Maar dit is wel veruit de beste DJ.quote:Op donderdag 20 december 2018 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
"Hüsker Dü komen niet uit Duitsland, zou je denken."
Nee, waarom zouden ze uit Duitsland komen? Het betekent 'herinner je je' in het Noors
Goed bezig DJ!
Wie was die wannabe Henk Westbroek vanmiddag die door alle nummer heen aan het lullen was?quote:Op donderdag 20 december 2018 18:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar dit is wel veruit de beste DJ.
Geen idee, niet gehoord. DJ Ratz waarschijnlijk?quote:Op donderdag 20 december 2018 18:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wie was die wannabe Henk Westbroek vanmiddag die door alle nummer heen aan het lullen was?Dat was niet fraai
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 20 december 2018 18:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar dit is wel veruit de beste DJ.
Staat Starless alweer niet meer in de keuzelijst? Vaag.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:18 schreef Gehenna het volgende:
Ik kom binnen met Starless![]()
Dit stond een paar jaar terug nog in de top
Gelukkig niet in dit geval, maar wel vreemd ja.quote:Op donderdag 20 december 2018 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat Starless alweer niet meer in de keuzelijst? Vaag.
Ja, maar die wordt tegenwoordig zo vaak aangehaald dat die een beetje aan kracht begint te verliezen voor mij.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekker uurtje zeg!
Nummer van Cohen kent een van de mooiste zinnen ooit. "There's a crack in everything. That's where the light gets in."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |