Zou hij ooit zijn doorgebroken als er geen split in het darts was geweest in 1994?quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:58 schreef vosss het volgende:
In zijn tijdperk heeft ie altijd een beetje als een debiel in de schaduw van Taylor gestaan.
Doei!!
Dat wel waarschijnlijk, maar zoveel titels had hij dan niet gehad natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou hij ooit zijn doorgebroken als er geen split in het darts was geweest in 1994?
twitter:RitsdeBoer twitterde op dinsdag 18-12-2018 om 00:55:28Ik kan er niet van slapen. Ik moet mijn boosheid en verdriet nu afreageren met Halo 5. En morgen zie ik wel hoe ik me voel. #rtl7darts reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:29 schreef luukert het volgende:
Er is maar een manier om dit te verwerkentwitter:RitsdeBoer twitterde op dinsdag 18-12-2018 om 00:55:28Ik kan er niet van slapen. Ik moet mijn boosheid en verdriet nu afreageren met Halo 5. En morgen zie ik wel hoe ik me voel. #rtl7darts reageer retweet
inderdaad!quote:Op dinsdag 18 december 2018 07:31 schreef Swetsenegger het volgende:
De man waardoor ik in 1998 darts ben gaan kijken er 20 jaar later roemloos af in de eerste ronde van het WK is toch wel pijnlijk. Vooral omdat hij toch 20 jaar lang in (de buurt van) de top 10 heeft gestaan in beide bonden.
Had een beter einde verdient.
Hoop dat hij niet zelf met de auto naar huis gereden is.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou het wel naar hem willen sturen maar hij heeft helaas slecht zicht.
Raya gaat nog één keer vlammen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:33 schreef Geelman het volgende:
Ik geloof in Barney en een wederopstanding in '19.
Vlammetjes in de frituur bedoel jequote:Op zaterdag 29 december 2018 11:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Raya gaat nog één keer vlammen.
Ik heb het niet gezien of gehoord maar zo kennen van Raybar natuurlijk wel. Ten voeten uitquote:Op zondag 15 december 2019 00:12 schreef JJ76 het volgende:
Aub blijf bij hem vannacht. Zo depri. Zo'n carriere en dan na afloop zeggen ik walg van mezelf
Tuurlijk altijd negatief in reacties maar dit was nog even overtreffende trap als eindequote:Op zondag 15 december 2019 00:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien of gehoord maar zo kennen van Raybar natuurlijk wel. Ten voeten uit
Desalniettemin fantastisch sportmensz, een grootheid in het dartsen. Niets dan lof
Wat.een.figuurquote:Op zondag 15 december 2019 00:26 schreef fetX het volgende:
https://www.rtl7darts.nl/(...)_bij_van_barneveld_/
ja die gaat niet goed of is het fake voor de boek verkoop?quote:Op zondag 15 december 2019 08:40 schreef Nielsch het volgende:
Lijkt me depressief. Op suïcide watch plaatsen zo rond de kerstdagen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |