En die Messi boxer onder de bank die rechtovereind blijft staan? Ligt ook nog een zwarte pruik met een ondefinieerbare substantie erop. En die 2 potten jam.quote:Op maandag 17 december 2018 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
ik hoef niet te weten waar jij al die gebruikte condooms laat
Gewonnenquote:Op maandag 17 december 2018 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even dartsen kijken Mark
Op fok drink ik de hele dag bier, net zoals iedereen in dit topicquote:Op maandag 17 december 2018 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht dat je bier had
Ik heb ook thee en net koffie op.
quote:Op maandag 17 december 2018 21:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Op fok drink ik de hele dag bier, net zoals iedereen in dit topic
Ik dacht dat je niet van blond hieldquote:Op maandag 17 december 2018 21:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ligt ook nog een zwarte pruik
Die gothic look stond je best goed.quote:Op maandag 17 december 2018 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet van blond hield
Kan best lekker zijn soms!quote:
Cafeïne vrij neem ik aan?quote:Op maandag 17 december 2018 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan best lekker zijn soms!
Ik heb nu koffie
Alleen die rode laarsjes waren geen goed idee, heb nog blaren ervan.quote:Op maandag 17 december 2018 21:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die gothic look stond je best goed.
Cappuccino, is meer melk dan iets anders xDquote:
Dat kan nog wel jaquote:Op maandag 17 december 2018 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Cappuccino, is meer melk dan iets anders xD
Die punten vond je anders heerlijk.quote:Op maandag 17 december 2018 21:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen die rode laarsjes waren geen goed idee, heb nog blaren ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |