Dat is ook zo'n geweldenaar. Man man man.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deels mee eens andere kant dan zitten wij weer met die andere gozer in de basis.
Nieuwkoop.
Onbekend. Je gaat er eerder verlies dan winst op maken. Maar dat zijn we gewend.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat zouden die gekken bij Fiorentina er voor neer willen leggen?
Karsdorp hurenquote:Op woensdag 19 december 2018 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deels mee eens andere kant dan zitten wij weer met die andere gozer in de basis.
Nieuwkoop.
Ik vraag me af of ze het aandurven hem centraal op te stellen. Als back vind ik hem al heel onrustig en verdedigend totaal niet stabielquote:Op woensdag 19 december 2018 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Liever niet, zijn blessuregevoeligheid is kut maar hij is wel een van de weinige verdedigers met perspectief. Daarnaast is hij ook inzetbaar voor de centrale verdediger.
Er moet wel een nieuwe rechtsback komen, en wat mij betreft mogen ze dan gewoon Janmaat terughalen (oude spelers terughalen jeuj!). Dan kunnen we st Juste in het centrum stallen.
En dan met Nieuwkoop en Van Beek als enige opties op rcv en rechtsback volgend seizoen ingaan?quote:Op woensdag 19 december 2018 15:11 schreef Maastoren het volgende:
St. Juste schijnt in de belangstelling te staan van Fiorentina. Ik zeg verkopen. Heeft altijd pijntjes en heeft zich totaal niet ontwikkeld sinds zijn komst. Gaat 'm niet worden denk ik.
Eigenlijk hebben we wel 4 nieuwe verdedigers nodig.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
En dan met Nieuwkoop en Van Beek als enige opties op rcv en rechtsback volgend seizoen ingaan?
Ik mag toch hopen dat er wordt doorgeselecteerd ja.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we wel 4 nieuwe verdedigers nodig.
Hopelijk gaat er komende zomer eindelijk worden doorgeselecteerd.
Nieuwkoop/Malacia/Verdonk/Botteghin en Van Der Heijden zijn niet goed genoeg voor de basis of worden te oud.
Van Beek is leuk voor de bank. Hapsie is het maar de vraag hoe hij terugkomt na z'n blessure. St. Juste heb je eigenlijk ook niks aan want die heeft altijd wat. We hebben ook geen euro te besteden dus dat komt helemaal goed.
We hebben Orejuela nog in aanbieding. Gratis af te halen in Amsterdam.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Liever niet, zijn blessuregevoeligheid is kut maar hij is wel een van de weinige verdedigers met perspectief. Daarnaast is hij ook inzetbaar voor de centrale verdediger.
Er moet wel een nieuwe rechtsback komen, en wat mij betreft mogen ze dan gewoon Janmaat terughalen (oude spelers terughalen jeuj!). Dan kunnen we st Juste in het centrum stallen.
Verstand op 0 en met een rotgang naar voren rennen is inderdaad wel de instelling die al onze backs hebben (op Haps na; die doet ook daadwerkelijk iets met de bal).quote:Op woensdag 19 december 2018 15:29 schreef Caland het volgende:
Ik zou het nu al aandurven met Geertruida in het centrum. Groot talent en verstandige jongen die ver gaat komen
St Juste is positioneel veel te matig om ooit nog in het centrum te zetten, laat hem maar lekker draven als hij een keer niet geblesseerd is
Ja, maar....ja, maar.....Geertruida is te klein!!!!quote:Op woensdag 19 december 2018 15:29 schreef Caland het volgende:
Ik zou het nu al aandurven met Geertruida in het centrum. Groot talent en verstandige jongen die ver gaat komen
St Juste is positioneel veel te matig om ooit nog in het centrum te zetten, laat hem maar lekker draven als hij een keer niet geblesseerd is
Maar Timmmmm heeft op basis van een invalbeurt gezien dat Geertuida er niets van kan.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:29 schreef Caland het volgende:
Maar Caland heeft op basis van een invalbeurt gezien dat Geertruida een verstandige jongen is die ver gaat komen.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Timmmmm heeft op basis van een invalbeurt gezien dat Geertuida er niets van kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Caland staat vast bij elke training dus ik accepteer zijn oordeelquote:Op woensdag 19 december 2018 15:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Timmmmm heeft op basis van een invalbeurt gezien dat Geertuida er niets van kan.
Nu nog normaal voetbal laten zien bij het eerstequote:Op woensdag 19 december 2018 16:31 schreef Caland het volgende:
GROOT
STERK
NEGER
Ik zie dus genoeg potentie
Gio noemt hem ook iedere keerquote:Op woensdag 19 december 2018 16:31 schreef Caland het volgende:
GROOT
STERK
NEGER
Ik zie dus genoeg potentie
quote:Jeremiah St. Juste werd door Feyenoord overgenomen van SC Heerenveen, maar hij mag niet op zijn favoriete positie spelen. Desondanks staat hij nu in de belangstelling van Fiorentina.
quote:Op woensdag 19 december 2018 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]Dat is René..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Yassin Ayoub en zijn zaakwaarnemer hebben woensdag een gesprek met Feyenoord gehad over de situatie van de middenvelder bij de club. Dit schrijft RTV Rijnmond. De middenvelder komt dit seizoen weinig aan voetballen toe in de Kuip.
De 24-jarige Ayoub maakte afgelopen zomer transfervrij de overstap van FC Utrecht naar Feyenoord. Tot dusver kwam de middenvelder acht keer in actie in de Eredivisie. Hierin maakte hij een doelpunt en gaf hij twee assists. Momenteel is Ayoub geblesseerd.
Ik weet niet wat er intern is gebeurd natuurlijk, maar als hij er niet mee om kan gaan dat hij moet blijven strijden om een basisplek, ben je mijns inziens niet geschikt voor een club als Feyenoord.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Snap wel dat ie het irritant vond dat hij aan het begin van het seizoen geen kansen kreeg toen het niet liep en hij een paar keer goed inviel, maar verder? Met welke gedachte kwam hij dan naar de Kuip? Met het idee dat hij gelijk het mannetje zou zijn?
Sinds die eerste weken voorbij zijn draait het middenveld prima zonder hem, muv zondag en toen was ie geblesseerd. Verder viel hij de laatste maanden vaak slecht in.
Hij komt dus nietquote:Vandaag heeft Pellè zijn contract bij Shandong verlengd, zo melden diverse Italiaanse media. Het zou gaan om een verbintenis tot medio 2020; hij zou er nu 15 miljoen euro per jaar (!) krijgen. Dertig miljoen in totaal, dus.
Met zijn jaarsalaris is hij veruit de best betaalde Italiaanse profvoetballer. Gianluigi Donnarumma (AC Milan), Marco Verratti (PSG, beideniljoen), en Jorginho (Chelsea, 5 miljoen) volgen op gepaste afstand.
15M per jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |