We kunnen hier over alles praten imo. Of dat nou gaat over hoe slecht ajax heeft gespeeld, hoe snel possetje een ban wil, hoe de borstvergroting van sparkle bunny is gelukt of over blind dates.quote:Op zondag 16 december 2018 23:38 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit gepost, en dat wil ik ook zou houden
Daarom R&P kan wel dichtquote:Op zondag 16 december 2018 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
We kunnen hier over alles praten imo. Of dat nou gaat over hoe slecht ajax heeft gespeeld, hoe snel possetje een ban wil, hoe de borstvergroting van sparkle bunny is gelukt of over blind dates.
Lol. Vaak wel ja.quote:Op zondag 16 december 2018 23:32 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dan gaan we doktertje spelen toch?
Niks mis mee, iedere reis is weer een ontdekkingquote:
hier is het wel luchtiger en vrijblijvender. Dit is de kroeg waar je met je vrienden over alles kan kletsen, R&P is het wekelijkse groepspraatje met een begeleider.quote:
Nee dat vind ik ook niet nee. Bij jullie is het ook geen daten meer. Gewoon dik vet aanquote:Op zondag 16 december 2018 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Een vakantie van 9 dagen samen is zeker niet meer "een date"
Het probleem is alleen, ik zie de begeleider nooit voorbij komenquote:Op zondag 16 december 2018 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
hier is het wel luchtiger en vrijblijvender. Dit is de kroeg waar je met je vrienden over alles kan kletsen, R&P is het wekelijkse groepspraatje met een begeleider.
dat is dev.quote:Op zondag 16 december 2018 23:41 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Het probleem is alleen, ik zie de begeleider nooit voorbij komen
Oplosser van iedere hersenscheetquote:
Geen idee, kom nooit in R&Pquote:Op zondag 16 december 2018 23:41 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2018 23:42 schreef devzero het volgende:
Rondje van dev!
[ afbeelding ]
en voor AiU wijn!
[ afbeelding ]
Hier komen alleen begeilders. Dat zal het hem zijnquote:Op zondag 16 december 2018 23:41 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik zal hem opzuipen deze keer. Maar volgende keer graag een wittequote:Op zondag 16 december 2018 23:42 schreef devzero het volgende:
Rondje van dev!
[ afbeelding ]
en voor AiU wijn!
[ afbeelding ]
Precies, dat werkt veel beterquote:Op zondag 16 december 2018 23:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hier komen alleen begeilders. Dat zal het hem zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |