abonnement Unibet Coolblue
pi_183825950
Men overdrijft weer schromelijk.
  woensdag 19 december 2018 @ 12:15:00 #52
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183826051
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:43 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel gelijk, dat is gewoon frustratie. Want pijn doet het altijd nog.
Klopt, mij ook. Maar jongens als Vilhena en Toornstra zijn echt het probleem niet, die zetten zich al jaren keihard in voor de club, en hebben tevens een grote bijdrage geleverd aan successen van de afgelopen jaren. Ook jongens als Malacia en Vente waren frustrerend slecht zondag, maar ik dacht ook wel van 'wie moet daar anders staan?'.

Ik denk ook echt dat we van een groot deel van de 'schuldigen' de naam helemaal niet zo goed weten. Die zitten in de RvC, de scouting en de jeugdopleiding te rotten.
Makkelijk tweede.
  woensdag 19 december 2018 @ 12:49:36 #53
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183826508
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 12:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Klopt, mij ook. Maar jongens als Vilhena en Toornstra zijn echt het probleem niet, die zetten zich al jaren keihard in voor de club, en hebben tevens een grote bijdrage geleverd aan successen van de afgelopen jaren. Ook jongens als Malacia en Vente waren frustrerend slecht zondag, maar ik dacht ook wel van 'wie moet daar anders staan?'.

Ik denk ook echt dat we van een groot deel van de 'schuldigen' de naam helemaal niet zo goed weten. Die zitten in de RvC, de scouting en de jeugdopleiding te rotten.
Feyenoord moet even a la Rob Jetten de koppen bij elkaar steken en een plan maken voor waar ze de komende jaren naartoe willen werken en vooral hoe ze dat denken te bereiken. Het is echt wel mogelijk om weer aan te haken bij Ajax/PSV, maar dan moet je nu niet te lang aan blijven modderen. Jeugd, ontwikkeling en gericht scoutings- en aankoopbeleid zijn daar belangrijke aspecten van denk ik.
pi_183826770
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 12:49 schreef fetX het volgende:

[..]

Feyenoord moet even a la Rob Jetten de koppen bij elkaar steken en een plan maken voor waar ze de komende jaren naartoe willen werken en vooral hoe ze dat denken te bereiken. Het is echt wel mogelijk om weer aan te haken bij Ajax/PSV, maar dan moet je nu niet te lang aan blijven modderen. Jeugd, ontwikkeling en gericht scoutings- en aankoopbeleid zijn daar belangrijke aspecten van denk ik.
Maar dan ga je er vanuit dat er nu geen plan is.
  Forum Admin woensdag 19 december 2018 @ 13:07:12 #55
35723 crew  GGMM
pi_183826798
Lanstitel
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 19 december 2018 @ 13:24:08 #56
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183827119
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Maar dan ga je er vanuit dat er nu geen plan is.
Klopt.
  woensdag 19 december 2018 @ 13:41:23 #57
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183827467
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:24 schreef fetX het volgende:

[..]

Klopt.
Wel, zelf blijven zitten en niet ontslagen worden.
Makkelijk tweede.
  woensdag 19 december 2018 @ 14:27:17 #58
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183828380
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:24 schreef fetX het volgende:

[..]

Klopt.
En áls er een plan is is het een slecht plan zonder visie of wordt het niet goed uitgevoerd
  woensdag 19 december 2018 @ 14:31:07 #59
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183828464
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Wel, zelf blijven zitten en niet ontslagen worden.
Dan doen ze het uitstekend. :)
  woensdag 19 december 2018 @ 14:31:58 #60
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183828486
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

En áls er een plan is is het een slecht plan zonder visie of wordt het niet goed uitgevoerd
Ik zou het niet weten, maar ga er stiekem vanuit dat er geen plan is.

Misschien is er wel een briljant plan en wordt dat op de achtergrond tot in de puntjes uitgevoerd, maar ik weet bijna zeker van niet.
  woensdag 19 december 2018 @ 14:34:23 #61
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183828561
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:31 schreef fetX het volgende:

[..]

Dan doen ze het uitstekend. :)
Klopt, met name de scouting levert op dat vlak puik werk. Lekker op zondagavond Studio Sport kijken en af en toe een DVD'tje sturen van een willekeurige buitenlandse speler, en dan is het helemaal mooi :)
Makkelijk tweede.
  woensdag 19 december 2018 @ 14:36:08 #62
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183828592
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Klopt, met name de scouting levert op dat vlak puik werk. Lekker op zondagavond Studio Sport kijken en af en toe een DVD'tje sturen van een willekeurige buitenlandse speler, en dan is het helemaal mooi :)
Misschien moeten we Tom Egbers als uithangbord nemen.
  woensdag 19 december 2018 @ 14:41:21 #63
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183828674
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:36 schreef fetX het volgende:

[..]

Misschien moeten we Tom Egbers als uithangbord nemen.
Zeker, en een samenwerking aangaan met Knorr. Een lekker bordje wereldmaaltijd op schoot tijdens het kijken van de DVD'tjes en Studio Sport.

En als Data-Analist nemen ze iemand aan die alle seizoensgidsen van VI doorbladert.
Makkelijk tweede.
  woensdag 19 december 2018 @ 14:43:57 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183828725
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Zeker, en een samenwerking aangaan met Knorr. Een lekker bordje wereldmaaltijd op schoot tijdens het kijken van de DVD'tjes en Studio Sport.

En als Data-Analist nemen ze iemand aan die alle seizoensgidsen van VI doorbladert.
ze hebben toch net de jeugdopleiding chef eruit geknikkerd, wie is zijn opvolger?
  woensdag 19 december 2018 @ 14:45:09 #65
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183828751
Het ergste is dat ik dat echt voor mij zie bij Feyenoord, een data-analist die thuis een boekenkast heeft met allemaal seizoensgidsen van VI, en verder DVD'tjes met seizoensoverzichten van verschillende Eredivisieclubs en opgenomen uitzendingen van Studio Sport.
Makkelijk tweede.
pi_183828771
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze hebben toch net de jeugdopleiding chef eruit geknikkerd, wie is zijn opvolger?
Denk dat Brard weer wordt aangesteld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183828791
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:31 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, maar ga er stiekem vanuit dat er geen plan is.

Misschien is er wel een briljant plan en wordt dat op de achtergrond tot in de puntjes uitgevoerd, maar ik weet bijna zeker van niet.
Nja, er is natuurlijk wel veel gebeurd, en dat moet de komende jaren wel zijn vruchten af gaan werpen.
- We zijn begonnen met de financiele huishouding weer eens een beetje op orde te krijgen
- We hebben een nieuw trainingscomplex neergezet
- Varkenoord wordt vernieuwd.

En qua scouting hebben ze de afgelopen jaren vooral redelijk veel op safe willen scouten, dus 'gearriveerde spelers' die qua hun topniveau wel een versterking zijn, maar niet zullen doorgroeien naar een echte hoge transferwaarde (Toornstra, Botteghin, Van Der Heijden etc). Het idee daarachter zou moeten zijn dat je niet zo vaak door de ondergrens zakt.

Verder lijkt het me het idee/beleid dat door de selectie aan te vullen met jeugdspelers, deze talentjes door een steady weerstand op trainingen op een gegeven moment worden dan die aankopen. Die doorstroming valt alleen een beetje tegen. Of het nu komt door de voorzichtige instelling van Gio of door de tegenvallende kwaliteiten van die jeugdspelers wil ik dan nog wel in het midden laten.

Verder is er natuurlijk ook wel het een en ander geprobeerd om spelers aan te trekken met een flinke groeipotentie, maar dat heeft nog niet echt veel vruchten afgeworpen (Hermann, Gustafson, Singh etc.). Dat lijkt me enerzijds slecht gescout, anderzijds zijn de gokjes die wij nemen ook dermate goedkoop, dat het ook wel onwaarschijnlijker is om daadwerkelijk de jackpot binnen te halen. De spelers met echt veel potentie zijn of veel duurder, of al veel eerder weggeplukt door de grotere clubs.

Het voornaamste wat er mijn inziens de laatste paar jaar echt ontbrak, is het verhuren van spelers waarvan je echt hoge verwachtingen hebt. Je kunt wel jaar-in-jaar-uit blijven huilen dat je zo graag in de Jupiler League had gespeeld, maar je kunt daar wel prima spelers stallen bij anders clubs. Dat lijkt me dan een logische tussentijdse oplossing, en dan hoef je qua jeugdontwikkeling echt niet zo ver achter te blijven op Ajax en PSV.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 19 december 2018 @ 14:59:43 #68
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183829038
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:47 schreef ace_eleven het volgende:

Nja, er is natuurlijk wel veel gebeurd, en dat moet de komende jaren wel zijn vruchten af gaan werpen.
- We zijn begonnen met de financiele huishouding weer eens een beetje op orde te krijgen
- We hebben een nieuw trainingscomplex neergezet
- Varkenoord wordt vernieuwd.
Zeker. Dat zijn mijns inziens goede zetten geweest. De nadruk moet meer en meer gaan liggen op de jeugd.

quote:
En qua scouting hebben ze de afgelopen jaren vooral redelijk veel op safe willen scouten, dus 'gearriveerde spelers' die qua hun topniveau wel een versterking zijn, maar niet zullen doorgroeien naar een echte hoge transferwaarde (Toornstra, Botteghin, Van Der Heijden etc). Het idee daarachter zou moeten zijn dat je niet zo vaak door de ondergrens zakt.
Dit beleid snapte ik toen we in moeilijkheden zaten en daar net uitkwamen, maar inmiddels is ook vaak genoeg aangetoond dat we door de ondergrens blijven zakken. Zowel met deze spelers als onder Gio. Ik vind dat we moeten doorselecteren, regelmatiger jeugd inpassen en echt gericht aankopen gaan doen. Ik haal liever 2 echt goede spelers en geef daar al het geld aan uit dan 6 Toornstra's. Om maar iets te noemen. Ik weet overigens ook wel dat het gemakkelijker gezegd dan gedaan is.

Van Geel lijkt me hiervoor niet de juiste man op de juiste plek.

quote:
Verder is er natuurlijk ook wel het een en ander geprobeerd om spelers aan te trekken met een flinke groeipotentie, maar dat heeft nog niet echt veel vruchten afgeworpen (Hermann, Gustafson, Singh etc.). Dat lijkt me enerzijds slecht gescout, anderzijds zijn de gokjes die wij nemen ook dermate goedkoop, dat het ook wel onwaarschijnlijker is om daadwerkelijk de jackpot binnen te halen. De spelers met echt veel potentie zijn of veel duurder, of al veel eerder weggeplukt door de grotere clubs.
Eerst geld genereren door eigen jeugd zodat je daarna steeds meer deze gokjes kunt nemen. En dan zou ik inderdaad proberen een segment hoger te gaan zitten.

quote:
Het voornaamste wat er mijn inziens de laatste paar jaar echt ontbrak, is het verhuren van spelers waarvan je echt hoge verwachtingen hebt. Je kunt wel jaar-in-jaar-uit blijven huilen dat je zo graag in de Jupiler League had gespeeld, maar je kunt daar wel prima spelers stallen bij anders clubs. Dat lijkt me dan een logische tussentijdse oplossing, en dan hoef je qua jeugdontwikkeling echt niet zo ver achter te blijven op Ajax en PSV.
Met name het niet instromen in de voetbalpiramide is echt een enorme blunder geweest. Net als dat ik het heel bijzonder vind dat het nieuwe stadion zo achterlijk lang duurt.
  woensdag 19 december 2018 @ 15:03:06 #69
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183829098
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Denk dat Brard weer wordt aangesteld.
Dat zou wel een goede zet zijn. Die Moniz wordt ook genoemd, maar buiten zijn explosieve karakter en dat hij het goed gedaan heeft bij Trencin weet ik niet zoveel van hem.
pi_183829161
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 15:03 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat zou wel een goede zet zijn. Die Moniz wordt ook genoemd, maar buiten zijn explosieve karakter en dat hij het goed gedaan heeft bij Trencin weet ik niet zoveel van hem.
Letterlijk overal vrij snel uitgekotst.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 19 december 2018 @ 15:09:18 #71
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183829202
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 15:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Letterlijk overal vrij snel uitgekotst.
Dat lijkt me een goede reden om hem niet te nemen dan :7
pi_183829238
St. Juste schijnt in de belangstelling te staan van Fiorentina. Ik zeg verkopen. Heeft altijd pijntjes en heeft zich totaal niet ontwikkeld sinds zijn komst. Gaat 'm niet worden denk ik.
  woensdag 19 december 2018 @ 15:12:53 #73
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183829261
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 15:11 schreef Maastoren het volgende:
St. Juste schijnt in de belangstelling te staan van Fiorentina. Ik zeg verkopen. Heeft altijd pijntjes en heeft zich totaal niet ontwikkeld sinds zijn komst. Gaat 'm niet worden denk ik.
Wat zouden die gekken bij Fiorentina er voor neer willen leggen?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 19 december 2018 @ 15:14:53 #74
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183829312
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 15:11 schreef Maastoren het volgende:
St. Juste schijnt in de belangstelling te staan van Fiorentina. Ik zeg verkopen. Heeft altijd pijntjes en heeft zich totaal niet ontwikkeld sinds zijn komst. Gaat 'm niet worden denk ik.
Deels mee eens andere kant dan zitten wij weer met die andere gozer in de basis.

Nieuwkoop.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 19 december 2018 @ 15:17:35 #75
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183829378
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 15:11 schreef Maastoren het volgende:
St. Juste schijnt in de belangstelling te staan van Fiorentina. Ik zeg verkopen. Heeft altijd pijntjes en heeft zich totaal niet ontwikkeld sinds zijn komst. Gaat 'm niet worden denk ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 15:11 schreef Maastoren het volgende:
St. Juste schijnt in de belangstelling te staan van Fiorentina. Ik zeg verkopen. Heeft altijd pijntjes en heeft zich totaal niet ontwikkeld sinds zijn komst. Gaat 'm niet worden denk ik.
Liever niet, zijn blessuregevoeligheid is kut maar hij is wel een van de weinige verdedigers met perspectief. Daarnaast is hij ook inzetbaar voor de centrale verdediger.

Er moet wel een nieuwe rechtsback komen, en wat mij betreft mogen ze dan gewoon Janmaat terughalen (oude spelers terughalen jeuj!). Dan kunnen we st Juste in het centrum stallen.
Makkelijk tweede.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')