Uh, TS moet volgens mij helemaal niks. En als ik hem was geweest dan zou ik dit bij de rechter uitvechten tot het bittere eind.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:23 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het is nu al je 2e keer "punt uit klaar"
Maar het gaat er niet anders van worden.. TS heeft schade veroorzaakt en moet die vergoeden..
Een geparkeerde auto is geen verkeersdeelnemer.. Of ie fout geparkeerd staat doet niet ter zake..quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:17 schreef Nismo91 het volgende:
Heb je een aansprakelijkheidsverzekering ?
Automobilist is niet aansprakelijk als hij veilig buiten het verkeer tot stilstand is gekomen, als ik jouw verhaal lees dan is dit Niet het geval want hij is niet buiten het verkeer tot stilstand gekomen (een fietspad is ook verkeer, en parkeerplaats bijvoorbeeld niet)
Volgens jou niet nee.. volgens de wet wel..quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:24 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Uh, TS moet volgens mij helemaal niks. En als ik hem was geweest dan zou ik dit bij de rechter uitvechten tot het bittere eind.
En volgens de wet behoor je je auto ook niet te parkeren op een fietspad en zou je daar een boete voor moeten krijgen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:27 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Volgens jou niet nee.. volgens de wet wel..
Nou, als ik TS was geweest zou ik echt niet betaald hebben hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:27 schreef Zolderkamer het volgende:
En met jouw tip gaat het TS nog veel meer kosten als die kras..
Maar een evt boete doet niet ter zake..quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:32 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
En volgens de wet behoor je je auto ook niet te parkeren op een fietspad en zou je daar een boete voor moeten krijgen.
[..]
Nou, als ik TS was geweest zou ik echt niet betaald hebben hoor.
Maar goed...ik hoop maar dat TS een goede verzekering heeft. Misschien dat het dan nog allemaal wel meevalt.
En dan zn fiets kwijt?quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:37 schreef Samuel24 het volgende:
TS had eigenlijk gewoon snel moeten wegrennen. Zonder zijn gegevens had die vent niks kunnen doen.
Een tweedehands fiets kopen is goedkoper dan die domme gras op de auto. En trouwens....ik weet niet hoe erg de fiets van TS beschadigd was want anders had hij ook gewoon vlug weg kunnen fietsen en dan hoeft hij ook geen nieuwe fiets te kopen.quote:
Er groeit geen gras op een auto als je er met een fiets tegen rijd..quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:40 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Een tweedehands fiets kopen is goedkoper dan die domme gras op de auto. En trouwens....ik weet niet hoe erg de fiets van TS beschadigd was want anders had hij ook gewoon vlug weg kunnen fietsen en dan hoeft hij ook geen nieuwe fiets te kopen.
Ik had dat echt gedaan.
Daaaag
Lekker boeiend verder. Ik bedoelde Krasquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Er groeit geen gras op een auto als je er met een fiets tegen rijd..
joe doei !
Ooh bedoelde je dat..quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:44 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Lekker boeiend verder. Ik bedoelde Kras
TS was op de fiets. En dit was geen ongeluk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ooh bedoelde je dat..
Trouwens volgens mij is het een misdrijf als je doorrijd na een ongeluk
succes met stil staan op de snelweg.quote:Op dinsdag 18 december 2018 08:50 schreef Inbox het volgende:
[..]
Meneer mocht gewoon bellen, want meneer stond stil. Daar kan dus geen bon voor worden uitgedeeld.
Net zoals jij je ook aan de regel moest houden toen je op de busbaan reed?quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:16 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dat dat ook gewoon de regel is en automobilisten zich daar aan moeten houden klaar punt uit.
Onzin er is geen letsel nodig om een ongeluk te hebben of te veroorzaken..quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:34 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
TS was op de fiets. En dit was geen ongeluk.
Een ongeluk is als mensen gewond raken weetje wel.Niet als je een kras heb gemaakt op andermans auto. Bovendien denk ik dat TS meer lichamelijke schade heeft geleden dan die automobilist omdat die lekker in zijn auto zat te bellen terwijl TS met zijn fiets vol op die auto is geknald. Just saying.
Daaaag.
Waar slaat deze reactie op?quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
succes met stil staan op de snelweg.
dat is nu al een jaar geleden. En dit is echt een hele andere situatie hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Net zoals jij je ook aan de regel moest houden toen je op de busbaan reed?
WGR / Zeer forse boete gekregen.
Beetje bijzonder, daar had je allerlei redenen waarom de wet niet voor jou gold.
Is off-topic maar ik vind het irritant hoe jij met twee maten meet.
Zeker wel, als jij je auto half buiten een parkeervak zet en er knalt iemand tegenaan ben jij fout, net als dat je parkeert vlak voor een kruispunt. Niet zomaar dingen roepen waar je niks vanaf weetquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Een geparkeerde auto is geen verkeersdeelnemer.. Of ie fout geparkeerd staat doet niet ter zake..
Maar TS is dan het slachtoffer. Hij heeft hier meer lichamelijk letsel aan overgehouden dan die bestuurder.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Onzin er is geen letsel nodig om een ongeluk te hebben of te veroorzaken..
Je begint zelf continue over andere situaties..quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:45 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ga, dat is nu al een jaar geleden. En dit is echt een hele andere situatie hoor.
Ga ff ontopic aub. En hou op met die persoonlijke aanvallen.
Ja en waar is hier een parkeervak? Theorietjes zijn leuk.. maar niets roepen wat niet ter zake doet..quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:46 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Zeker wel, als jij je auto half buiten een parkeervak zet en er knalt iemand tegenaan ben jij fout, net als dat je parkeert vlak voor een kruispunt. Niet zomaar dingen roepen waar je niks vanaf weet
Uh ik voel mij onheus bejegend nu. Als jullie mij op deze zeer lage manier gaan aanvallen dan ga ik weer.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je begint zelf continue over andere situaties..
Hij zat zeker te bellen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:48 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Waarom zag je het voertuig niet?
Hoe vaak ga je nog daaag zeggen.. of is dat een onderschrift?quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:48 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Uh ik voel mij onheus bejegend nu. Als jullie mij op deze zeer lage manier gaan aanvallen dan ga ik weer.
Daaaag.
Bel je verzekeraar maar en leg t uit.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:47 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja en waar is hier een parkeervak? Theorietjes zijn leuk.. maar niets roepen wat niet ter zake doet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |