Alweer een nieuwe entry vriendenquote:Op woensdag 19 december 2018 15:24 schreef Gehenna het volgende:
"man, vet 'weird' ook gewoon, weet je wel"
[ afbeelding ]
Deed het wederomquote:Op woensdag 19 december 2018 15:20 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben ook niet echt fan van deze dj
Another Morning Stoner klonk goed!
Naja, er vallen geen gaten tussen de nummers hoor, alles achter elkaar.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:39 schreef Handleiding het volgende:
"Ik let op de tijd" nee je praat nog steeds teveel.
dat had ik vanmorgen bij Ikon van Utopia ook....quote:Op woensdag 19 december 2018 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Elke keer dat je hoopt dat het af is komt er weer een nieuw stukje ellende
Ik vind ook niet alle nummers mooi hoor, maar ik vind juist die afwisseling leuk. van de Dead Kennedies via Lady Gaga naar Fela Kutiquote:Op woensdag 19 december 2018 15:51 schreef Slobeend het volgende:
Wat ik altijd het nadeel aan deze lijst vind is dat indie en popnummers worden afgewisseld met harde nummers. Ik heb, met alle respect, een behoorlijke hekel aan metal, hardrock en punk. Ik snap dat het er in staat en hoort hier ook in maar toch moet ik de Snob uit eigen bestwil vaak uit zetten. Einde klacht.
Ja punk kan ik nog wel hebben, maar bij dat hele zware metal haak ik af.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind ook niet alle nummers mooi hoor, maar ik vind juist die afwisseling leuk. van de Dead Kennedies via Lady Gaga naar Fela Kuti
Je moet ook gewoon geen hele genres kut vindenquote:Op woensdag 19 december 2018 15:51 schreef Slobeend het volgende:
Wat ik altijd het nadeel aan deze lijst vind is dat indie en popnummers worden afgewisseld met harde nummers. Ik heb, met alle respect, een behoorlijke hekel aan metal, hardrock en punk. Ik snap dat het er in staat en hoort hier ook in maar toch moet ik de Snob uit eigen bestwil vaak uit zetten. Einde klacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |