Hahahahaha net een item op rtlnieuws dat honden steeds ouder worden.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Ik zat er aan te denken om de dierenvoeding in te gaan, ik hou heel erg van dieren en ik heb het idee dat mensen niet weten wat ze hun dieren te eten geven.
Hahaha wtfquote:Op woensdag 19 december 2018 19:44 schreef rowan634 het volgende:
reporter: een slaapapparaat?
jessie: ja ik heb slaapapneu
reporter: oh cool
jessie: dat is niet cool
reporter: oh ja heftig!
Ik zou haar al die bonnen overhandigen en zeggen veel succes, roep maar als je klaar bentquote:Op woensdag 19 december 2018 19:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik denk, ik kom zelf maar even kijken omdat jullie me niet roepen
Nee, zeggen de jongens je zou bij de vergadering zijn.
omg heftigquote:Op woensdag 19 december 2018 19:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
Volgens mij begon Jessie te hakkelen toen Tim hem aansprak.
Ah dan krijgen we de juffrouw Jannie imitatie weer.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze beschuldigde de musketiers ervan dat ze meer geld hebben dan ze zeggen (oid)
brandon: daar moet je mee oppassen, dat weet je niet !
brenda: nee is ook zo
maar ze vertrouwt ze niet.
maar daarom is het nog niet waar
ze gaat straks op ze afstappen
En vooral dat merel gewoon niks kon verduidelijken maakt het lastig. Als je alleen maar een doos bende en een map krijgt, nul uitleg, en zoek het maar uit, dan duurt het wel ff.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De hele map is een verschikking volgens Gerrit.
Gerrit heeft zelf 2 maanden de finance gedaan en toen was het ook een grote puinhoop.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De hele map is een verschikking volgens Gerrit.
Ze is een dief!quote:Op woensdag 19 december 2018 19:47 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit dat Merel er een klerezooi van had ggemaakt. Nou gerrit loop even naar meel toe en zeg het tegen haar. Want is zoveel werk dingen in een ordner stoppen.
Ja daar ben je wel uren zoet mee.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En vooral dat merel gewoon niks kon verduidelijken maakt het lastig. Als je alleen maar een doos bende en een map krijgt, nul uitleg, en zoek het maar uit, dan duurt het wel ff.
Maar gerrit heeft dit ook al sinds maandag en ook niet eerder iets mee gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En vooral dat merel gewoon niks kon verduidelijken maakt het lastig. Als je alleen maar een doos bende en een map krijgt, nul uitleg, en zoek het maar uit, dan duurt het wel ff.
ik heb haar maar 1 x ermee bezig gezien en dat was toen met wat bonnetjes die bij chris en his lagen.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 19 december 2018 19:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb haar maar 1 x ermee bezig gezien en dat was toen met wat bonnetjes die bij chris en his lagen.
tis nog geen dag goed gedaanquote:Op woensdag 19 december 2018 19:48 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gerrit heeft zelf 2 maanden de finance gedaan en toen was het ook een grote puinhoop.
Of naar neuken kijken en dan roepen dat het vies isquote:Op woensdag 19 december 2018 19:48 schreef Koekiebakkie het volgende:
Je zal de yurtboys maar haten maar toch snel naar stream 2 gaan om ze te volgen
Geen smaak maar dat wisten we alquote:Op woensdag 19 december 2018 19:49 schreef Yaksa het volgende:
Tussenstand Popu poll tot nu toe.
Morgen de eindstand.
[ afbeelding ]
Hij heeft het sinds maandag inderdaad. Ze hadden er meer mee kunnen doen, geef ik je gelijk in. Maar denk dat deze bende krijgen ook wel erg demotiverend is. Hoe begin je er aan.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar gerrit heeft dit ook al sinds maandag en ook niet eerder iets mee gedaan.
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis nog geen dag goed gedaan
sjoemelen vanaf het eerste uur
Geheugen van Gerrit wat hij zelf allemaal verkeerd heeft gedaan is niet zo goed.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis nog geen dag goed gedaan
sjoemelen vanaf het eerste uur
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:49 schreef Yaksa het volgende:
Morgen de eindstand.
[ afbeelding ]
Ja het gaat er heftig aan toequote:Op woensdag 19 december 2018 19:49 schreef Jemoederniet het volgende:
Even een SL om de cos te laten afkoelen
Haha, Timothy heeft Hiske ingehaald. Zal ze "geweldig" vinden, ligt "in een scheur"quote:Op woensdag 19 december 2018 19:49 schreef Yaksa het volgende:
Morgen de eindstand.
[ afbeelding ]
ok thxquote:Op woensdag 19 december 2018 19:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze beschuldigde de musketiers ervan dat ze meer geld hebben dan ze zeggen (oid)
brandon: daar moet je mee oppassen, dat weet je niet !
brenda: nee is ook zo
maar ze vertrouwt ze niet.
maar daarom is het nog niet waar
ze gaat straks op ze afstappen
Had je gisteren toch gelijk.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:49 schreef Yaksa het volgende:
Morgen de eindstand.
[ afbeelding ]
Lekkah overzichtelijkquote:Op woensdag 19 december 2018 19:49 schreef Yaksa het volgende:
Morgen de eindstand.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |