SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. What can change the nature of a man?
Dat was wel beste aidsquote:Op maandag 17 december 2018 23:39 schreef Mani89 het volgende:
SETUP VERANDERD RAYBAR GOOIT WEER MET GEN1 TARGETROTZOOI
hij wil niet erkennen dat ie kaal isquote:Op maandag 17 december 2018 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom scheert Barney zijn kop niet goed kaal ipv die pluizige onzin? #dtv
Taylor had toch vorig jaar ook nog een 5 jaar contract gesloten met een fabrikant voor 10 M ? Jaar later kapt ie ermee. Zoiets gaat toch met RvB niet ook gebeuren?quote:Op maandag 17 december 2018 23:37 schreef El-Stinho het volgende:
Mani en ik vinden dat Target de schuld van het verval van Raya is.
''Op het trainingsbord viel ALLES en op het podium niet. Geen. idee. waar. het. aan. ligt.''quote:
Hij ziet eruit als Frank de Boer die net haarimplantaten in z'n kop heeft. Zou Barnie die ook hebben?quote:Op maandag 17 december 2018 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom scheert Barney zijn kop niet goed kaal ipv die pluizige onzin? #dtv
Dan groeien ze wel heel langzaam.quote:Op maandag 17 december 2018 23:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als Frank de Boer die net haarimplantaten in z'n kop heeft. Zou Barnie die ook hebben?
Hagenees hequote:Op maandag 17 december 2018 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knarrenveld houdt niet van Lee Towers denk ik
Familie van Mieke?quote:Op maandag 17 december 2018 23:41 schreef De_Kraam het volgende:
Hij ziet eruit als Frank de Boer die net haarimplantaten in z'n kop heeft.
Gelukkig is Tagliano aanwezig om hier korte metten mee te makenquote:Op maandag 17 december 2018 23:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 verraders onthouden we.
Ik denk eerder teveel.quote:Op maandag 17 december 2018 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
het kan Barney gewoon allemaal niet zo verschrikkelijk veel meer boeien denk ik
Hij is nog geplaatst voor de UK openquote:Op maandag 17 december 2018 23:43 schreef BB-King het volgende:
Dit wordt denk ik de laatste wedstrijd van Barney ooit.
Het is voorbij.
Dat zou heel pijnlijke tv opleverenquote:Op maandag 17 december 2018 23:44 schreef Monolith het volgende:
Het is maar goed voor Barney dat hij niet tegen Anastasia moest.
De grootste HOE KAN DIT??!!!? die je ooit gehoord zou hebbenquote:Op maandag 17 december 2018 23:43 schreef Tagliano het volgende:
Nu had ik Maijer wel aan de desk gewild op zich
Wat zal Koert gaan zeggen?quote:Op maandag 17 december 2018 23:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De grootste HOE KAN DIT??!!!? die je ooit gehoord zou hebben
Door de komende drie sets te winnen.quote:Op maandag 17 december 2018 23:44 schreef Grifte het volgende:
Hoe kan hij dit in godsnaam nog omdraaien jongens?
Nee hoor, Labbie is een prima toevoeging aan de Tour.quote:Op maandag 17 december 2018 23:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zit je nu weer in je anti-Barney fase?
Dan waren we voor Dobro geweest.quote:Op maandag 17 december 2018 23:44 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat zou heel pijnlijke tv opleveren
Gedesillusioneerd 'ja jongens...'quote:
We kunnen wel een soort makeshift studio filmpjes gaan maken "zo zou Marsel (god hebbe z'n ziel) het gedaan hebben" met van die pruiken á la Gijp etcquote:Op maandag 17 december 2018 23:43 schreef Tagliano het volgende:
Nu had ik Maijer wel aan de desk gewild op zich
In dat geval wel jaquote:Op maandag 17 december 2018 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan waren we voor Dobro geweest.
Dit is een 2e rondequote:Op maandag 17 december 2018 23:44 schreef Monolith het volgende:
Het is maar goed voor Barney dat hij niet tegen Anastasia moest.
Barney moet naar de sportschoolquote:Op maandag 17 december 2018 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Barney last hebben van jicht?
Dan stopt ie gewoon wat eerder johquote:Op maandag 17 december 2018 23:46 schreef TjjWester het volgende:
Hoorde ik goed dat hij afzakt naar plek 26 als hij deze partij verliest?
So closequote:Op maandag 17 december 2018 23:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gedesillusioneerd 'ja jongens...'
Wat zouden Maradona, Jan Smit en Huub Stevens hier van vinden?quote:Op maandag 17 december 2018 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
Barney moet nu alles op alles zetten om geen sets meer te verliezen
Hahahahaha
Wanneer niet dan?quote:Op maandag 17 december 2018 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan waren we voor Dobro geweest.
quote:Op maandag 17 december 2018 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een denker, zo kennen we hem
Bijnaquote:Op maandag 17 december 2018 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
Barney moet nu alles op alles zetten om geen sets meer te verliezen
Hahahahaha
Close enoughquote:
Kan alleen maar meer worden.quote:
Is dat niet na de laatste partij?quote:Op maandag 17 december 2018 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
Doen ze dat aardrijkskunde item niet elke dag? Showtimer vindt dit niet leuk.
Straksquote:Op maandag 17 december 2018 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
Top.quote:Op maandag 17 december 2018 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat niet na de laatste partij?
Ik zou het echt tof vinden als er eens eentje onder de 6 cm komt. Helemaal als het 1 van die twee vrouwen zou zijn. Maar dat kan niet want vrouwen hebben geen ruimtelijk inzicht.quote:Op maandag 17 december 2018 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
Maar dan doet hij niet meer mee. Of bedoel je voor Nederland?quote:Op maandag 17 december 2018 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Barney volgend WK maar de wereldtitel pakt.
Hij doet toch nog twee WK's mee.quote:Op maandag 17 december 2018 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan doet hij niet meer mee. Of bedoel je voor Nederland?
Zich plaatsen kon wel eens een uitdaging wordenquote:Op maandag 17 december 2018 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Barney volgend WK maar de wereldtitel pakt.
Hou jij het nog helemaal bij?quote:
Oh ik zat mis volgens mij.quote:Op maandag 17 december 2018 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij doet toch nog twee WK's mee.
ach hij wint dit gewoonquote:Op maandag 17 december 2018 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zich plaatsen kon wel eens een uitdaging worden
Oh ik hou dat allemaal nooit zo bijquote:Op maandag 17 december 2018 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zich plaatsen kon wel eens een uitdaging worden
Dan zit je niet naar Sjak te luisterenquote:Op maandag 17 december 2018 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik hou dat allemaal nooit zo bij
(lol)quote:Op maandag 17 december 2018 23:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat een genot ik sta samen met jou in een staantribune lijstje, ik kan vredig sterven.
Ik ben nu al klaar met die verkiezing, mijn hele tijdlijn vol met die onzin.quote:Op maandag 17 december 2018 23:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat een genot ik sta samen met jou in een staantribune lijstje, ik kan vredig sterven.
Soms luister ik naar hem en hoor ik zoveel geouwehoer en slap gezwam dat ik mij daar niet meer op focus.quote:Op maandag 17 december 2018 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zit je niet naar Sjak te luisteren
Ik weet wel een oplossing.quote:Op maandag 17 december 2018 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nu al klaar met die verkiezing, mijn hele tijdlijn vol met die onzin.
quote:Op maandag 17 december 2018 23:52 schreef Szura het volgende:
Raya staat erbij alsof het hem geen reet interesseert
Wierd is een lulquote:Op maandag 17 december 2018 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
De neef van Wierd Duk gaat het doen!
Ik ga je nomineren broer.quote:Op maandag 17 december 2018 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nu al klaar met die verkiezing, mijn hele tijdlijn vol met die onzin.
Nu weer verkouden, voel me niet lekker, zo laat op de avond. Altijd is er wel wat Arjen. Ik weet het ook niet meer. En dan ga je denken: waar doe ik dit allemaal voor? Ik heb nu weer een maand lang mijn kleinkinderen niet gezien. Waar doe je het nog voor jongens?quote:
Wierd die andere mensen betichtte van journalistiek activisme. Bijna gestikt van het lachen toen.quote:
Wierd wordt altijd uitgenodigd door de EO.quote:Op maandag 17 december 2018 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wierd die andere mensen betichtte van journalistiek activisme. Bijna gestikt van het lachen toen.
quote:Op maandag 17 december 2018 23:53 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Nu weer verkouden, voel me niet lekker, zo laat op de avond. Altijd is er wel wat Arjen. Ik weet het ook niet meer. En dan ga je denken: waar doe ik dit allemaal voor? Ik heb nu weer een maand lang mijn kleinkinderen niet gezien. Waar doe je het nog voor jongens?
Ik doe mijn best.quote:Op maandag 17 december 2018 23:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hou jij het nog helemaal bij?
Dat koste me toen 400 euro. Vuile klootzak.quote:Op maandag 17 december 2018 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
James Richardson gooide in 2012 een smerige 145 uit om Barney te kakken.
Hahaha dit is zo accuraatquote:Op maandag 17 december 2018 23:53 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Nu weer verkouden, voel me niet lekker, zo laat op de avond. Altijd is er wel wat Arjen. Ik weet het ook niet meer. En dan ga je denken: waar doe ik dit allemaal voor? Ik heb nu weer een maand lang mijn kleinkinderen niet gezien. Waar doe je het nog voor jongens?
En door WNLquote:Op maandag 17 december 2018 23:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wierd wordt altijd uitgenodigd door de EO.
Is de nicotinerochellach van Koert al voorbij gekomen eigenlijk?quote:
Al die mensen met hun domme meninkjes.quote:Op maandag 17 december 2018 23:54 schreef Szura het volgende:
[..]
En door WNL
Maar het extreemrechtse geluid wordt NIET GEHOORD!1!!1!!11
komt nog welquote:
Fidan is al net zo erg tegenwoordig.quote:Op maandag 17 december 2018 23:54 schreef Szura het volgende:
[..]
En door WNL
Maar het extreemrechtse geluid wordt NIET GEHOORD!1!!1!!11
quote:Op maandag 17 december 2018 23:53 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Vond dat altijd wel een leuk vrouwtje.quote:Op maandag 17 december 2018 23:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fidan is al net zo erg tegenwoordig.
Was ze ooit anders dan?quote:Op maandag 17 december 2018 23:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fidan is al net zo erg tegenwoordig.
Je ziet alweer zo’n jongen en die gooit natuurlijk weer de beste wedstrijd van zijn leven, precies tegen mij. Andere darters komen weg met 70 gemiddeld, maar uitgerekend ík verlies dan weer. Mijn vrouw is boos, ik wil gewoon weer plezier terug, maarja, dat lukt niet omdat alle andere darters precies tegen mij op hun best zijn...quote:Op maandag 17 december 2018 23:53 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Fidan brak met Wierd volgens mij.quote:Op maandag 17 december 2018 23:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was ze ooit anders dan?
Wel mooie vrouw, echt een sukkel dat wierd haar heeft laten gaan.
quote:
Oppassen dat ie zichzelf niet doodtquote:Op maandag 17 december 2018 23:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als Raya dit verliest stopt hij er gelijk mee
Iemand hier heeft het vast wel eens naar ze getweetquote:Op maandag 17 december 2018 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denk je dat ze dit topic kennen?
Wat?quote:Op maandag 17 december 2018 23:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond dat altijd wel een leuk vrouwtje.
Zou wel goud zijnquote:Op maandag 17 december 2018 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand hier heeft het vast wel eens naar ze getweet.
Vast wel eens tegengekomen maar ik denk niet dat ze echt meelezen.quote:Op maandag 17 december 2018 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denk je dat ze dit topic kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |