EA staat niet bekend om zijn aankondiging van serveronderhoud idd...quote:
Is het leuk ja? Zit er over te denken om die komend weekend te gaan spelen. Ben niet bekend met Theme Hospital, of andere Theme *** games. Eigenlijk alleen RollerCoaster Tycoon gespeeld vroeger.quote:
Eerste maand een eurootjequote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:51 schreef Sfancta het volgende:
Ik heb tot eind augustus xbox live gold. Nu zou ik graag ook game-pass willen.
Kan ik dit op de een of andere manier goedkoop omzetten? Zijn er trucjes voor?
Als ik niet ingelogd ben staat er 1 ¤, na inloggen 12,99 ¤quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste maand een eurootje
https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass?xr=shellnav#join
Volgens mij ben je net te laat, want een tijd terug kreeg je zes maanden ultimate voor een euro geloof ik. Ik heb zelf toen in ieder geval anderhalf jaar ultimate kunnen fixen voor 45 euro.
Dit lukt me niet. Staat 12,99 als ik doorklik. ZOu graag upgraden voor 1 euro.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:13 schreef DJ_ het volgende:
Als je regulier gold hebt, kan je die omzetten naar een ultimate abonnement voor 1 euro.
Er staat dat het voor 1 maand is, maar hij zet je hele gold termijn om naar ultimate en zo kan je dus bijvoorbeeld een jaar gamepass krijgen voor 1 euro.
dat is wat Roy gedaan heeft destijds.
Misschien ben ik te dom, maar houdt dit in dat mijn resterende 5.5 maand wordt omgezet naar game pass, en die 3 maanden erbij komen? Dat ik dan 8.5 maand totaal game pass ultimate heb voor 12.99?quote:Uw lidmaatschap upgraden
Als u zich aanmeldt voor Xbox Game Pass Ultimate worden uw resterende Xbox Live Gold-lidmaatschap of Xbox Game Pass-lidmaatschap omgezet in Xbox Game Pass Ultimate voor dezelfde duur van maximaal 36 maanden in totaal. Alle conversies zijn definitief en de conversieverhouding kan worden gewijzigd. Zie xbox.com/gamepass
Volgens mij klopt je onderste conclusie.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:05 schreef Sfancta het volgende:
Kom er niet uit mede gamers.
Heb nog 5.5 maand live gold. Heb al eens ooit gebruik gemaakt van 3 maanden game pass voor 1 euro.
Als ik zoek op upgrade live gold naar game pass kom ik uit op een microsoft site waarbij Ultimate 1 maand 12,99 kost, maar 3 maanden Ultimate ook 12,99 (67% korting)
Als ik die 3 maanden aanklik en ben ingelogd krijg ik:
[..]
Misschien ben ik te dom, maar houdt dit in dat mijn resterende 5.5 maand wordt omgezet naar game pass, en die 3 maanden erbij komen? Dat ik dan 8.5 maand totaal game pass ultimate heb voor 12.99?
Niemand die het zeker weet?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij klopt je onderste conclusie.
Ja! Maar wel pas 2 weken op weg.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:03 schreef Sfancta het volgende:
Forza Horizon 4 spelers hier trouwens?
Echt mijn favoriete game op het moment, ben bijna Prestige 3. Bijna 700 unieke auto's...
Even snel door de gamepass gelopen maar Battle Chasers: Nightwar lijkt me wel tof.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wargroove mee gestopt. Veel te moeilijk man. Van Two Point Hospital krijg ik ook de zenuwen. Heb nu even niets te spelen op m'n Xbox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |