quote:Op woensdag 19 december 2018 18:28 schreef El-Stinho het volgende:
Holyteringtyfus, Whatever It Takes op 360.
Believer op 336 njfnjnkgxddbgknbzdkjbk
Mijn hoop in de mensheid is bij deze verloren.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:33 schreef El-Stinho het volgende:
Pokemon op 115. Doe even normaal hahahahaha
Ik ben klaar met de lijst doorscrollen. Mijn conclusies: de Imagine Dragons en Ed Sheeran-ziekte in deze lijst is low key zorgwekkend. Maar goed, het is een lijst van iedereen en niet alleen van FOK!>quote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Mijn hoop in de mensheid is bij deze verloren.
Die is mooi binnengekomenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:11 schreef El-Stinho het volgende:
WOD - Thinking Of A Place 1042 tussen 9 en 10 op de 28e.
ZET UWEN WEKKER MENSEN!
En geen New Bornquote:Op woensdag 19 december 2018 18:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen Citizen Erased helaas. Was te proberen.
Enorme stijger ja. Allemaal door de film natuurlijk. Wel terecht. Prachtig nummerquote:
Dat soort nummers erin proberen te krijgen is een hopeloze zaak helaas. Verreweg mijn favoriete nummer op mijn favoriete Muse album, maar het is allemaal helaas niet 'mainstream' en 'populair' onder de normale bevolking.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen Citizen Erased helaas. Was te proberen.
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:12 schreef FlyingEagle het volgende:
Buffalo springfield gaat volgend jaar denk ik ook uit de top2000
Was ook een stemactie op de reddit van Muse, maar heeft dus niet geholpenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat soort nummers erin proberen te krijgen is een hopeloze zaak helaas. Verreweg mijn favoriete nummer op mijn favoriete Muse album, maar het is allemaal helaas niet 'mainstream' en 'populair' onder de normale bevolking.
Ja die twee vind ik absoluut geen aanvoegingen aan de lijst, hoewel ik het ook niet vreselijk vind ofzo. Gevalletje Africa en Piano Man voor mij. Geen slechte nummers maar mijn God, wat een overschatting.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben klaar met de lijst doorscrollen. Mijn conclusies: de Imagine Dragons en Ed Sheeran-ziekte in deze lijst is low key zorgwekkend. Maar goed, het is een lijst van iedereen en niet alleen van FOK!>
helaasquote:Op woensdag 19 december 2018 18:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was ook een stemactie op de reddit van Muse, maar heeft dus niet geholpen
Voor CE of een andere?quote:Op woensdag 19 december 2018 18:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was ook een stemactie op de reddit van Muse, maar heeft dus niet geholpen
CE.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 17:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Maar Home By The Sea is er dan weer wel bijgekomen
Had dat even eerder gezegd dan. Dan had ik wellicht TiRo gewisseld dit jaar.quote:
Je had sowieso op CE moeten stemmen, trutje. Muse's Boh Rhap.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had dat even eerder gezegd dan. Dan had ik wellicht TiRo gewisseld dit jaar.
Dat is 12x teveelquote:
Je bent zelf een trutjequote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je had sowieso op CE moeten stemmen, trutje. Muse's Boh Rhap.
Mijn conclusie is dat de lijst zowel aan de voorkant als achterkant wordt gemanipuleerd. De stemlijst, de fouten in Staat -ie in de Top 2000, de merkwaardige verlopen van diverse nummers die jarenlang stabiel scoren en nu zonder verklaring honderden plaatsen zakken....quote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben klaar met de lijst doorscrollen. Mijn conclusies: de Imagine Dragons en Ed Sheeran-ziekte in deze lijst is low key zorgwekkend. Maar goed, het is een lijst van iedereen en niet alleen van FOK!>
schrijf er een column overquote:Op woensdag 19 december 2018 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn conclusie is dat de lijst zowel aan de voorkant als achterkant wordt gemanipuleerd. De stemlijst, de fouten in Staat -ie in de Top 2000, de merkwaardige verlopen van diverse nummers die jarenlang stabiel scoren en nu zonder verklaring honderden plaatsen zakken....
Oplichting.
Nee, ik doe gewoon hetzelfde als wat ik ook wekelijks met de hit- en kliklijsten doe: terzijde schuiven en gewoon je eigen werkelijkheid erop nahouden. Inclusief uitzending van mijn jaarlijst op Radio 49.quote:
Imagine Dragons had een prachtig eerste album. Dan is het zonde om zulk verval te zien.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja die twee vind ik absoluut geen aanvoegingen aan de lijst, hoewel ik het ook niet vreselijk vind ofzo. Gevalletje Africa en Piano Man voor mij. Geen slechte nummers maar mijn God, wat een overschatting.
dus we gaan je niet terugvinden in de reeks tijdens de lijst?quote:Op woensdag 19 december 2018 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik doe gewoon hetzelfde als wat ik ook wekelijks met de hit- en kliklijsten doe: terzijde schuiven en gewoon je eigen werkelijkheid erop nahouden. Inclusief uitzending van mijn jaarlijst op Radio 49.
Die draken begonnen steeds echtere vormen aan te nemenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Imagine Dragons had een prachtig eerste album. Dan is het zonde om zulk verval te zien.
Lol, dit is gewoon onzin.quote:
Was ie maar ongewijzigd gebleven een paar jaar geleden, dan stonden Fix You, Black, Piano Man en Africa er in ieder geval niet in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |