SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Stel je voor dat een heel jonge speler, tevens nieuwkomer, moeite heeft met deze omstandigheden. Stel je voor.quote:
Je zou juist zeggen dat hij lekker vrijuit kan gooien.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stel je voor dat een heel jonge speler, tevens nieuwkomer, moeite heeft met deze omstandigheden. Stel je voor.
Wij zijn niet vergeeflijk. Presteren zal je.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stel je voor dat een heel jonge speler, tevens nieuwkomer, moeite heeft met deze omstandigheden. Stel je voor.
Nee, das op zich wel leuk spelen als je daar tegen kunt. Denk aan dingen als het spel gigantisch vertragen, speciale rubbers gebruiken die effecten omkeren, en het ergste - alles of niets spelers die alles smashen of spinnen, waardoor je geen fatsoenlijke rally kan spelen.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker met telkens van die sneaky balletjes die dan net de tafel raken.
Urk is niet neerlands trotsquote:Op woensdag 19 december 2018 14:10 schreef MC-Morgan het volgende:
Neerlands trots gaat dit niet meer omkeren.
RallyGenot.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, das op zich wel leuk spelen als je daar tegen kunt. Denk aan dingen als het spel gigantisch vertragen, speciale rubbers gebruiken die effecten omkeren, en het ergste - alles of niets spelers die alles smashen of spinnen, waardoor je geen fatsoenlijke rally kan spelen.
Scorend doet Nentjes gewoon mee hoorquote:Op woensdag 19 december 2018 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Aspinall staat wel tegen de 90 aan te gooien, ik denk niet dat Nentjes daar van kan winnen.
Neequote:Op woensdag 19 december 2018 14:18 schreef skysherrif het volgende:
Is lang zijn een voordeel in darten?
Zolang je nog bij tops kan maakt het niet zoveel uit allemaalquote:Op woensdag 19 december 2018 14:18 schreef skysherrif het volgende:
Is lang zijn een voordeel in darten?
Zo'n beetjequote:Op woensdag 19 december 2018 14:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gurney, heb je geen Gurney tactics gebruikt om te winnen?
quote:Op woensdag 19 december 2018 14:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zolang je nog bij tops kan maakt het niet zoveel uit allemaal
wim heeft hier nog een gifje van, komt wel als hij dit terugleest
Wat maakt dat nou uitquote:Op woensdag 19 december 2018 14:24 schreef skysherrif het volgende:
Gewoon zonde, had hier makkelijk 1 of 2 sets kunnen pakken.
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:26 schreef Kopiko het volgende:
Hopelijk heeft hij er wel van genoten.
Hij gooit max 23 per pijl ofzoquote:
Daar word ik boos omquote:Op woensdag 19 december 2018 14:45 schreef Szura het volgende:
Wel goed als ie de Nostradamus nog een 70- bezorgt
ohja die hebben we ook nogquote:Op woensdag 19 december 2018 14:45 schreef Szura het volgende:
Wel goed als ie de Nostradamus nog een 70- bezorgt
Die zou zo'n Olympische vlag moeten krijgen. Lekker neutraal.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
Jeffrey de Graaf is gewoon een anonieme krabbelaar waar niemand naar om zou kijken zonder vlaggetje.
Maar hij heeft toch wel eens vaker een prima niveau laten zien.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
Jeffrey de Graaf is gewoon een anonieme krabbelaar waar niemand naar om zou kijken zonder vlaggetje.
Wat vind je van mensen die de eerste 2 potten kijken en straks de tv uitzetten tot de avondsessie ?quote:Op woensdag 19 december 2018 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
Die moeten verbannen worden naar Urk.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen die de eerste 2 potten kijken en straks de tv uitzetten tot de avondsessie ?
http://www.dartsdatabase.(...)Stat=4#PlayerResultsquote:Op woensdag 19 december 2018 14:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch wel eens vaker een prima niveau laten zien.
Voor mijn gevoel kan ik van iedereen winnen en dus geef ik mezelf een goede kans.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
Daar kan ik niets mee.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen die de eerste 2 potten kijken en straks de tv uitzetten tot de avondsessie ?
sow!!!quote:Op woensdag 19 december 2018 14:49 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)a8/isolatietape.html zo koekoek
Wat zeggen ze dan behalve de scores? Lijkt me oersaai.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik luister via DARTS RADIO (lol).
Je hoort gewoon alles wat je normaliter op TV hoort.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat zeggen ze dan behalve de scores? Lijkt me oersaai.
Kijken via DARTS RADIO is lastig.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja leuk.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kijken via DARTS RADIO is lastig.
Bijnaamwaardigquote:Op woensdag 19 december 2018 14:55 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben te maken met een derdepijldarter
Prima te doen is dat. Wel jammer dat ze soms 3x achter elkaar het zelfde nummer doen in 3 achtereenvolgende breaks.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoiquote:Op woensdag 19 december 2018 14:55 schreef Lonaa het volgende:
Topic gevonden
Heimwee naar Ally Pally
Ik heb het aangepast toen ik zijn resultaten zag.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop mensen zijn de boot ingegaan bij Nostradamus met Malicdem en 'niemand'
Feyenoorder?quote:
Inderdaad, ondanks dat hij als een patatje staat te gooien is het ook zķ slecht weer nietquote:Op woensdag 19 december 2018 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoorder?
Neh, zijn naam schreeuwt om een heel andere voetbalclub als bijnaam.
EYELOOOOVEquote:Op woensdag 19 december 2018 14:59 schreef KennyPowers het volgende:
Tering elke kutreclame die er is nu
Jaquote:
Mijn carnavalsoutfit: de Baronquote:Op woensdag 19 december 2018 15:01 schreef MC-Morgan het volgende:
Dommelsch Dommelsch en nog eens Dommelsch
quote:Op woensdag 19 december 2018 15:08 schreef Szura het volgende:
Is jullie al opgevallen dat degene die de leg begint nu een groen balletje naast z'n naam heeft ipv rood
Ik moest ineens aan Lingo denken.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn autisme speelt op omdat er nu in plaats van rood een groene stip staat bij persoon die begonnen is aan de leg.
Sterkte bro.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn autisme speelt op omdat er nu in plaats van rood een groene stip staat bij persoon die begonnen is aan de leg.
Rood = racistischquote:Op woensdag 19 december 2018 15:08 schreef Szura het volgende:
Is jullie al opgevallen dat degene die de leg begint nu een groen balletje naast z'n naam heeft ipv rood
Ik ben nog steeds niet gewend aan die blauwe achtergrond achter het dartbordquote:Op woensdag 19 december 2018 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja ziequote:Op woensdag 19 december 2018 15:08 schreef Szura het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2018 15:08 schreef StephanL het volgende:
Hebben ze nu ook al weer de kleur van het stipje veranderdVan rood naar groen
Komt omdat het gisteren leek of de vlag van Japan er dubbel stondquote:Op woensdag 19 december 2018 15:08 schreef Szura het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2018 15:13 schreef Max23 het volgende:
BoogschutterGenot
afgekeken van Rooowbin
Aileen > Jeffrey?quote:Op woensdag 19 december 2018 15:13 schreef El-Stinho het volgende:
JACQUES, JEFFREY IS GEWOON EEN STOMME DARTER
Allemaal goede jongens.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het falen op de AO.
Das beter dan die 63 van set 1quote:Op woensdag 19 december 2018 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
De Graaf gooit 78 gemiddeld, haha.
Een 63 gemiddelde set van Jeffrey.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:21 schreef Grifte het volgende:
Ook weer thuis. Nog wat bijzonders gemist tot dusver?
Je zou bijna denken dat dat iets te maken heeft met die nieuwe opzet van eerste rondesquote:Op woensdag 19 december 2018 15:21 schreef bechirti het volgende:
jongens wat is dit niveau teringslecht. lijkt wel of het dit jaar extreem matig is
Je kijkt naar darts.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
die de Graaf ziet er ook een beetje dommig uit zeg
quote:Op woensdag 19 december 2018 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat dat iets te maken heeft met die nieuwe opzet van eerste rondes
Hij ziet er uit alsof hij door zijn moeder naar de zaal gebracht is.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doe je best lieve jongenquote:Op woensdag 19 december 2018 15:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij ziet er uit alsof hij door zijn moeder naar de zaal gebracht is.
doe maar weer gauw twee sets idd. meer dan genoeg voor dit soort prutsersquote:Op woensdag 19 december 2018 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat dat iets te maken heeft met die nieuwe opzet van eerste rondes
Hmm, vind hem er uitzien als een doorsnee Fok!-er, in hoeverre ik mij dat inbeeld.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hij ziet er uit alsof hij door zijn begeleider naar de zaal gebracht is.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij ziet er uit alsof hij door zijn moeder naar de zaal gebracht is.
Henderson stel ik me meer voor bij klaas.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij ziet er uit alsof hij door zijn begeleider naar de zaal gebracht is.
De Graaf is gedeeltelijk het gezicht wat ik mij voorstel bij dat van Klaas (weetalles).
Hahahaquote:Op woensdag 19 december 2018 15:26 schreef MC-Morgan het volgende:
Jeffrey gaat even flink schroeien in deze set.
Ik denk niet dat Klaas dik is.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Henderson stel ik me meer voor bij klaas.
KlaasVreetAlles?quote:Op woensdag 19 december 2018 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Klaas dik is.
Henderson mist iets hysterisch wat Klaas heeft, maar verder snap ik wel wat je bedoelt.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Henderson stel ik me meer voor bij klaas.
twitter:RitsdeBoer twitterde op woensdag 19-12-2018 om 15:29:28Ze willen niet graag verliezen van een vrouw. Maar hoe is het om te verliezen van een darter uit de Filipijnen??? #rtl7darts reageer retweet
Ze proberen een hype te creëren die er niet isquote:Op woensdag 19 december 2018 15:30 schreef Szura het volgende:
Op RTL moeten ze veel harder zijn voor die anonieme Nederlandse krabbelaars die er geen kut van bakken. Het lijkt Ziggo over Verstappen wel.
40-45 keerquote:Op woensdag 19 december 2018 15:31 schreef Tagliano het volgende:
De hoeveelste keer is dat nou al dat dat dametje in beeld wordt gebracht
#viesslechtquote:Op woensdag 19 december 2018 15:34 schreef KennyPowers het volgende:
BDO
2013: First round (lost to Jan Dekker 2–3)
2014: First round (lost to Martin Atkins 0–3)
2015: First round (lost to Brian Dawson 0–3)
2016: First round (lost to Richard Veenstra 2–3)
PDC
2017: First round (lost to Jelle Klaasen 1–3)
2019: First round (lost to Noel Malicdem 2–3)
Kan er beter mee stoppen.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:34 schreef KennyPowers het volgende:
BDO
2013: First round (lost to Jan Dekker 2–3)
2014: First round (lost to Martin Atkins 0–3)
2015: First round (lost to Brian Dawson 0–3)
2016: First round (lost to Richard Veenstra 2–3)
PDC
2017: First round (lost to Jelle Klaasen 1–3)
2019: First round (lost to Noel Malicdem 2–3)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |