ik hou er niet zo vanquote:Op woensdag 19 december 2018 19:38 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
mwoah, door mensen heen praten is niet het zelfde als iets voor elkaar krijgen. dan zou er ook verandering geboekt worden.
dit is gewoon dom lullen, aandacht pakken voor tv.
alsof roddelen een activiteit is. door iemand heen praten is wel grappig zoals bij christel, maar nu was het zonder succes of verandering door elkaar praten. tim gaf gewoon rustig antwoord.
Tim zegt dat die b&b verhuur in de bv is gegaan, dus de bv moet dat terug betalenquote:Op woensdag 19 december 2018 19:33 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim geeft dus net toe dat ze klokkies hebben gekocht terwijl ze ook de bnb konden terugbetalen.
Met de grond gelijk gemaakt. Ik zag toch iets heel anders.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:37 schreef MMXMMX het volgende:
LOL Jessie komt in de tent klagen en dan word hij met de grond gelijk gemaakt en dan komt shownieuws en loopt hij zo weg terwijl Tim nog zegt we zijn ff bezig hahahhahah de RAS NARCIST vind de camera belangrijker![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat dus. En dat is ook WAAROM ze onafhankelijk gingen.
hetzelfde als toen met die twins, die dubbele kansen kregenquote:Op woensdag 19 december 2018 19:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie de enige die zijn eigen woonruimte meeneemt. Tuurlijk kan ook allemaal.
Zal mij benieuwen welke woning de volgende inwoner mee mag nemen.
Gok zo dat hij een lekker loontje krijgt. Meer dan die 1000 in de maand.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:38 schreef Injetta het volgende:
Heeft Jessey geld nodig? Isie blut in real live?
Ook niet waar. Joa heeft luid en duidelijk gezegd dat dat hun eigen fout was omdat zij niet genoeg op de rekening hadden gestortquote:Op woensdag 19 december 2018 19:37 schreef Harrison het volgende:
[..]
was het ook niet. Ik zie Jeffrey nog zitten achter die laptop, gniffelen naar Jessie dat hij expres andere rekeningen eerst had betaald
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie de enige die zijn eigen woonruimte meeneemt. Tuurlijk kan ook allemaal.
Zal mij benieuwen welke woning de volgende inwoner mee mag nemen.
Klopt ook niet, dat was voor de Yurt huur.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tim zegt dat die b&b verhuur in de bv is gegaan, dus de bv moet dat terug betalen
hoe dan? wil je dat er bij vertellen?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:39 schreef sjampoeh het volgende:
brenda wordt terecht gezet door brandon![]()
je weet t niet !
denk het wel, maar dat geeft niet, kan iedereen gebueren, maar snap dat zn verhaal niet af was, ondermede door die teek die vastgelakt zat, sorry ik bedoel vlinderquote:Op woensdag 19 december 2018 19:38 schreef Injetta het volgende:
Heeft Jessey geld nodig? Isie blut in real live?
Klopt dat was vanmiddag in het gespek met Jessie.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook niet waar. Joa heeft luid en duidelijk gezegd dat dat hun eigen fout was omdat zij niet genoeg op de rekening hadden gestort
In de Telegraaf staat hondenpoepquote:Op woensdag 19 december 2018 19:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Ik zat er aan te denken om de dierenvoeding in te gaan, ik hou heel erg van dieren en ik heb het idee dat mensen niet weten wat ze hun dieren te eten geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Wie?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:40 schreef Dotteke het volgende:
Brandon vindt het zwart praten wat Jessie doet
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
In de Telegraaf staat hondenpoep
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM TAFEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |