Ja precies. Vaak valt het tegen.quote:Op zondag 16 december 2018 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
daten kan best leuk zijn ja, zolang je niet te hoge verwachtingen hebt.
Nee maar gewoon de vragen die je gaat stellen, lekker interessant doen over de grootste onzin, nee dat is niets voor mijquote:Op zondag 16 december 2018 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerds. Gewoon een leuke avond hebben en niet verwachten dat je altijd 's ochtends naast iemand wakker wordt.
Zou kunnen. Maar mag ook verder weg zijn.quote:Op zondag 16 december 2018 23:19 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Misschien wel in het dorp verderop
Dit jaquote:Op zondag 16 december 2018 23:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ga ook liever op stap om daar mensen tegen te komen eigenlijk. Is veel spontaner.
En dan kom je iemand leuks tegen en dan spreek je af om nog een keertje uit te gaan, aka een datequote:Op zondag 16 december 2018 23:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ga ook liever op stap om daar mensen tegen te komen eigenlijk. Is veel spontaner.
Spontaan is het beste idd. Zonder verwachtingen. En niet geforceerd.quote:Op zondag 16 december 2018 23:22 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nee maar gewoon de vragen die je gaat stellen, lekker interessant doen over de grootste onzin, nee dat is niets voor mij![]()
Beter gewoon iemand spontaan ontmoeten ergens en daar dan op verder bouwen
Mijn huidige vriendin kwam van 10km verderopquote:Op zondag 16 december 2018 23:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar mag ook verder weg zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Ja, maar dan heb je de verkeerde persoon voor je en zou het toch al niets worden. Dat laatste ben ik helemaal met je eens, maar dat verder bouwen noem ik dus ook datenquote:Op zondag 16 december 2018 23:22 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nee maar gewoon de vragen die je gaat stellen, lekker interessant doen over de grootste onzin, nee dat is niets voor mij![]()
Beter gewoon iemand spontaan ontmoeten ergens en daar dan op verder bouwen
Dan is het idd een date. Scherpquote:Op zondag 16 december 2018 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan kom je iemand leuks tegen en dan spreek je af om nog een keertje uit te gaan, aka een date
quote:Op zondag 16 december 2018 23:24 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Mijn huidige vriendin kwam van 10km verderopOkay grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Blind dates is ook niets voor mijquote:Op zondag 16 december 2018 23:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dan is het idd een date. Scherp
Dat zou wel kunnen ja, maar noem dat zelf niet echt een date, al valt daar uren over te discussiërenquote:Op zondag 16 december 2018 23:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je de verkeerde persoon voor je en zou het toch al niets worden. Dat laatste ben ik helemaal met je eens, maar dat verder bouwen noem ik dus ook daten
Mijn huidige date vriendin noemt het ook liever niet datenquote:Op zondag 16 december 2018 23:26 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen ja, maar noem dat zelf niet echt een date, al valt daar uren over te discussiëren
Je vriendin heeft gelijk, en inderdaad dat wij dus ook helemaal niet doenquote:Op zondag 16 december 2018 23:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn huidige date vriendin noemt het ook liever niet datenDaten klinkt misschien allemaal wat te vrijblijvend en is het ook niet waard om uren over te discussiëren
Amstel heeft altijd wel leuke reclame's jaquote:
Ja okequote:Op zondag 16 december 2018 23:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Amstel heeft altijd wel leuke reclame's ja![]()
Gaat mij ook niet om het bier verder maar deze is gewoon zwaar kut, ook als het Amstel zou zijn
Dan gaan we doktertje spelen toch?quote:Op zondag 16 december 2018 23:31 schreef Already_in_use het volgende:
Na een paar keer is het geen daten meer. Dan ga je samen verder of je stopt ermee. Toch?
Imo bij een blind date spreek je elkaar voor het eerst op de date, dat was bij ons niet echt het gevalquote:Op zondag 16 december 2018 23:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Echt een blind date was het niet toch btw?
Een vakantie van 9 dagen samen is zeker niet meer "een date"quote:Op zondag 16 december 2018 23:31 schreef Already_in_use het volgende:
Na een paar keer is het geen daten meer. Dan ga je samen verder of je stopt ermee. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |