terwijl het je maxi isquote:
quote:Op donderdag 20 december 2018 20:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die in 1998 een hond had die Bram heette en later (lees: 2013 ofzo) haar zoontje ook zo noemde.
Dat vind ik minstens opvallend.
Ik ken een Oskar. Moest even wennen aan de spelling maar vind het nu wel mooiquote:
Oscar en Oskar vind ik beide mooi, maar met de eerste spelling is de kans groter dat het meestal meteen goed gespeld wordt. En in ons geval past de eerste spellingswijze beter bij zijn 2e naam.quote:Op vrijdag 21 december 2018 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken een Oskar. Moest even wennen aan de spelling maar vind het nu wel mooi![]()
Ik las hier de naam Boris en dacht, dat is best een leuke naam om zelf op de lijst te zetten. Een paar uur later probeer ik op de naam te komen van het kindje van een vriendin die 2 weken geleden is bevallen. Verrek...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dorcas is de naam van een hulporganisatie, met oa kringloopwinkels en voedselbanken... Het zou ook niet mijn keuze zijn, nee.quote:Op vrijdag 21 december 2018 03:43 schreef Sisu het volgende:
Doris is leuk ja.
Hier is ook een meisje geboren.
Dor.k.as.
Niet mijn smaak
Welpjes naam stond ook op de LOTR-lijst die je me gestuurd had!quote:Op donderdag 20 december 2018 21:54 schreef CassElliot het volgende:
Prachtige naam ja, Aurora![]()
En jaaa LOTR-namen. De dwergennamen ook, Gloín bijvoorbeeldZo jammer dat dat in het Nederlands (net als de meeste LOTR-namen) echt totaal niet tot z’n recht komt
Ha, ze heette de kat van mijn oma vroegerquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:39 schreef vencodark het volgende:
Maakt niks uit want dat mag je zelf weten.![]()
Ik zou alleen mijn dochter geen Moortje noemen.
Onze allereerste kat ookquote:Op vrijdag 21 december 2018 10:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ha, ze heette de kat van mijn oma vroeger![]()
Hier een soort van vernoeming (maar ook uiteraard omdat we het een mooie naam vinden) naar mijn allerliefste juf van vroeger op de basisschool. Ik heb daar zoveel fijne herinneringen aan. Ik hoop dat Noor ook zo'n fijne juf gaat krijgen
quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:25 schreef lunapuella het volgende:
Mijn man zei bij een van onze eerste dates dat hij zijn eerstgeboren zoon Abubakari Yakubu wilde noemen.Nu heet de kat zo.
Ik heb ooit een Sonic in de klas gehad. Die asociatie was er vrijwel altijd.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:15 schreef vencodark het volgende:
Onze dochter heeft de naam van een zeer bekend spel van de Nintendo.
Als ik die dan voor het eerst vertelde krijg je heus wel die vraag of we fan zijn van dat spel maar meer niet eigenlijk. Die associatie is al gauw vergeten denk ik.
als je sonic met Nintendo associeert gaat er ergens iets misquote:Op vrijdag 21 december 2018 10:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Sonic in de klas gehad. Die asociatie was er vrijwel altijd.
Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Benz als jongensnaam gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:39 schreef DonnaRush het volgende:
Onze dieren zijn allemaal 'vernoemd' naar Mercedes gerelateerde types/namen.
Best raar als je dan ineens een baby met de naam Vito ziet.
Ik ga mis 😫quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je sonic met Nintendo associeert gaat er ergens iets mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |