Ja, is ook niks mis mee, maar ik had het niet niet meegemaakt in mijn lange carrière van 1,5 maandquote:
Ohquote:
Word wel tijd weer hoor. Daar niet vanquote:
Heb je wel een vriendin?quote:Op zondag 16 december 2018 23:15 schreef R-woud88 het volgende:
Heb eigenlijk nooit aan daten gedaan, ik ben dat nooit nodig geweest
Ach, daten is ook niet allesquote:Op zondag 16 december 2018 23:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Word wel tijd weer hoor. Daar niet van![]()
Maar het is wel ff geleden.
Ja al bijna 6 jaar, daarvoor ook wel relaties gehadquote:
Je woont natuurlijk wel in een gehucht waar alle 10 vrijgezelle mannen nog bij hun moeder wonen.quote:Op zondag 16 december 2018 23:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is ook zo. Zou wel weer eens leuk zijn
Ja hier in het dorp loopt ie ook niet rond. Anders had ik hem allang gespot.quote:Op zondag 16 december 2018 23:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je woont natuurlijk wel in een gehucht waar alle 10 vrijgezelle mannen nog bij hun moeder wonen.
Vind het allemaal zo geforceerdquote:Op zondag 16 december 2018 23:18 schreef Already_in_use het volgende:
Vind daten wel wat hebben.
Heb het ook nog niet zo vaak gedaan.
Heb alleen maar lange relaties gehad dus nooit hoeven daten eigenlijk.
daten kan best leuk zijn ja, zolang je niet te hoge verwachtingen hebt.quote:Op zondag 16 december 2018 23:18 schreef Already_in_use het volgende:
Vind daten wel wat hebben.
Heb het ook nog niet zo vaak gedaan.
Heb alleen maar lange relaties gehad dus nooit hoeven daten eigenlijk.
mooi tochquote:Op zondag 16 december 2018 23:17 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ach, daten is ook niet alles
[..]
Ja al bijna 6 jaar, daarvoor ook wel relaties gehad
Misschien wel in het dorp verderopquote:Op zondag 16 december 2018 23:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja hier in het dorp loopt ie ook niet rond. Anders had ik hem allang gespot.
Dan doe je iets verkeerds. Gewoon een leuke avond hebben en niet verwachten dat je altijd 's ochtends naast iemand wakker wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |