lid zijn :). Ik weet niet wat de reden is dat er niet gereageerd wordt, maar ik vind het oprecht heel erg jammer en ook erg vervelend en ergerlijk.

Alles kan anoniem, ik heb vaak genoeg een anonieme update geplaatst. Ik snap het oprecht niet.
Was dit voorgaande jaren ook al?
Ik snap echt helemaal dat dit enorm kut is.
Twiddel
  zaterdag 22 december 2018 @ 16:50:12 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_183898745
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:48 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Was dit voorgaande jaren ook al?
Ik snap echt helemaal dat dit enorm kut is.
Weet ik niet. Dit is het eerste jaar dat ik de organisatie doe :).

Het is inmiddels een week geleden dat ik de codes van de gevers door heb gekregen, de pakketten zijn ook bezorgd. Maar geen sjoege van de ontvangers. Ik heb DM's gestuurd, push PM's, niks :{.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_183898750
Echt niet tof, in mijn ogen zelfs wat ondankbaar, van ontvangers die het pakket ontvangen maar vervolgens niet even iets laten weten (dan al niet anoniem via Samzz).

Maar goed, mooi om de pakketten en de vreugde van de ontvangers te zien! Blijft een parel dit topic!
pi_183898837
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Weet ik niet. Dit is het eerste jaar dat ik de organisatie doe :).

Het is inmiddels een week geleden dat ik de codes van de gevers door heb gekregen, de pakketten zijn ook bezorgd. Maar geen sjoege van de ontvangers. Ik heb DM's gestuurd, push PM's, niks :{.
Hopelijk is er niets ernstigs met de ontvangers natuurlijk. Maar als gever had ik toch wel best teleurgesteld geweest als ik helemaal niets gehoord had. Ook al doe je het daar helemaal niet voor.
pi_183898843
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, zijn ontvangers die al langer lid zijn :). Ik weet niet wat de reden is dat er niet gereageerd wordt, maar ik vind het oprecht heel erg jammer en ook erg vervelend en ergerlijk.

Alles kan anoniem, ik heb vaak genoeg een anonieme update geplaatst. Ik snap het oprecht niet.
Zijn ze verder wel actief nog? Zonde ja, en gewoon ondankbaar, zeker als ze wel over ditjes en datjes kunnen posten verder...
pi_183898857
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Weet ik niet. Dit is het eerste jaar dat ik de organisatie doe :).

Het is inmiddels een week geleden dat ik de codes van de gevers door heb gekregen, de pakketten zijn ook bezorgd. Maar geen sjoege van de ontvangers. Ik heb DM's gestuurd, push PM's, niks :{.
Gewoon een permaban voor iedereen die niet van zich laat horen :D

Nee maar ff serieus, het is enorm lullig. Snap dat dat heel demotiverend kan werken voor jou en de gevers. Maar toch super van iedereen die zich desondanks zich zo inspant voor anderen :*
Twiddel
pi_183898878
Ik vind het best lastig om toe te geven dan ik ziek/zwak/misselijk/eenzaam ben.
En dan krijg je toch een pakket van iemand, dat deed mij echt verschrikkelijk goed.
Heb de gever al een aantal keer bedankt. Maar dat zou iedereen eigenlijk toch moeten doen?
Ik snap het niet dat je je opgeeft en dan niet even met de billen bloot wil gaan op een vrij anoniem middel.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_183898903
Desondanks vind ik het super hoe je het allemaal regelt Samzz :* Voor jou alleen maar lof O+
  zaterdag 22 december 2018 @ 17:07:42 #114
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_183899195
Hopelijk komt er snel reactie *O*.

En laten we t anonieme bericht dat ik net plaatste niet vergeten O+. Een supermooi pakket met heeeeel veel cadeau's :o O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_183899203
Ik ben ook zeer benieuwd of mijn ontvanger haar pakket al heeft uitgepakt :P
Elke dag kijk ik wel of er misschien al een reactie is, maar tot nu toe nog niks :'( :P al is dat vast mijn eigen schuld aangezien ik heb aangegeven dat het leuker was om het pakket echt rond de kerst open te maken O-) ~:)

En wat een leuke, mooie en ontroerende pakketten allemaal O+
Ik hoop dat ze allemaal op tijd aankomen en dat de lieve ontvangers een berichtje achter laten als het binnen is/als het uitgepakt is. Wel zo netjes lijkt mij ook inderdaad ^O^
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2018 @ 17:17:57 #116
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_183899451
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:37 schreef Samzz het volgende:
En nog een leuk bericht:

[..]

*O*!
Ahhh tof!! O+

Tevens wil ik MevrouwCactus bedanken voor het pakket dat ze voor mijn zus en haar gezin heeft opgestuurd! Ze vonden het heel fijn en de vrolijke brillen zijn al door iedereen opgezet!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 22 december 2018 @ 18:00:54 #117
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_183900572
Even een update:

Het pakket staat bij de buurman en we lopen elkaar telkens mis.
Doordat de opa van mijn vriend vanochtend, totaal onverwacht, is overleden, ben ik nu helaas een paar dagen van huis, maar ik heb mijn nummer achtergelaten bij de buurman. Wordt dus vervolgd...
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 december 2018 @ 18:05:49 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_183900650
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 18:00 schreef Muck het volgende:
Even een update:

Het pakket staat bij de buurman en we lopen elkaar telkens mis.
Doordat de opa van mijn vriend vanochtend, totaal onverwacht, is overleden, ben ik nu helaas een paar dagen van huis, maar ik heb mijn nummer achtergelaten bij de buurman. Wordt dus vervolgd...
gecondoleerd :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 22 december 2018 @ 18:11:24 #119
370431 drakin
vurig typje
pi_183900740
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik ben ook zeer benieuwd of mijn ontvanger haar pakket al heeft uitgepakt :P
Elke dag kijk ik wel of er misschien al een reactie is, maar tot nu toe nog niks :'( :P al is dat vast mijn eigen schuld aangezien ik heb aangegeven dat het leuker was om het pakket echt rond de kerst open te maken O-) ~:)

En wat een leuke, mooie en ontroerende pakketten allemaal O+
Ik hoop dat ze allemaal op tijd aankomen en dat de lieve ontvangers een berichtje achter laten als het binnen is/als het uitgepakt is. Wel zo netjes lijkt mij ook inderdaad ^O^
Kijk eindelijk eens in dit topic, en kan je antwoord geven. Ja, elke dag 3 pakjes. Tot nu toe goed in weten te houden niet een 4e uit te pakken, en het komt ook mooi uit dat met kerst de laatste 3 of 4 pakjes dan uit worden gepakt.

En de borrelnootjes zijn op. Heb ze met zoonlief gedeeld. *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_183901428
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 18:11 schreef drakin het volgende:

[..]

Kijk eindelijk eens in dit topic, en kan je antwoord geven. Ja, elke dag 3 pakjes. Tot nu toe goed in weten te houden niet een 4e uit te pakken, en het komt ook mooi uit dat met kerst de laatste 3 of 4 pakjes dan uit worden gepakt.

En de borrelnootjes zijn op. Heb ze met zoonlief gedeeld. *O*
Oke, nou ik hoop dat je er blij mee bent :)
pi_183901453
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 18:11 schreef drakin het volgende:

[..]

Kijk eindelijk eens in dit topic, en kan je antwoord geven. Ja, elke dag 3 pakjes. Tot nu toe goed in weten te houden niet een 4e uit te pakken, en het komt ook mooi uit dat met kerst de laatste 3 of 4 pakjes dan uit worden gepakt.

En de borrelnootjes zijn op. Heb ze met zoonlief gedeeld. *O*
foto’s van de inhoud van de pakjes willen we ~:)
pi_183901501
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 december 2018 17:17 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ahhh tof!! O+

Tevens wil ik MevrouwCactus bedanken voor het pakket dat ze voor mijn zus en haar gezin heeft opgestuurd! Ze vonden het heel fijn en de vrolijke brillen zijn al door iedereen opgezet!
Wat leuk om te lezen, dank je wel!
  zaterdag 22 december 2018 @ 19:02:53 #123
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183901600
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 18:00 schreef Muck het volgende:
Even een update:

Het pakket staat bij de buurman en we lopen elkaar telkens mis.
Doordat de opa van mijn vriend vanochtend, totaal onverwacht, is overleden, ben ik nu helaas een paar dagen van huis, maar ik heb mijn nummer achtergelaten bij de buurman. Wordt dus vervolgd...
Gecondoleerd. :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 22 december 2018 @ 19:03:40 #124
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183901620
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

foto’s van de inhoud van de pakjes willen we ~:)
En dit natuurlijk O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 22 december 2018 @ 19:19:59 #125
370431 drakin
vurig typje
pi_183902005
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 18:51 schreef Angelic_Rose het volgende:

[..]

Oke, nou ik hoop dat je er blij mee bent :)
jaaa zeker!

Fotos komen nog hoor, als alles uitgepakt is.

Hele vloer lag trouwens wel bezaaid met sterretjes _O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')