Had mijn ex-man als tweede naam bedachtquote:Op vrijdag 21 december 2018 10:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Benz als jongensnaam gebruikt wordt.
Onze poes heet dus Benz haha. Het is wel een vrouwtje, dus dat klopt ook al niet echt.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Had mijn ex-man als tweede naam bedacht![]()
Werd hem niet.
Wel een stoere naamquote:Op vrijdag 21 december 2018 10:52 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Onze poes heet dus Benz haha. Het is wel een vrouwtje, dus dat klopt ook al niet echt.
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/benzquote:Op vrijdag 21 december 2018 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
Er lopen ook genoeg bentleys, chevy's en diesels rond, dus benzen zuilen er ook wel zijn.
Zelda.? Ik hou zo van die naam. Ook uit sabrina the teenage witch 😏quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:15 schreef vencodark het volgende:
Onze dochter heeft de naam van een zeer bekend spel van de Nintendo.
Als ik die dan voor het eerst vertelde krijg je heus wel die vraag of we fan zijn van dat spel maar meer niet eigenlijk. Die associatie is al gauw vergeten denk ik.
Jij weet heus wel wat ik bedoel mevrouw!quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je sonic met Nintendo associeert gaat er ergens iets mis
Bedoelde uiteraard te zeggen dat net zoals ik bij sonic altijd dat poppetje voor me zag. Ik me kan voorstellen dat mensen dat bij z**da ook hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij mijn zoon en schoondochter hebben de katten namen van hun favoriete Moto GP en F1 coureurs, mijn kleinzoon heeft gewoon een heel Hollandse top 10 naamquote:Op vrijdag 21 december 2018 10:13 schreef Adrian4 het volgende:
Ik krijg bij de naam van de jongste vaak de vraag of we formule 1 fan zijn (Hij heeft de zelfde voornaam als Hamilton).
Uh, nee.
Het merk Mercedes is zels genoemd naar de dochter van... het was dus eerst een meisjesnaam en werd daardoor een automerk.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wel een stoere naam![]()
Mercedes kan overigens prima voor een meisje, zo eentje hebben wij er ook rondlopen op school.
Bron: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benzquote:Mercedes komt voort uit Daimler, een Duits automerk, opgericht door Gottlieb Daimler, die tussen 1886 en 1903 auto's bouwde. Daarna bleef de Daimler Motoren Gesellschaft wel bestaan, maar produceerde haar auto's onder de merknaam Mercedes. De naam hiervan is geïnspireerd door Mercédès Jellinek, de dochter van de Oostenrijks-Hongaarse consul Emil Jellinek, een van de eerste grote klanten van DMG die in 1900 zesendertig auto's bestelde met een gezamenlijke waarde van 550.000 Duitse Marken.
Onze hond heet natuurlijk zo en ik woon echt in zo'n raar gebied waar niemand het kentquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:15 schreef vencodark het volgende:
Onze dochter heeft de naam van een zeer bekend spel van de Nintendo.
Als ik die dan voor het eerst vertelde krijg je heus wel die vraag of we fan zijn van dat spel maar meer niet eigenlijk. Die associatie is al gauw vergeten denk ik.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:48 schreef Sisu het volgende:
[..]
Zelda.? Ik hou zo van die naam. Ook uit sabrina the teenage witch 😏
Sonic is van Sega mensen! Sega was zo gaaf in 95 <3
Nintendo Wii;quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hij ligt hier (iets andere uitvoeringquote:
Ben jij mijn buren? 😇quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee hij ligt hier (iets andere uitvoering)
mmmm ik denk t niet, mijn buren weten dat nietquote:Op vrijdag 21 december 2018 22:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben jij mijn buren? 😇
Die hebben em ook in een andere uitvoering
Haha. Wij wel. Wij lenen elkaars Wii spellen soms.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmm ik denk t niet, mijn buren weten dat niet
Dat is toch om te huilenquote:Op maandag 24 december 2018 23:52 schreef rena het volgende:
Nu een op de welbekende FB pagina; D.j.ielayla
Als dat kind het niveau heeft van haar ouders, dan heeft ze het schrijven van die naam pas geleerd in groep 7.quote:Op maandag 24 december 2018 23:52 schreef rena het volgende:
Nu een op de welbekende FB pagina; D.j.ielayla
Nou ja, als ze het tot die tijd fout schrijft kan het nooit echt opvallen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 06:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als dat kind het niveau heeft van haar ouders, dan heeft ze het schrijven van die naam pas geleerd in groep 7.
Da's ook weer waarquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, als ze het tot die tijd fout schrijft kan het nooit echt opvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |